![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#5221 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5222 | |
|
Staatssecretaris
|
vrede,
Citaat:
overigens stoor ik me ook mateloos aan het leugenachtige pasteurisme. de ketterij die beweert dat de wereld vol microscopisch kleine beestjes zit. als die overal zijn, waarom heb ik die dan nog nooit gezien? dat zo'n sektarische religie zichzelf 'wetenschap' durft noemen is een al te grote schande. maar het ergst kookt mijn bloed van de crypto-satanistische geloofsleer van euclides. de veronderstelling alleen al dat de twee basishoeken van een gelijkbenige driehoek gelijk zijn, is pure godslaster. wie beweert dat god, almachtig en verheven is hij, niet in staat zou zijn een gelijkbenige driehoek met drie verschillende hoeken te scheppen, is geen wetenschapper maar een religieus anti-theist. gelukkig dat we eindelijk al die pseudowetenschappers kunnen ontmaskeren als satanistische religieze quatsch. eindelijke kunnen we zeggen wat ons tot nu toe verboden werd: leve de echte wetenschap, weg met de religieuze quatsch die de dag van vandaag de dag op de middelbare scholen wordt onderwezen. bedankt voor jouw moed, vrede, redwasp ps. aangezien niet alle creationisten gezegend zijn met een bovengemiddelde intelligentie, maak ik hier graag nog even duidelijk dat veel van wat ik hierboven schreef ironisch, ja zelfs sarcastisch bedoeld is
|
|
|
|
#5223 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij bent een briljante forummer, redwasp. Mijn complimenten. |
|
|
|
|
|
|
#5224 | |
|
Staatssecretaris
|
vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
|
|
|
|
#5225 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Dat beestje is onder druk van veranderende omstandigheden wellicht verandert in een ander beestje dat dan opnieuw weer transformeert in dat beestje dat een miljoen jaar na dat ander beestje ontstaat . Bewijs, daar hebben evolutionisten lak aan . Wat ik wil zijn feiten , namen , data , sinds de mens ten tonele kwam zijn de omstandigheden sterk verandert , en zie , heel den zwik sterft uit , niet één soort is erbij gekomen
|
|
|
|
#5226 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
http://adsabs.harvard.edu/abs/2003astro.ph.12639l Raadsels ... Ik hoor ze al bezig bij talkorigins , er zal een meteoriet in een zwerm vleermuizen belandt zijn
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 19 augustus 2009 om 11:46. |
|
|
|
|
|
|
#5227 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
We zullen moeten beginnen met argumenteren. Al zou mijn geliefde begin het starten van een rechtzaak zijn tegen de eerste dokter die een besnijdenis uitvoert, voor "slagen en verwondingen". En dan eens kijken wie de langste arm heeft. Religie of de wet.
|
|
|
|
#5228 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar hoe weet ik zeker dat in de strijd tegen de dogmatiek er geen aanvallen worden uitgeoefend op bepaalde andere zaken? Zoals ik reeds zei: de dawkinsianen vallen alles aan wat niet empirisch is. Daardoor zijn ze niet beter dan de gelovigen. Hoe ben ik zeker dat het niet zal gebeuren? |
|
|
|
|
|
|
#5229 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dus moet alles beginnen met discussie.
|
|
|
|
#5230 |
|
Banneling
|
Wat ik hier soms zie lijkt niet langer op discussie. Het lijkt op een boekenverbranding.
|
|
|
|
|
|
#5231 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
|
#5232 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Evolutionair denken ; uit de homo habilis ontstond de homo erectus waaruit de homo neandertaler ontstond die werd gevolgt door de homo sapiens.
Klopt niet door nieuwe vondsten , habilis en erectus leefden naast elkaar en stierven gewoon uit , neandertaler en sapiens leefden naast elkaar , neandertaler stierf uit . Wat denkt de evolutionist op basis van het huidige wetenschappelijke materiaal ; er is nog ergens een niet gevonden tussenvorm tussen habilis erectus en neandertaler en sapiens . Wat denkt de creationist op basis van het huidige wetenschappelijke materiaal ; de neandertaler ontstond en stierf uit , de sapiens ontstond en bleef bestaan . Wie denkt wetenschappelijk
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 19 augustus 2009 om 12:06. |
|
|
|
|
|
#5233 | |
|
|
Citaat:
2) Wetenschap is in staat haar fouten te corrigeren, wanneer hebben creationisten ooit fouten toegegeven en gecorrigeerd?
|
|
|
|
#5234 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5235 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5236 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Daarom ook dat evolutionisten geen wetenschappers zijn , ze zeggen , het is bewezen om vervolgens te zeggen de tussenvormen zullen wel gevonden worden. Vervolgens stoppen ze wat vervalsingen in hun theorie zoals de piltdownmens en archeoraptor . Zo werkt het niet , alles moet van naaldje tot draadje bewezen zijn , zoniet blijft de evolutietheorie een ideologie .
|
|
|
|
#5237 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Die evolutietheorie is te simpel , iedereen kan zoiets bedenken als hij een aap ziet .
|
|
|
|
#5238 | ||||
|
|
Citaat:
Als een wetenschapper iets niet weet zegt hij : Ik weet het NOG niet punt . Elke onbeantwoorde vraag is een uitnodiging tot verder onderzoek. Citaat:
Citaat:
Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 19 augustus 2009 om 14:11. |
||||
|
|
|
|
|
#5239 |
|
Europees Commissaris
|
Creationisten kunnen zoiets simpel zelfs niet.
|
|
|
#5240 | |
|
Minister
|
Citaat:
Trouwens: "Homo neanderthalensis, which became extinct 30,000 years ago, has sometimes been classified as a subspecies, "Homo sapiens neanderthalensis", but genetic studies now suggest a divergence of the Neanderthal species from Homo sapiens about 500,000 years ago[6]." en: "Homo sapiens appeared about 200,000 BP, in the Middle Paleolithic. By the beginning of the Upper Paleolithic 50,000 BP, full behavioral modernity, including language, music and other cultural universals had developed. The out of Africa migration is estimated to have occurred about 70,000 years BP. Modern humans subsequently spread to all continents, replacing earlier hominids: they inhabited Eurasia and Oceania by 40,000 BP, and the Americas at least 14,500 years BP.[24] They displaced Homo neanderthalensis and other species descended from Homo erectus (which had inhabited Eurasia as early as 2 million years ago) through more successful reproduction and competition for resources.[25]" (http://en.wikipedia.org/wiki/Homo_sapiens) M.a.w.: het blijft als een paal boven water staan dat zowel de mens als de Neanderthaler beiden de Homo Erectus als gemeenschappelijke voorouder hebben. Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 19 augustus 2009 om 15:14. |
|
|
|
|