![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat dat in de VS in de grondwet staat. En de grondwet veranderen is niet simpel. Zeker in de VS niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwitser : 5 oktober 2009 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
nadenken om die postbodes zeveraars te heten. Informeer je beter he en kom dan maar terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zie maar naar Nederland of Duitsland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
van dat hongerloon. Drie verliezers: - de particulier > geen sociaal contacten meer - de Staat > postbodes zijn ontslagen > minder inkomsten aan belastingen - de ontslagen postbodes (op den dop???) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tsja, hadden ze dat slecht functionerend postbedrijf op tijd gesaneerd en hun personeel wat kwaliteitszorg bijgebracht, dan was ik als klant nu niet verplicht geweest van mijn waardevolle zendingen door een ander te laten versturen. Door de vrije markt hang ik gelukkig niet langer af van een paar gedemotiveerde ambtenaren die geen zin hebben, "ziek" zijn, staken, hun postzak in de container kappen omdat ze hem anders moeten uitdelen, de inhoud van post gewoon stelen, of hem thuis eerst copyeren om hem dan verder te sturen. Ik vind dat wel erg voor die mensen die het wel menen en met hun fiets door weer en wind, van `s morgens vroeg al hun ronde moeten doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verder moet jij je niet ongerust maken: jij MAG werken tot je 67 ste. Ik zou dan direct beginnen bij TNT.... en ik zou direct een lening afsluiten bij DSB ![]() Je kan ook hard studeren en later "hard" werken, een kapitaal binnen rijven en een villa bouwen ergens in het noorden van België. Af en toe ga je dan eens winkelen in de "P C" in die typische (?) oranjestad. Als je zo ver bent geraakt hoef jij je niet ongerust te maken over jouw oude dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben opgegroeid in die sector. Heb veel meegemaakt als kind en zoon van een postmeester.... Mag ik hier veronderstellen dat ik er iets van weet? ![]() Het zijn steeds negatieve dingen die de mensen onthouden. Alsof stommiteiten alleen bij de post gebeuren. Vorige vrijdag bracht de postbode hier een pakje tot aan mijn deur van mijn appartement.... Beneden in de hall zijn er brievenbussen maar het pakje ging onmogelijk in de bus. Die postbode MOET dat NIET doen he, hij deed dat toch dus... Ik heb zo verhalen over kleding en materiaal van de postbode. Je gelooft je oren niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Andy gvd wij moeten wel werken hé; t'is niet omdat jij daar op uw cerebraal walhalla kunt leven dat wij werkmensen kunnen verderdoen zonder de post
gelukkig is er internet, en gelukkig twee is er politics |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb veel respect voor de postbodes. Moeilijke job. Het is eerder de top van de post en de beherende ministers die eens voor het gerecht moeten worden gebracht.
En ja... De Post as such zal verdwijnen naarmate ik en iedereen meer online kan doen. Net daarom mag Den Baard me eens komen vertellen waarom een nog wel toekomst hebbende pakjesdienst niet wordt weggegeven maar dat er nog geld bovenop wordt gegeven. Jaja... ik weet al dat Den Baard nu voorzitter is van zijn windmolenparkje in Oostende. Betere redenen, aub. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze zijn zo vastgeroest in hun comfortable ambtenarenleventje dat ze helemaal niet om kunnen met verandering. Wel, de wereld verandert. Kunnen ze maar beter aan wennen. Als de post dezelfde monolitische immobiele overgesyndiceerde obese dumpingground voor politiek dienstbetoon blijft, worden ze binnenkort gewoon uit de markt geconcurreerd door prive-firma's die WEL efficient en flexibel met hun resources kunnen omspringen. Stakende zeveraars dus.
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Als die post zo onwaarschijnlijk belangrijk voor u is, waarom schenk je dan niet evenveel aandacht aan de arbeidssituatie van de werknemers van De Post? Als het over consumptie gaat, dan weet het liberale individu wat best voor hem is. Als het over sociale situaties gaat, dan willen de grootste liberalen plots een minimumdienstverlening.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 5 oktober 2009 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Liberalen zijn voor de partij en voor de poen. Die kunnen de broeksriem niet aanhalen omdat ze bretels dragen onder hun driedelig pak ![]() Laatst gewijzigd door Tejokus : 5 oktober 2009 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij mij was er wel post.
Ten eerste zat er reclame (Aldi) bij, terwijl ik een duidelijk STOP Reclame sticker heb. Ten tweede was de post nat, terwijl het toch een volledig gesloten bus is, reden deze postmannen met hun zak open hun ronde ofwa? Bon, mijn oproepingsbrief voor examen van Selor ziet er fraai uit ![]()
![]() |