Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 oktober 2013, 08:27   #41
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger Bekijk bericht
Waarom een kind naar school sturen met een lege brooddoos. Het meezeulen van de brooddoos kost het kind kilocalorieën waardoor het nog meer honger zal hebben. De schooldirecties zouden de kinderen best een nota meegeven voor de ouders, waarin staat dat ze beter geen brooddoos meegeven als ze hun kind geen eten meegeven.
Ge moet ze nog wat meer de pap in de mond geven.

In onze tijd gebeurde dat ook wel eens hoor wanneer de kinderen oud genoeg waren om zelf hun boterhammetjes te smeren, dat ze dat niet deden omdat ze veel liever snoep mee samen in de plaats.

Laatst gewijzigd door Garry : 2 oktober 2013 om 08:28.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 08:30   #42
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buitenlander Bekijk bericht
In de scholen waar ik heb gezeten waren 30 % van buitenlandse afkomst.
Nooit problemen geweest voor turnen of zwemmen.
't Was maar een bedenking die ik maakte. Ik ben de school al een kwart eeuw ontgroeit zie je.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 08:31   #43
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buitenlander Bekijk bericht
Schriften, knutsel gerief, speciale teken gerief, kleurpotloden, mappen, tablets, computer, windows etc...
Allemaal spullen die je worden opgedrongen om te kunnen meegaan met het onderwijs. En daarbij laten ze je dikwijls nog niet eens vrije keuze.
De school verplicht u vanalles te kopen en gij houdt vol dat onderwijs gratis is.
ik heb het over de LAGERE school. Mijn kinderen van 6 hadden geen computer of tablet nodig op de LAGERE school. knutselgerief werd aangeboden door de school, schriften ook. Voor zover ik me herinner heb ik wel een doosje plakkaatverf en kleurpotloodjes moeten kopen. En heb ik ZELFS een oude schoenendoos met plakpapier omgetoverd in een leuke opbergdoos om hun schildersgerief in de klas te kunnen bewaren.

Weet je wat ik nog zèlf betaalde? Wel, hun kadootjes bij hun verjaardagen! Straf hé. Dan kreeg héél de klas van MIJ gratis een stuk fruit aangeboden! Gewoonlijk nog verpakt in een creatieve bedoening waar ik een heel weekend aan werkte! Ik heb daar nooit één cent voor teruggekregen. Wat een schande. De week nadien stuurde ik hen natuurlijk met een lege brooddoos naar school.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 08:31   #44
The Bold Revenger
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 23 november 2012
Berichten: 780
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik ben de school al een kwart eeuw ontgroeit zie je.
Ja, dat zie ik.
The Bold Revenger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 08:32   #45
buitenlander
Schepen
 
Geregistreerd: 10 september 2013
Berichten: 468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik heb het over de LAGERE school. Mijn kinderen van 6 hadden geen computer of tablet nodig op de LAGERE school. knutselgerief werd aangeboden door de school, schriften ook. Voor zover ik me herinner heb ik wel een doosje plakkaatverf en kleurpotloodjes moeten kopen. En heb ik ZELFS een oude schoenendoos met plakpapier omgetoverd in een leuke opbergdoos om hun schildersgerief in de klas te kunnen bewaren.

Weet je wat ik nog zèlf betaalde? Wel, hun kadootjes bij hun verjaardagen! Straf hé. Dan kreeg héél de klas van MIJ gratis een stuk fruit aangeboden! Gewoonlijk nog verpakt in een creatieve bedoening waar ik een heel weekend aan werkte! Ik heb daar nooit één cent voor teruggekregen. Wat een schande. De week nadien stuurde ik hen natuurlijk met een lege brooddoos naar school.
Zijt gij familie van steve ofzo mee uw gezwans over gratis?
De school is niet gratis, wake up.
buitenlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 08:35   #46
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 2.169
Standaard

Blijkbaar zien sommige ouders de school als een soort vluchtelingenkamp met gratis voedselbedeling.

Als ge uw kinderen niet kunt voeden, neem er dan geen.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 08:56   #47
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Blijkbaar zien sommige ouders de school als een soort vluchtelingenkamp met gratis voedselbedeling.

Als ge uw kinderen niet kunt voeden, neem er dan geen.
2
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 08:56   #48
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buitenlander Bekijk bericht
Zijt gij familie van steve ofzo mee uw gezwans over gratis?
De school is niet gratis, wake up.
Stuur je kinderen dan naar een privé school hé. Compleet hetzelfde!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 09:20   #49
Dakeyras
Lokaal Raadslid
 
Dakeyras's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2013
Berichten: 353
Standaard

Griekse toestanden...

Artikel van twee jaar geleden:

Griekse onderwijzers luiden alarmbel: "Kinderen hebben honger"

Citaat:
Zo viel een jongen op Kreta vorige week flauw op school. Later bleek dat hij en zijn werkloze moeder twee dagen niet hadden gegeten. Dat meldt Athens News.

Ondervoeding
Nikos Papaspyrou, voorzitter van de Griekse federatie die onderwijzers uit lagere scholen verenigt, bevestigt dat er steeds meer gevallen van ondervoeding worden vastgesteld. "We zien steeds meer kinderen die onvoldoende te eten hebben, en dat is te wijten aan het groeiend aantal mensen dat werkloos is geworden".
En nu in België dus ook.

Dat belooft.

We kunnen natuurlijk onze kop in 't zand steken en op de hongerige ouders schieten die hun kinderen niet meer te eten kunnen geven, maar ik betwijfel of hun kinderen afpakken en hen nog wat dieper de ellende instampen de oplossing is. Tenzij het einddoel natuurlijk bestaat in het ons terugkatapulteren naar het tijdperk van priester Daens.

Laatst gewijzigd door Dakeyras : 2 oktober 2013 om 09:22.
Dakeyras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 09:23   #50
Dakeyras
Lokaal Raadslid
 
Dakeyras's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2013
Berichten: 353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Blijkbaar zien sommige ouders de school als een soort vluchtelingenkamp met gratis voedselbedeling.

Als ge uw kinderen niet kunt voeden, neem er dan geen.
En als ik ze vandaag wel kan voeden en over 5 jaar niet meer?

Komt u ze dan bij mij wegsleuren? Vrolijke kerel bent u.

En een mens ontzeggen zich voort te planten is zoals tegen water zeggen dat het moet stoppen met nat zijn.
Dakeyras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 09:23   #51
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger Bekijk bericht
Ja, dat zie ik.
De elitaire spellingspolitie is hier weer !
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 2 oktober 2013 om 09:25.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 09:27   #52
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dakeyras Bekijk bericht
En als ik ze vandaag wel kan voeden en over 5 jaar niet meer?

Komt u ze dan bij mij wegsleuren? Vrolijke kerel bent u.

En een mens ontzeggen zich voort te planten is zoals tegen water zeggen dat het moet stoppen met nat zijn.
Dan los je dat op andere manieren op.

Maar niet met je kinderen ten laste te maken van de onderwijzer, de school ...

Straks sturen ze de kinderen ook op hun nuchtere maag naar de scouts de zaterdag, naar de chiro de zondag .... en dan maar bleiren dat de staat overal en altijd kindermaaltijden moet voorzien.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 09:34   #53
Dakeyras
Lokaal Raadslid
 
Dakeyras's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2013
Berichten: 353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dan los je dat op andere manieren op.
Ik kan altijd proberen brood te stelen. Maar dan ben ik een dief en vlieg ik in de bak, vermits ik geen geld heb om mijn straf af te kopen.

U pijpen voor 50 € is ook een mogelijkheid, maar dan vlieg ik ook de bak in.

Citaat:
Maar niet met je kinderen ten laste te maken van de onderwijzer, de school ...
Stel u even voor dat u uw kinderen niet te eten kan geven. Een normale ouder zal eerst zichzelf voedsel ontzeggen. Kan u zich dat inbeelden? Hongerig en wanhopig? Uw kinderen die honger lijden?

Als u in dat stadium zit, is 't gedaan met tralala ?* la "da's toch schandalig hè, verwachten van de school dat". Dat is luxe die u zich dan niet meer kan veroorloven. Eergevoel en trots zullen ook moeten wijken. Eten. Dat telt dan. Maakt niet uit van waar het komt.


Citaat:
Straks sturen ze de kinderen ook op hun nuchtere maag naar de scouts de zaterdag, naar de chiro de zondag .... en dan maar bleiren dat de staat overal en altijd kindermaaltijden moet voorzien.

.
Dat zal niet gebeuren, want als ge geen geld hebt voor eten, hebt ge geen geld om uw kleine naar jeugd- of sportverenigingen te sturen.

Nu, ik wil niet naïef zijn en ben zeker dat er misbruiken bestaan, maar om er nu van uit te gaan dat al die kinderen honger lijden terwijl hun ouders liggen te zuipen voor hun plasma scherm, dat vind ik toch wel heel kort door de bocht.

Jullie doen hier in deze draad alsof de meeste arme mensen onmensen zijn en met dat soort praat demoniseer je dus de armen. Zouden we er niet beter van uitgaan dat alle mensen, ook arme, fatsoenlijk zijn en dat de zuipende plasma tv-ers de uitzondering zijn en niet de regel?
Dakeyras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 09:34   #54
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dakeyras Bekijk bericht
Griekse toestanden...

Artikel van twee jaar geleden:

Griekse onderwijzers luiden alarmbel: "Kinderen hebben honger"



En nu in België dus ook.

Dat belooft.

We kunnen natuurlijk onze kop in 't zand steken en op de hongerige ouders schieten die hun kinderen niet meer te eten kunnen geven, maar ik betwijfel of hun kinderen afpakken en hen nog wat dieper de ellende instampen de oplossing is. Tenzij het einddoel natuurlijk bestaat in het ons terugkatapulteren naar het tijdperk van priester Daens.
krijgen ze in Griekenland kindergeld?

U weet toch dat het kindergeld werd ingesteld om ervoor te zorgen dat de MOEDER steeds apart geld ter beschikking had om haar kinderen te VOEDEN.

Citaat:
Jullie doen hier in deze draad alsof de meeste arme mensen onmensen zijn en met dat soort praat demoniseer je dus de armen. Zouden we er niet beter van uitgaan dat alle mensen, ook arme, fatsoenlijk zijn en dat de zuipende plasma tv-ers de uitzondering zijn en niet de regel?
Kindergeld voor mensen met een zeer laag inkomen en/of uitkering bedraagt zo'n 250 euro PER KIND per maand.
Dat is ongeveer 8 euro PER DAG.
Daarvan kan je veel boterhammen kopen.

---------------

Als je natuurlijk het kindergeld voor 7 kinderen gebruikt om de rest van het dorp in het heimweeland te voeden, dan hebben je kinderen hier geen eten om mee naar school te nemen. Maar geen nood: de school zal hen wel voeden.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 oktober 2013 om 09:37.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 09:35   #55
b31000
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 30 maart 2013
Berichten: 41
Standaard

Schandalig....

toen ik in spanje woonde in het zuiden waar er gewoon veel armoede is , waar geen kindergeld bestaat, waar het spaanse ocmw 425€/maand geeft of je nu 1 of 3 kinderen hebt , waar een warme maaltijd 4,25€ kost hebben alle kinderen eten....

hier in zuid frankrijk is het kindergeld voor mijn 2 kinderen 125€ maand.

sorry....maar kinderen naar school sturen zonder eten is gewoon onmenselijk.

precies of er geen boterham af kan.......het zal wel de fout zijn van de iphone5.....
b31000 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 09:38   #56
Dakeyras
Lokaal Raadslid
 
Dakeyras's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2013
Berichten: 353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
krijgen ze in Griekenland kindergeld?

U weet toch dat het kindergeld werd ingesteld om ervoor te zorgen dat de MOEDER steeds apart geld ter beschikking had om haar kinderen te VOEDEN.
Ach ja, VADERS, die tellen niet mee hè.

Misschien moeten we het kindergeld voortaan maar aan de vaders geven, i.p.v. aan die hysterische dramaqueens. De moeders bakken er met hun kindergeld blijkbaar niets van.

Zie, veralgemenen is gemakkelijk en helemaal niet zo leuk als u tot de groep behoort waarover veralgemeend wordt.

Met 90 € kan ik mijne kleine geen ganse maand eten geven. Gelukkig heb ik die 90 € niet nodig om hem eten te geven.

Ik wil gerust geloven dat u het als alleenstaande moeder niet altijd makkelijk heeft gehad, maar u mag er niet blind voor zijn dat sommige mensen nog heel wat dieper in de ellende en armoede hebben gezeten dan uzelf.

Laatst gewijzigd door Dakeyras : 2 oktober 2013 om 09:39.
Dakeyras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 09:42   #57
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 2.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dakeyras Bekijk bericht
En als ik ze vandaag wel kan voeden en over 5 jaar niet meer?
Hier in België hoeft geen enkel kind honger te lijden.
Tenzij de ouders misschien liever hun geld aan een dure iphone geven en hopen dat de school dan maar hun kroost te eten geeft.

Citaat:
En een mens ontzeggen zich voort te planten is zoals tegen water zeggen dat het moet stoppen met nat zijn.
Nee, we moeten armoezaaiers stimuleren zich te vermenigvuldigen.
Dat lijkt me een goed idee.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 09:50   #58
doremi
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 september 2005
Locatie: Mechelen
Berichten: 1.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dakeyras Bekijk bericht
Ik kan altijd proberen brood te stelen. Maar dan ben ik een dief en vlieg ik in de bak, vermits ik geen geld heb om mijn straf af te kopen.

U pijpen voor 50 € is ook een mogelijkheid, maar dan vlieg ik ook de bak in.



Stel u even voor dat u uw kinderen niet te eten kan geven. Een normale ouder zal eerst zichzelf voedsel ontzeggen. Kan u zich dat inbeelden? Hongerig en wanhopig? Uw kinderen die honger lijden?

Als u in dat stadium zit, is 't gedaan met tralala ?* la "da's toch schandalig hè, verwachten van de school dat". Dat is luxe die u zich dan niet meer kan veroorloven. Eergevoel en trots zullen ook moeten wijken. Eten. Dat telt dan. Maakt niet uit van waar het komt.




Dat zal niet gebeuren, want als ge geen geld hebt voor eten, hebt ge geen geld om uw kleine naar jeugd- of sportverenigingen te sturen.

Nu, ik wil niet naïef zijn en ben zeker dat er misbruiken bestaan, maar om er nu van uit te gaan dat al die kinderen honger lijden terwijl hun ouders liggen te zuipen voor hun plasma scherm, dat vind ik toch wel heel kort door de bocht.

Jullie doen hier in deze draad alsof de meeste arme mensen onmensen zijn en met dat soort praat demoniseer je dus de armen. Zouden we er niet beter van uitgaan dat alle mensen, ook arme, fatsoenlijk zijn en dat de zuipende plasma tv-ers de uitzondering zijn en niet de regel?
Ik denk dat niemand betwist dat geen enkele stelling voor 100% van de mensen opgaat, dus ook niet de zuipende marginale ouder met 3 plasma-TV's en 2 playstations.

Maar, in België (i.t.t. voorbeelden zoals Griekenland) zijn er talloze manieren om steun te ontvangen en voldoende geld te hebben voor eten.
Zo is er o.a. het kindergeld, uitkeringen, OCMW, voedselbanken en daarnaast nog een circuit van vrijwilligerswerkingen.

Het blijft uitermate vreemd dat er mensen zouden zijn die geen geld hebben om basismaaltijden te voorzien voor hun kinderen. In het 'beste' geval zijn dit mensen die niet alle bestaande middelen aanwenden om hun kinderen toch voldoende te voeden en daardoor te kort schieten in de opvoeding. Daarom lijkt controle en mogelijke gevolgen daaraan het beste. Al is het ook maar om dat deel van de mensen die bijv. niet bij de nodige hulpbronnen geraken er naar toe te begeleiden.

Een juiste inschatting is moeilijk te maken, maar ik vrees toch echter voor u dat de mensen die de hulpbronnen niet vinden of consulteren een zeer beperkte minderheid zijn en dat het hier toch vooral gaat om mensen met verkeerde prioriteiten die dit proberen af te wentelen op de maatschappij.

Het is hetzelfde als in de sociale zekerheid, het is niet omdat er echte invaliden zijn (ontegensprekelijke waarheid) dat men niet moet controleren op komedianten.
__________________
Voor worst met spruiten en patatten!
doremi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 09:52   #59
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Nog eens het bewijs dat kindergeld best niet wordt uitbetaald aan de gezinnen zelf, maar instanties die diensten leveren aan kinderen.
Als nu eens het geld in een gemeenschappelijke pot wordt gestopt, kunnen alle kinderen dagelijks en gezond gaan eten via de school.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2013, 09:52   #60
doremi
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 september 2005
Locatie: Mechelen
Berichten: 1.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dakeyras Bekijk bericht
Ach ja, VADERS, die tellen niet mee hè.

Misschien moeten we het kindergeld voortaan maar aan de vaders geven, i.p.v. aan die hysterische dramaqueens. De moeders bakken er met hun kindergeld blijkbaar niets van.

Zie, veralgemenen is gemakkelijk en helemaal niet zo leuk als u tot de groep behoort waarover veralgemeend wordt.

Met 90 € kan ik mijne kleine geen ganse maand eten geven. Gelukkig heb ik die 90 € niet nodig om hem eten te geven.

Ik wil gerust geloven dat u het als alleenstaande moeder niet altijd makkelijk heeft gehad, maar u mag er niet blind voor zijn dat sommige mensen nog heel wat dieper in de ellende en armoede hebben gezeten dan uzelf.
Iemand die zodanig weinig inkomen heeft dat hij/zij 'arm' is krijgt veel meer kindergeld en heeft ook toegang tot OCMW-steun, voedselbanken e.d. Maar daar worden uw financien natuurlijk nagekeken!
__________________
Voor worst met spruiten en patatten!
doremi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be