![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hahahahahahahahahahahahahahahaha...!!! Klein kind!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat de vb de aanval van buitenaf organiseert en nva van binnenuit de ideale strategie om vlaanderen onafhankelijk te krijgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik stel het volgende vast: Iedereen is ineens zeer Vlaamsvoelend, maar de enigen die altijd de Vlaamse kaart hebben getrokken zijn ineens minderwaardige Vlamingen... Zegt meer over u dan over het Vlaams Belang uiteraard, maar dat had je nog niet door waarschijnlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als het zo moet gebeuren: onmiddellijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Groot gelijk, in de eigen familie moet ik al uitkijken voor de politiek correcten want dan krijg ik al een hele preek over mijn kl*ten (zou niet de eerste keer zijn). Velen zullen de tirade wel kennen: racistisch,... onverdraagzaam,...fascistisch, ge wilt hitler terug zeker,... hoe stom zijt ge,...dat zijn geen democraten,... Nu als het op schelden en uitmaken aankomt kunnen de politiek correcten er iets van, als dat correct is noem mij dan maar incorrect, daarom: Mijn stem hebben ze, nu en in het kotje, dat ze mij maar een folder opsturen, voor mijn part komt een mandataris met de stickers op zijn auto,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Burger
|
![]() "Getekend". Wat maakt het nu uit dat het initiatief vanuit het VB komt? We streven tenslotte voor hetzelfde doel.
"Als je een Vlaming voor zijn kont schopt prijst hij de kwaliteit van je schoenen en apprecieert hij dat je beenreflex soepel is gebleven." ronduit.sleezer.be Laatst gewijzigd door Weerbarstig! : 18 juli 2008 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rechts - rebels - identitair
Rechts, omdat ik geloof in een rechts georiënteerde maatschappij waarin het gezin, etische waarden, zero-tolerantie ten overstaan van criminaliteit en asielmisbruik en een strenger vreemdelingenbeleid centraal staan. Rebels, omdat wij, jongeren, in onze strijd ons rebels moeten opstellen ten overstaan van de lakse maatschappij waarin slachtoffers crimineel genoemd worden en omgekeerd. Een maatschappij waarin men niet meer mag zeggen wat men denkt. Waarin racisme het alibiwoord is geworden voor criminele allochtonen. Een maatschappij waarin men abnormaliteiten verheerlijkt en normaliteiten verafschuwt. Gevolg, het homohuwelijk en adoptie voor diezelfde groep, het gedoogbeleid rond drugs, het betuttelen van criminelen en asielmisbruikers. Identitair, omdat ik er van uitga dat een volk begint bij de identiteit en niet bij de grenzen van het land waarin dat volk woont. Vlaming zijn onder de Vlamingen is mogelijk maar de nieuwkomer zal het Vlaming zijn moeten verdienen. Zelfs dan moet het nog mogelijk zijn om die persoon zijn identiteit te ontnemen en indien nodig het land uit te zetten. Ik geloof niet in de maakbaarheid van een volk. Europa bestaat uit een x-aantal volkeren, ieder met zijn eigen identiteit. Het behouden van die identiteiten is voor mij een streefdoel van primordiaal belang. Ik hecht eveneens veel belang aan onze Europese, zij het een overkoepelende, identiteit. Het verdedigen van deze laatste is onder andere van groot belang in onze strijd tegen de opkomende islamisering van Europa. Bert Deckers Kijk dit is nu een prachtig voorbeeld van met woorden spelen. Thema's aanhalen die ogenschijnlijk de mensen raken. Terwijl het achterliggende veel erger is. -Wat kan het jou schelen dat 2 homo's trouwen ? -Waarom staat er bij allochtonen ook crimineel ? -Alle allochtonen zijn crimineel ? Hou ziet die maatschappij van U eruit ? -Behouden vrouwen stemrecht (plicht) ? -Gaat U systematisch andere bevolkingsgroepen demoniseren ? Van mij krijgt het V.B. zelfs het voordeel van de twijfel niet. Eén van zijn oprichters en veel van de harde kern zijn niets anders dan regelrechte Nazi's die het Neo-Nazisme verheerlijken. Niets geiler vinden dan op één of ander kerkhof de Nazi-groet te gaan brengen. Thanks, but no thanks ! Laatst gewijzigd door Henri1 : 18 juli 2008 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, de essentie ontgaat u uiteraard, wat me niet verwonderd van een veebeeër: uw partij heeft de Vlaamse beweging een slechte naam bezorgd en daar draag ik helaas als Vlaamsgezinde nog steeds de gevolgen van. U kan naar mijn handtekening, en die van nogal wat anderen, dus fluiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De pot...
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarom enkel niet-partijpolitieke initiatieven.
![]() |
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn goede en slechte petities.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, de strijd is tegen het VB, niet tegen Belgie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |