![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iemand als u hoort in feite niet thuis op een politiek forum. Het enige wat u hier doet, is de mensen die uw boterham betalen verwijten. Dat kan u in het dichtsbijzijnste café ook doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mentaal minderwaardigen (gehandicapten) werden onder Hitler vrolijk geeuthanaseerd hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
|
![]() Citaat:
één van de hoofdkenmerken van de mentaal minderwaardigen volgens de kobafistische analyse is namelijk een gebrek aan empathie
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 augustus 2006 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus mensen die gaan werken zetten gezinnen op straat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat het parasieten zijn op de kap van de eigenaar. Als ze zouden werken of hun geld niet opzuipen of aan dure spullen geven maar netjes huishuur betalen dan worden ze niet buiten gesmeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 |
|
![]() tip
bekijk de films van de persoon in de avatar van hellfiger - als je ze echt begrijpt dan ben je van je mentale minderwaardigheid genezen. in deze contekst ook zeker de film van charlie bekijken waarin hij de rol van de dakloze speelt ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |