![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
geen zionisten waar zijn die hamas weer? ergens in een regio van canada een staat met geweld oprichten of zo? weet je dat toevallig misschien? |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Minister
|
Je foto's zijn irrelevant en op zijn best tendentieus (vraag maar aan papa wat dat betekent).
Iedereen kan nietszeggende fotootjes posten, zoals bijvoorbeeld deze; ![]()
|
|
|
#43 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
sus antigoon sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 4 januari 2009 om 12:25. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
in een met geweld door kolonialisme opgericht staat van Palestijnen in Canada of in een joodse wijk in Rusland? Je kijkt naar een reactie van iemand die alles verloren heeft en je kijkt niet naar bombarderen van heel het volk. de dader was iemand die alles verloren heeft kinderen, vrouw, familie , huis en alles zwart en kan niet meer zien en gaat wraak nemen maar wat dan over het bombarderen van heel het volk slimmerd? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
heb je iets tegen vreemdelingen? als het echt zo is dan make a move maak er een politieke partij en vraag op Europees niveau om vreemdelingen en hun landen en hun eigendommen met rust te laten dan gaan ze terug naar hun landen ik verzeker u echt waar of denk je da wij dom en achterlijk zijn? |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar is de Hamas ? Vallen ze het Israëlische leger aan of verstoppen ze zich achter de rokken van de vrouwen. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Minister
|
Citaat:
Palestijnen mogen Israeli's kapotmaken, maar niet andersom. Ik kan hier ook honderden foto's plaatsen van over de hele wereld van lijken die het resultaat zijn van moslimgeweld ten aanzien van niet-moslims, maar dat lijkt me ietwat zinloos.
|
|
|
|
#49 |
|
Minister
|
Vir sapit qui pauca loquitur.
|
|
|
#50 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
waar ze zijn? in hun eigen land uiteraard sommige van hun op dit moment façe �* façe tegen de bezetters van Palestina, de zionisten aan het vechten. maar in hun land niet in Canada of Frankrijk waar ze een staat met geweld hebben opgericht. |
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
ik breng mijn vrienden en ze zeggen ook: dit huis van ons wij sluiten jou ergens in de zolder op en boycotten jou jouw kinderen vermoorden dus?? wij mogen jou kapot maken en jij niet verdedigen of wat? Palestijnen zijn thuis geen bezetters Laatst gewijzigd door surfer : 4 januari 2009 om 12:42. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Vreemdeling
|
Laatst gewijzigd door surfer : 4 januari 2009 om 12:43. |
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Hamas is toch Israel niet binnengetrokken of wel ? |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
slachtoffers daar = kids kids en burgers en onschuldigen en vrouwen en oude mannen punt dus wa wil je nog zeggen? Laatst gewijzigd door surfer : 4 januari 2009 om 13:00. |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Israël richt zich op de Hamas, het merendeel van de slachtoffers zijn Hamasmensen |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
3700 jaar geleden woonden al Joden in Israël, een Palestina heeft touwens ook nooit bestaan |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
een vlaams belanger begrijpt dat niet die vragen die je stelt is wat gij in media te horen krijgt heb je beetje verstand van media? je moet ex-zionisten vragen http://www.youtube.com/watch?v=0-JtM2QYIk0 of anders de joden vragen http://www.jewsagainstzionism.com/ |
|
|
|
|