Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juni 2012, 07:54   #541
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Als Bart De Wever stelt dat hij betrokken partij is dan moet hij een strafrechterlijke klacht neerleggen. Dat is iets dan een minister niet kan doen wegens scheiding der machten
Waarom zou Bart De Wever zijn punt moeten in handen geven van een politiek benoemde ambtenaar?
Neen...Bart De Wever is een politicus en moet in de wetgevende kamers zorgen dat die politiek benoemde ambtenaren hun maatschappelijke plicht moeten uitvoeren.

Citaat:
Het zou inderdaad Bart De Wever sieren dat hij samen zit met het Vlaams Belang en Filip De Winter en met gezamenlijke standpunten naar buiten komen. Zeker omdat het in deze krapul uit 't Stad betreft.
Ba neen gij...waarom samenwerken als men de wetsvoorstellen van het VB gewoon kan xeroxen en dan laten stemmen nadat men ze initieel heeft weggestemd?
Win win win:
- de NVA drukt er goede wetten door
- het VB ziet zijn wetten doorgedrukt
- de samenleving heeft er baat bij
Oud 7 juni 2012, 07:59   #542
Klarekijk
Banneling

Standaard

Wordt het nu stilaan duidelijk , de extremist heeft een minnares / hoertje die hij inzet om de boel op stelten te zetten en uit te dagen .

En dat zullen moslims blijven doen tot ze hebben wat ze willen .

De overheersing of een nieuwe wereld oorlog . de Moslims tegen de rest .

In hun ogen moeten de varkens uitgeschakeld worden en dan hebben ze de planeet voor zich alleen . en met dat volk moeten we rekening en respect betuigen volgens de rechten van de mens ?
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 09:34   #543
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Dit is echt te gek voor woorden. Die man is letterlijk staatsgevaarlijk. Als je al minaressen begint in te zetten om de politie aan te vallen, om daarna rellen te laten uitbreken dan ben je toch met zware criminele feiten bezig. De stap naar terrorisme is alvast niet veraf meer.

Je moet me trouwens uitleggen waarom iemand die net tot 2 jaar veroordeeld werd dit zomaar kan orchestreren en niet in de gevangenis zit. Juist ja, straffen van 2 jaar worden zelfs niet meer uitgevoerd...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 11:23   #544
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard met zijn sjokkedijzen in den bak

volgens een artikel op hln.be en bericht op de radio komt er schot in de zaak. De woordvoerder van sharia4belgium is opgepakt deze morgen. Het parket geeft straks meer uitleg. Vraag zal zijn of ze hem zullen voorleiden bij de onderzoeksrechter. Men verwacht dat indien dat het geval is, de kans groot is dat hij zal aangehouden worden.
Mooi.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 11:29   #545
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht

Je moet me trouwens uitleggen waarom iemand die net tot 2 jaar veroordeeld werd dit zomaar kan orchestreren en niet in de gevangenis zit. Juist ja, straffen van 2 jaar worden zelfs niet meer uitgevoerd...
en blijkbaar komt hij met de optelling van zijn andere bijkomende straffen wegens autodiefstal en zo, ook nog niet tot de minimum drie jaar.
Toch goed van tante laurette dat ze op die manier het gevangenisprobleem heeft opgelost.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 11:34   #546
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
volgens een artikel op hln.be en bericht op de radio komt er schot in de zaak. De woordvoerder van sharia4belgium is opgepakt deze morgen. Het parket geeft straks meer uitleg. Vraag zal zijn of ze hem zullen voorleiden bij de onderzoeksrechter. Men verwacht dat indien dat het geval is, de kans groot is dat hij zal aangehouden worden.
Mooi.
Ik vraag me echt af hoe zijn volgelingen gaan reageren als hij daadwerkelijk voor lange tijd achter de tralies verdwijnt. Ik wacht ook met ongeduld de reactie af van onze objectieve molenbeekse schepen die dergelijk krapuul in bescherming neemt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 7 juni 2012, 11:53   #547
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik vraag me echt af hoe zijn volgelingen gaan reageren als hij daadwerkelijk voor lange tijd achter de tralies verdwijnt. Ik wacht ook met ongeduld de reactie af van onze objectieve molenbeekse schepen die dergelijk krapuul in bescherming neemt.
Erg veel reactie verwacht ik niet. Uit de beelden bleek dat sharia'belgium eigenlijk maar een heel klein groepje is. Hij is de enige die zijn mond opendoet. De rest staat er altijd maar wat bij voor piet snot. Neem de grote mond weg, en de rest valt stil.

En ik zie niet in waarom een schepen uit molenbeek hier iets op zou kunnen tegenhebben ?
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 11:53   #548
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

We hebben nog eens zo'n knuffelbelg gehad die dan nadien ineens zijn ouders moest bijstaan als grote patriot in Libanon.

Ik weet niet of hij nog steeds dop trekt in feite. Zou best wel kunnen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 7 juni 2012, 12:35   #549
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Erg veel reactie verwacht ik niet. Uit de beelden bleek dat sharia'belgium eigenlijk maar een heel klein groepje is. Hij is de enige die zijn mond opendoet. De rest staat er altijd maar wat bij voor piet snot. Neem de grote mond weg, en de rest valt stil.

En ik zie niet in waarom een schepen uit molenbeek hier iets op zou kunnen tegenhebben ?
Waarom heeft hij anders klacht ingediend tegen de politie omdat die het hoertje van die gast opgepakt hebben?
Oud 7 juni 2012, 13:55   #550
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is echt te gek voor woorden. Die man is letterlijk staatsgevaarlijk. Als je al minaressen begint in te zetten om de politie aan te vallen, om daarna rellen te laten uitbreken dan ben je toch met zware criminele feiten bezig. De stap naar terrorisme is alvast niet veraf meer.

Blijkbaar verschijnt mevrouw op haar werk wel degelijk zonder burka.

Zelf wil ze niet reageren op de beschuldiging dat ze eigenlijk een vriendinnetje is van onze S4B-frontman.

Is een relatie zonder getrouwd te zijn dan niet verboden, zeker binnen de puriteinse visie die dat soort lui erop nahoudt?

Ik denk dat hij nu toch écht zijn hand overspeelt heeft.

Als ze zijn nationaliteit afnemen, houdt niks een uitlevering aan Marokko nog tegen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 13:59   #551
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
De Belgische politie is een aanfluiting

Na de fraude en passieve corruptie in Limburg, na de zattemansgedoe in Gent met mijnheer De Wolf, na allerlei corrupte gedoe houdt de politie zich bezig met arme vrouwen die niets verkeerd doen en die niemand lastigvallen en voor spanning zorgt,

Laat die Burqa en Niqaab dragende vrouwen MET RUST en hou je bezig met de ECHTE PROBLEMEN
Die vrouw doet iets illegaal.

Wat je mag niet meer optreden tegen iets omdat er elders ergere misdaad is?

Daarbij overtrad die vrouw nog verscheidene keren de wet bij het zich verzetten tegen de arrestatie, slagen en verwondingen,...

Hopelijk doet het gerecht haar werk, mensen moeten leren verantwoordelijkheid nemen voor hun daden.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 14:04   #552
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht

Zelf wil ze niet reageren op de beschuldiging dat ze eigenlijk een vriendinnetje is van onze S4B-frontman.

Is een relatie zonder getrouwd te zijn dan niet verboden, zeker binnen de puriteinse visie die dat soort lui erop nahoudt?

Als ze zijn nationaliteit afnemen, houdt niks een uitlevering aan Marokko nog tegen.
Ik vraag mij hier en nu af of het een zinvol initiatief zou zijn om een drietalige (NL/F/D) petitie - een ernstige, geen internet-gedoe dus - te lanceren, waarbij 'wij Belgen' (oude én nieuwe) aan 'onze' overheid vragen om a.u.b. dat creatuur Belkacem zo snel mogelijk zijn Belgische nationaliteit af te nemen en vervolgens onmiddellijk aan Marokko uit te leveren.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 14:11   #553
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik vraag mij hier en nu af of het een zinvol initiatief zou zijn om een drietalige (NL/F/D) petitie - een ernstige, geen internet-gedoe dus - te lanceren, waarbij 'wij Belgen' (oude én nieuwe) aan 'onze' overheid vragen om a.u.b. dat creatuur Belkacem zo snel mogelijk zijn Belgische nationaliteit af te nemen en vervolgens onmiddellijk aan Marokko uit te leveren.
Een moderne soort van schervengericht, goed idee.

Ik heb nog een lijstje met namen.
Oud 7 juni 2012, 14:17   #554
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Zinvol of niet, iets dergelijks zou in elk geval wel een signaal aan de overheid geven, dat zeer veel mensen dit soort zaken kotsbeu zijn.

Persoonlijk zou ik de overheid eerder in een petitie willen vragen of ze geen mogelijkheid ziet het creatuur Belkacem z.s.m. kennis te laten maken met de hem 72 beloofde maagden. Dat uiteindelijke kennismaken mag dan natuurlijk best in Marokko geschieden.

Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 7 juni 2012 om 14:19.
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 14:56   #555
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Bon, hij werd dus opgepakt en beschuldigd van discriminatie (!!!)

Citaat:
Fouad Belkacem, de woordvoerder van de radicale moslimbeweging Sharia4Belgium, is na zijn arrestatie van donderdagochtend door de onderzoeksrechter in Antwerpen aangehouden. Hij wordt ervan verdacht een inbreuk te hebben gepleegd op de zogenaamde antidiscriminatiewet.

Concreet gaat het om de videoboodschap die Belkacem op 1 juni lanceerde via het Youtube-kanaal van Sharia4Belgium. Daarin verheerlijkt de man volgens het parket de kopstoot die een vrouw op 31 mei in Sint-Jans-Molenbeek aan een politieagent gaf, nadat ze geweigerd had haar nikab af te nemen en zich te identificeren. De verdachte roept in het filmpje zijn "broeders en zusters" ook op om "de eer van de moslims te verdedigen en over te gaan tot gewelddadige actie".
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...vertreden.aspx

-------------------------

Ik begrijp dit niet.

Islam is in Belgique een erkende godsdienst die zelfs gesubsidieerd wordt.

Boeboe Rimram zegt niks anders dan wat er in zijn koran staat.
De koran is de basis(fundament) van islam
Als Belkacem niet mag zeggen wat in zijn koran staat, waarom wordt die ideologie dan gesubsidieerd?

Oud 7 juni 2012, 18:31   #556
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Bon, hij werd dus opgepakt en beschuldigd van discriminatie (!!!)

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...vertreden.aspx

-------------------------

Ik begrijp dit niet.

Islam is in Belgique een erkende godsdienst die zelfs gesubsidieerd wordt.

Boeboe Rimram zegt niks anders dan wat er in zijn koran staat.
De koran is de basis(fundament) van islam
Als Belkacem niet mag zeggen wat in zijn koran staat, waarom wordt die ideologie dan gesubsidieerd?

ook mijn gedacht....
Oud 7 juni 2012, 18:46   #557
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Wie een niqab wil dragen, moet maar ergens anders gaan wonen, of wegkwijnen in de gevangenis. Punt uit gedaan.

Arresteer die losers die zich boven de wet achten. En blijven arresteren tot ze zelf weg gaan, zich schikken aan de wetgevende macht of sterven.

De politie treedt belange niet hard genoeg op, mede door het gebrek aan straffen die uitgedeeld worden door onze walgelijke ramp van een Justitie...
Oud 7 juni 2012, 19:44   #558
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
ook mijn gedacht....
Inderdaad!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 20:02   #559
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Dit is nog leuker:

Citaat:
De woordvoerder van Sharia4Belgium, Fouad Belkacem, is officieel aangehouden door het parket van Antwerpen. Volgens het parket heeft hij aangezet tot haat tegen mensen van een ander geloof.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/bi...Sharia4Belgium

tja, dat IS nu eenmaal één van de basisprincipes van het door belgie

Oud 7 juni 2012, 20:05   #560
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht

Anale en orale seks kan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be