![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#42 |
|
Banneling
|
Ik mis Boudewijn.
Maar even on-topic, gaan die panelen het paleis niet ontsieren? |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De ene kankert op een kroonprins, ook al meet die zich een groen imago aan, de andere op een gemeentebestuur dat een Vlaemsch naampje wenst voor een restaurant in zijn stad.
Duidelijk?
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 10 maart 2010 om 10:32. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat je .................................... en daarmee uit.
|
|
|
#46 |
|
Banneling
|
En met zijn helicopterke waarmee hij boven brussel plezierrondjes vliegt.......dit lijkt mij toch niet zo groen van onze" eerbiedwaardige" prins hahahaha !!!!
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij gaat zonnepanelen op die grote ventilator plaatsen.
|
|
|
#48 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Banneling
|
Men zou nog veel meer op het koningshuis mogen hakken. Ze verdienen het. Wat de zonnepanelen betreft, leg ze automatisch op elke nieuwbouw vanaf vandaag, en laat de historisch geklasseerde gebouwen met rust.
|
|
|
|