Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Hoeveel % van de moslim-migranten zou volgens u best terugkeren naar het land van afkomst?
0% 45 44,12%
0% - 10% 1 0,98%
10% - 25% 1 0,98%
25% - 50% 5 4,90%
50% - 75% 3 2,94%
75% - 90% 5 4,90%
90% - 100% 4 3,92%
100% 38 37,25%
Aantal stemmers: 102. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 26 december 2002, 16:23   #41
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Ik heb zo het gevoel dat hier iemand bewust met de poll ligt te knoeien.

Al de hele tijd gaat de stand regelmatig omhoog voor zowel 100% binnen als 100% buiten. Op een gegeven moment waren er 7 stemmen voor iedereen binnen en eveneens 7 stemmen voor iedereen buiten. Nu zijn het er 14 voor 100% binnen en 15 voor 100% buiten.

0%
14

0% - 10%
1

10% - 25%
0

25% - 50%
4

50% - 75%
2

75% - 90%
1

90% - 100%
2

100%
15

Totaal aantal stemmen : 39

Ik denk dat ik maar eens de stemmen-evolutie ga bij houden, zoals bij een vorige poll.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2002, 16:27   #42
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sprot
Zo'n 20 jaar geleden ben ik gehuwd met een moslima ........... om alle problemen te vermijden heb ik mij 'bekeerd'. Die bekering, na het hetgeen ik gewauweld heb, had voor mij geen enkele betekenis ...... Ik verstond er immers geen bal van .... Maar blijkbaar was dit toch voldoende om mijn 'diplom' te halen. Dat dan vlug opgestuurd naar de familie in het buitenland zodat zij daar gene roddels hadden en gene schande *s* Maar ik heb toch vooraf serieuze afspraken gemaakt met mijn madam: ik geef mijne levenswijze nie op: ik drink en ik eet varkensvlees ........! En er mag nie verwacht worden da ik enige godsdienstige aanhankelijkheid vertoon. Id. voor de kids die zouden komen .... Ondertussen zijn er vier ..... en die worden vrijzinig opgevoed ... Bij mijn madam zie ik ook weinig godsdienstige oprispingen ...Ik zie ne geëmancipeerde dame ....
En als ik zo tel: de islam heeft er een 'bijgewonnen', maar vier niet gekregen ! EN nog ene da'k op het 'slechte' pad gebracht heb !
en ... wij zijn niet de enigen .... Weliswaar een minderheid ...maar mogelijks een tussenstap ............
Uw manier van opvoeden mag dan wel vrijzinnig zijn, uw manier van kweken vind ik toch wel heel islamitisch hoor! Of zit madam daar voor iets tussen?

Oud 26 december 2002, 17:15   #43
Sprot
Burger

Sprot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sprot
Zo'n 20 jaar geleden ben ik gehuwd met een moslima ........... om alle problemen te vermijden heb ik mij 'bekeerd'. Die bekering, na het hetgeen ik gewauweld heb, had voor mij geen enkele betekenis ...... Ik verstond er immers geen bal van .... Maar blijkbaar was dit toch voldoende om mijn 'diplom' te halen. Dat dan vlug opgestuurd naar de familie in het buitenland zodat zij daar gene roddels hadden en gene schande *s* Maar ik heb toch vooraf serieuze afspraken gemaakt met mijn madam: ik geef mijne levenswijze nie op: ik drink en ik eet varkensvlees ........! En er mag nie verwacht worden da ik enige godsdienstige aanhankelijkheid vertoon. Id. voor de kids die zouden komen .... Ondertussen zijn er vier ..... en die worden vrijzinig opgevoed ... Bij mijn madam zie ik ook weinig godsdienstige oprispingen ...Ik zie ne geëmancipeerde dame ....
En als ik zo tel: de islam heeft er een 'bijgewonnen', maar vier niet gekregen ! EN nog ene da'k op het 'slechte' pad gebracht heb !
en ... wij zijn niet de enigen .... Weliswaar een minderheid ...maar mogelijks een tussenstap ............
Uw manier van opvoeden mag dan wel vrijzinnig zijn, uw manier van kweken vind ik toch wel heel islamitisch hoor! Of zit madam daar voor iets tussen?

Verdien ik geen medaille ????!!!! Ik bied tenminste enige tegenwerk ! Feitelijk twee afvalligen en 4 ketters meer !!!!
http://dutch.faithfreedom.org/forum/
Sprot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2002, 19:03   #44
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik zou liegen als ik zou zeggen ,prachtig.

Sprot ,gefeliciteerd met uw kleine eigen rebelie.MAAR, 4 monden op een wereld zetten waar er eigenlijk 5 van af moeten om alle evenwicht te bewaren.

Tja ,de grote meerderheid wint eerst, dan komt de natuur wel effe de interest opeisen.

Ik heb gekozen voor geen nageslacht ,omwille 2 redenen.Ikzelf vind niet dat mijn genen verspreid moeten worden wegens 2 fouten(neen ,niet blond enzo, maar 2 fouten die mij al veel pijn en ongemak hebben bezorgt, wat ik zelfs mijn ergste vijand niet toewens)
De andere reden is zelfs totaal onzelfzuchtig, we zijn met teveel, dus breng ik er geen meer bij.
Oud 26 december 2002, 19:28   #45
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Ik heb gekozen voor geen nageslacht ,omwille

... we zijn met teveel, dus breng ik er geen meer bij.
Allez, zolang je dan maar niemand verwijt dat hij/zij er toch op de wereld zet, en misschien niet 1 maar meerdere of vele.
Oud 26 december 2002, 19:30   #46
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Al de hele tijd gaat de stand regelmatig omhoog voor zowel 100% binnen als 100% buiten. Op een gegeven moment waren er 7 stemmen voor iedereen binnen en eveneens 7 stemmen voor iedereen buiten. Nu zijn het er 14 voor 100% binnen en 15 voor 100% buiten.

Ik denk dat ik maar eens de stemmen-evolutie ga bij houden, zoals bij een vorige poll.
Haha LOL

Past de uitslag niet in je kraam? Manipuleer 'm dan maar hé, dat doet het Blok ook konstant met haar cijfermateriaal, typische niet-politiek correcte ziekte denk ik
Oud 26 december 2002, 19:56   #47
torvicx
Provinciaal Statenlid

torvicx's schermafbeelding

Standaard

Ik weet dat veel mohamedanen hun kindergeld gebruiken om hun huis in hun thuisland op te knappen dus ONEIGENLIJK gebruik van de uitkering. Ze maken kinderen om een betere badkamer te hebben. Zet hen in een apart systeem van sociale zekerhied dan is het probleem van de kinderRIJKDOM opgelost. Spijts alle politiek correcte leugens.

Ten andere Pianoke met hersenspoeling valt niet te lachen hoor al gun ik de mohamedanen de hunnen..... :

Het eigenlijke onderwerp op deze thread is ; hoeveel mohamedanen er moeten terugkeren naar hun woestijnsteppe annex wachtkamer naar allah.
Mijn antwoord is: zoveel mogelijk. Dan maken we daar iedereen gelukkig mee. Maar dan ook iedereen. We ondersteunen hen om in het land van hun EIGEN OVERTUIGING een BETER leven op te bouwen. De gettos verdwijnen (zowel van wijken als in scholen) zodoende geen erupties meer van moslimmartelaarschap in België. Het linkstochtgat kan zich buigen over het eigen gemarginaliseerde volk om de "emancipatie" door te zetten. Mohamedanen tervreden wij tevreden. Behalve Piano die heeft de steen der wijzen gevonden in een of ander boekie. Hij wil met andere linkse landverraders de multiracialiteit voor staan. Verschil in cultuur in daarbij ondergeschikt (denken en hopen ze). mooi niet, niet met de mohamedaan daar verkijken jullie je op. OFFICIEEL draait het om multiculturaliteit ( inburgering MET BEHOUD VAN EIGEN NORMEN EN WAARDEN =EIGENHEID dus een of ander alchemistisch proces een of ander transsubstantiatie) maar we zouden toch naief zijn als we ons aan die offieciële lezing zouden houden toch........

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2002, 21:12   #48
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

46 stemmen, niet slecht op een forum dat maar een 30 dikwijls activen kent.
Oud 26 december 2002, 22:53   #49
chr.wouters
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Allez, zolang je dan maar niemand verwijt dat hij/zij er toch op de wereld zet, en misschien niet 1 maar meerdere of vele.
Kweek maar op. We zullen over 25 jaar nog 's praten als we hier met 15 miljard rondlopen. 1 kind per gezin politiek, wereldwijd, NU!
chr.wouters is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2002, 23:01   #50
chr.wouters
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Ik weet dat veel mohamedanen hun kindergeld gebruiken om hun huis in hun thuisland op te knappen dus ONEIGENLIJK gebruik van de uitkering. Ze maken kinderen om een betere badkamer te hebben. Zet hen in een apart systeem van sociale zekerhied dan is het probleem van de kinderRIJKDOM opgelost
Schaf gewoon het kindergeld voor IEDEREEN af. In het Ancien Regime moest ge belastingen betalen PER KIND, net omgekeerd dus en zo werd de bevolkingsaanwas mede ingeperkt.
Vanaf 7 kinderen moet ge hier en nu geen belastingen meer betalen en ge krijgt daar nog een fameuze som kindergeld bovenop!En wie heeft hier nog nesten van 7,8,9...kinderen!?Juist ja.
Oud 26 december 2002, 23:12   #51
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Haha LOL

Past de uitslag niet in je kraam? Manipuleer 'm dan maar hé, dat doet het Blok ook konstant met haar cijfermateriaal, typische niet-politiek correcte ziekte denk ik

Neen, dat bedoel ik niet Piano, ik zelf heb, heel consequent met mijn eigen posting gestemd op de voorlaatste keuze.

Wat me opvalt is de alles-of-niets tweedeling die bij deze poll tevoorschijn komt. Nu ook weer, na zeven stemmen verder wordt die zwart-wit tegenstelling nog verder benadrukt. Ofwel zegt men : alle moslims buiten ofwel zegt men geen enkele moslim buiten. Dat ongenuanceerde had ik niet verwacht. Ik had gedacht dat men zou stemmen op bijna allemaal buiten of het grootste deel buiten. Die 16 die bijvoorbeeld zeggen "alle moslims moeten blijven" kunnen bijvoorbeeld bijna enkel van onze 4 Turken, democratsteve, thePiano, S. , Makkie, groentje en nog een paar komen. Maar met deze namen kom ik slechts aan 9.

Er is geen trend te ontdekken in deze poll, behalve dan dat je kan spreken van een serieuze polarisatie rond deze kwestie en weinig gevoel voor nuance. De 'gematigden' zijn slechts met 11, terwijl de 'links-extremisten' met 16 en de 'recht-extremisten' met 19 zijn op dit moment van de poll.

0%
34% [ 16 ]
0% - 10%
2% [ 1 ]
10% - 25%
0% [ 0 ]
25% - 50%
8% [ 4 ]
50% - 75%
4% [ 2 ]
75% - 90%
2% [ 1 ]
90% - 100%
6% [ 3 ]
100%
41% [ 19 ]

Totaal aantal stemmen : 46
Oud 26 december 2002, 23:29   #52
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Zo'n instelling kan je niet meer maken met de toestand vandaag.

Als we iedereen op aarde een levenswijze als de onze in Europa willen gunnen dan kan de aarde maximaal 2 miljard mensen herbergen, zelfs wanneer we de strengste milieumaatregelen nemen.

Zo'n instelling van kweek maar op is heel egoistisch tegenover de mensen in de landen buiten Europa, die gedoemd zijn tot een minder rijk leven, omdat wij immers sterker zijn in het leegroven van de hulpbronnen buiten Europa.

En dan heb ik nog niks gezegd over de dier- en plantsoorten die momenteel massaal uitsterven en de wouden die in Afrika en Azië in angstwekkend tempo verdwijnen.

Hierover zwijgen de zogenaamde "groenen" in alle talen. En we weten allemaal waarom.
Oud 26 december 2002, 23:39   #53
chr.wouters
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Hierover zwijgen de zogenaamde "groenen" in alle talen. En we weten allemaal waarom.
Ik ben misschien oliedom maar ik weet dat NOG niet! Die groenen kunnen toch ook tellen, zijn toch niet debiel en tot Machiavellistische plannen zie ik ze al helemaal niet in staat. Als het gewoon overjaarse '68ers zijn kunnen ze toch evengoed bij de SPA gaan zitten?!
Oud 27 december 2002, 00:14   #54
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Piano ,ik heb je tot nu toe genegeerd , als een volwassene die een zeurend zoontje van de buurman negeerd.

Maar dat je mijn woorden manipuleerd ,om te zeggen dat ik niet in jouw kraampje pas.

Op zijn minst had je het volledige zinnetje kunnen quoten ,of was dat te veel moeite?
Oud 27 december 2002, 00:33   #55
torvicx
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Zo'n instelling kan je niet meer maken met de toestand vandaag.

Als we iedereen op aarde een levenswijze als de onze in Europa willen gunnen dan kan de aarde maximaal 2 miljard mensen herbergen, zelfs wanneer we de strengste milieumaatregelen nemen.

Zo'n instelling van kweek maar op is heel egoistisch tegenover de mensen in de landen buiten Europa, die gedoemd zijn tot een minder rijk leven, omdat wij immers sterker zijn in het leegroven van de hulpbronnen buiten Europa.

En dan heb ik nog niks gezegd over de dier- en plantsoorten die momenteel massaal uitsterven en de wouden die in Afrika en Azië in angstwekkend tempo verdwijnen.

De bevolkingsaanwas is zelfs veel groter dan we kunnen vermoeden aangezien er (vooral in zwart-afrika) enorm veel mensen aan aids ten gronde gaan. Laat artsen zonder grenzen peuk werk verrichten en hop we zitten binnen de korste keren in een alarmtoestand.

Oud 27 december 2002, 00:38   #56
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chr.wouters
Citaat:
Ik ben misschien oliedom maar ik weet dat NOG niet! Die groenen kunnen toch ook tellen, zijn toch niet debiel en tot Machiavellistische plannen zie ik ze al helemaal niet in staat. Als het gewoon overjaarse '68ers zijn kunnen ze toch evengoed bij de SPA gaan zitten?!
Jij onderschat de groenen Chr. Ik ben er lid van geweest en ze hebben een niet onaardig potentieel aan ijskoude intellectuelen in hun midden. Kronkelen kunnen ze als volleerde jezuieten.

Het is overigens de meest democratische partij die ik ken. Je stapt er gewoon binnen en je slaat wat met je vuist op de tafel en binnen de kortste keren zit je in de hoogste organen. Geen gedoe met jarenlang allerlei divisies te moeten doorworstelen. Dus als je ze goed wil kennen: gewoon eens lid worden voor de lol en naar de vergaderingen gaan.

De migranten zijn voor hen slechts een hefboom of breekijzer om andere doelen mee te realiseren. W�*t het juist is dat ze willen realiseren weet ik niet zo goed. Maar waar je wel zeker van kan zijn is dat het naar ofwel een totalitaire dictatuur leidt (Mieke Vogels heeft heel lang geleden voor de camera's eens de uitdrukking "de groene leer" in de mond genomen) of anders naar chaos en anarchie.

Omdat ze de moslim-migranten nodig hebben voor hun experimenten met de samenleving kunnen ze deze ook niet gaan vragen het wat kalmer aan te doen met het milieu en wat op hun voortplanting te letten.

Het milieu is voor hen dan ook maar een goedkoop uithangbordje. Onder de groenen heb ik mijn omgeving in Antwerpen trouwens enkel maar minder groen zien worden! En dat met schepenen als Pairon. De laatste stukjes groen verdwijnen voor woningen en als er een waardevol boerderijtje van enkele eeuwen oud dreigt gesloopt te worden door een project-ontwikkelaar of door een Vlaamse Reus als Agfa-Gevaert hoor of zie je ze niet.
Oud 27 december 2002, 00:52   #57
chr.wouters
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
De bevolkingsaanwas is zelfs veel groter dan we kunnen vermoeden aangezien er (vooral in zwart-afrika) enorm veel mensen aan aids ten gronde gaan.
De natuur is zelfregulerend. In de ontwikkelingslanden wordt veelvuldig en onbeschermd gepaard dus daar hebben we AIDS.
Hier bij ons is ook overbevolking en dat vertaalt zich in verminderde fertiliteit.
Medische maatregelen hiertegen zijn uit den boze, zowel ginder als hier.
Oud 27 december 2002, 00:58   #58
chr.wouters
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
W�*t het juist is dat ze willen realiseren weet ik niet zo goed.
Misschien weten de groenen het zelf niet en dat zou voldoende reden moeten zijn om er niet voor te stemmen.
Och, na de volgende verkiezingen vliegen ze er toch uit en is heel dat eksperiment afgelopen.
Oud 27 december 2002, 01:11   #59
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@Darwin: Ik heb zo het gevoel dat hier iemand bewust met de poll ligt te knoeien
Werk aan de winkel voor de beheerder.
Het lijk me perfect te doen dat men slechts één keer kan stemmen hé
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2002, 01:12   #60
torvicx
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chr.wouters
Citaat:
De bevolkingsaanwas is zelfs veel groter dan we kunnen vermoeden aangezien er (vooral in zwart-afrika) enorm veel mensen aan aids ten gronde gaan.
De natuur is zelfregulerend. In de ontwikkelingslanden wordt veelvuldig en onbeschermd gepaard dus daar hebben we AIDS.
Hier bij ons is ook overbevolking en dat vertaalt zich in verminderde fertiliteit.
Medische maatregelen hiertegen zijn uit den boze, zowel ginder als hier.
Ik geloof niet dat de natuur DOELMATIG te werk gaat. Er is trail and error en mutaties en selectie. Maar geen enkele reden om teleologie te veronderstellen hoor. Er is geen onzichtbare hand die alles in verhouding brengt, de menshied valt en staat op en sommige keren kan ze wat langer op haar beentjes staan dat noemen we dan orde. Aids is geen gevolg van overbevolking zodoende ook niet "bedacht" door de natuur om als remedie te dienen. De natuur is BLIND. Heeft geen mensheid op het oog gehad laat staan remedies voor haar cultureel-sexueel gedrag.
Tenandere er zijn in de geschiedenis genoeg voorbeelden aan te halen van promiscuiteit zonder dat er AIDS bij te pas kwam als "remedie". Een remedie voor overbevolking zou ik eerder vertaald zien in een "lebensraum-politiek" in oorlog en strijd niet in een "virus" ik verwacht van de BLINDE NATUUR ZELF geen boekhoudkundig bijhouden van het aantal mensen die er rond loopt. We ontregelen de natuurlijke mechanismen juist door CULTUUR.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be