Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 mei 2004, 23:49   #41
Minne
Vreemdeling

Stuur een bericht via MSN naar Minne
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Heb jij de onthoofding al gezien trouwens?
Lukt me niet, blijft steken op 2min ofzo.
Minne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2004, 23:50   #42
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Minne
Citaat:
Dus u kiest liever een gevangene te zijn van deze iraakse groep boven het rondlopen in je naakie? Geloof je nu zelf wel wat je zegt!

Mij goed, al is het maar een topje van de ijsberg. Ik wacht af wat de top uiteindelijk is, zolang hier niets over bekent is kun jij noch ik zeggen of het erger is of niet. Hoe weet u dat 70% onschuldig zijn? Misschien moet jij net zoals zovelen maar eens bij de fbi ofzo gaan solliciteren. Iemand die zendmasten plaats en hersteld, is dat geen onschuldige misschien? Hij was 100% onschuldig en men snijd'em de nek over! Voor tv!
Langs us kant heb ik tot nu toe enkel naakt foto's gezien, foltering... tja misschien. Zo erg als langs iraki kant? Tot nu toe niet hoor en dat weet jij ook maar al te goed.
Ik heb nergens gezegd dat ik er absoluut zeker van ben dat dit het topje van de ijsberg is, ge moet mijn woorden niet verdraaien. En nu gaat u zeggen dat we ons hier met feiten bezighouden, maar denkt u dat een van ons de waarheid weet? Nu, u vraag of ik liever Irakees gevangenen zou zijn, of die onthoofde Amerikaan: Nogal wiedes dat ik liever naakt en gedenigreerd zou zijn dat onthoofd. Maar das de kwestie toch niet? Als "rechtschapen amerikaans soldaat" mag je je toch niet bezondigen aan zulke zaken? Of geld het principe oog om oog, tand om tand, als zij ons vermoorden, mogen we een andere Irakees bepissen en denigreren? Lijkt verdacht veel op bloedmoord.
Natuurlijk mag men als rechtschapen amerikaan niet zulke zonden begaan maar waar jij in de fout gaat bij mij is dat de amerikaanse daden erger worden bestempeld dan de iraakse enkel en alleen omdat het amerikanen zijn! Dat is gewoonweg onaanvaardbaar! Ik bekijk de daad opzich wie dat het ook doet! Zoals het in een rechtstaat zou moeten zijn, iedereen gelijk voor de wet é.

Als er nu gelijkaardige beelden waren van us soldaten die naakt ed. moesten rondlopen zou je het dan even erg vinden of minder erg?

Kortom, de daden moeten veroordeeld worden aan de hand van de gruwelijkheid en niets anders.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2004, 23:51   #43
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aan al degene die de naaktfotos en dergelijke een foltering vonden hé.

Zeg nu eens eerlijk van wie zou je gevangene willen geweest zijn? De amerikanen of deze monsters?

Je broekje naar beneden of je kopje er stilletjes vanaf?
.
U gaat er blijbaar vanuit dat er nog geen Irakezen zijn vermoord in de gevangenis. Toch dat rapport van het Rode Kruis maar eens helem�*�*l doornemen zou ik zeggen.

Verder valt op dat de Antoons van deze wereld een niet westers leven minder belangrijk vinden dat een westers.
Ook komt men weer aandraven met met de lofzang over onze oh zo geweldige westerse beschaving en over het feit dat de moslims 300 jaar achterlopen.
Maar als ze 300 jaar achterlopen, waarom vergelijkt men ze dan steeds met onze huidige beschaving en niet met die van 300 jaar geleden?
De afgelopen 300 jaar hebben we niets anders gedaan dan over heel de wereld mensen van hun grondgebied verjaagd, heelder volkeren uitgemoord en onze rijkdom verworven op diegen die we in leven lieten.
Wat de kolonisten hebben uitgespookt met de oorspronkele volkeren van Amerika en Australië tart iedere verbeelding.
En nu wij onze schaapjes op het droge hebben, zullen we eens het vingertje gaan heffen tegen andere volkeren.
Eerst zorgen dat je met alle middelen van de wereld je doel bereikt en daarna wetten maken om anderen te verhinderen om via dezelfde weg hun doel te bereiken. Fraai is dat.
Oud 11 mei 2004, 23:52   #44
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Citaat:

Kerel, ik kies elke van deze daden boven het afsnijden van mijn hoofd en maak jezelf nu niet belachelijk door te zeggen dat jij het niet zou verkiezen!
Het gaat er niet over wat ik zou willen verkiezen..ik weet dat ze allebei walgelijk zijn en als mens niet kan goedkeuren..integendeel..don't blame me for this mess..blame the cowboy..
Het gaat er juist wel over welke jij zou kiezen, ze mochten alle 2 niet gebeurt zijn maar welke zijn de ergste? Niet die van de amerikanen tot nu toe.
Je kiest toch ook om de meeste negatieve reacties te geven op de amerikaans wandaden boven die van de iraakse zeker.
Oud 11 mei 2004, 23:56   #45
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U gaat er blijbaar vanuit dat er nog geen Irakezen zijn vermoord in de gevangenis. Toch dat rapport van het Rode Kruis maar eens helem�*�*l doornemen zou ik zeggen.
Neen maar zolang dit niet is onderzocht en dat de bewijzen er zijn, hoe en wat, zeg ik niets. Waarom niet omdat er nog niets is bewezen.

En om een persoonlijke mening te geven over het rode kruis, ze wisten er al langere tijd vanaf, waarom zwijgt men er dan over tot nu?
Ook die hoog geplaatste generaal die de schuld gaf aan de laagste officieren omdat zij dit lieten gebeuren. Euhm ik weet niet é maar als je als hoge generaal er vanaf weet é dan is het wel je taak om er iets aan te doen é en niet na 1 jaar komen klagen dat het de schuld is van anderen.
Oud 11 mei 2004, 23:59   #46
Minne
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Ik bekijk de daad opzich wie dat het ook doet! Zoals het in een rechtstaat zou moeten zijn, iedereen gelijk voor de wet é.

Als er nu gelijkaardige beelden waren van us soldaten die naakt ed. moesten rondlopen zou je het dan even erg vinden of minder erg?

Kortom, de daden moeten veroordeeld worden aan de hand van de gruwelijkheid en niets anders.
Absoluut, is ook mijn stelling. Nu, ik denk dat als dit met US soldaten zou gebeuren, ik dit niet minder erg zou vinden. Voor hen als persoon. toch is mijn mening dat de Iraki's de slachtoffers zijn in het hele verhaal. Slachtoffers van moslimextremisten die hen ertoe aanzetten deel te nemen aan het verzet, anderzijds slachtoffers van de soldaten die hen vaak verkeerdelijk als terroristen aanschouwen.
Oud 12 mei 2004, 00:02   #47
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Het gaat er niet over wat ik zou willen verkiezen..ik weet dat ze allebei walgelijk zijn en als mens niet kan goedkeuren..integendeel..don't blame me for this mess..blame the cowboy..
Het gaat er juist wel over welke jij zou kiezen, ze mochten alle 2 niet gebeurt zijn maar welke zijn de ergste? Niet die van de amerikanen tot nu toe.
Je kiest toch ook om de meeste negatieve reacties te geven op de amerikaans wandaden boven die van de iraakse zeker.
Over de wandaden van de Amerikanen was ik niet verrast daar dit niet nieuw is gezien het historisch verleden van de US-politiek alleen is hier wel één verschil dat ze de folteringen en vernederingen zelf verrichten.
Volgens mij is dit hun grootste flater die ze begaan hebben..meestal laten ze dit doen en waren ze bijna op weg..daar ze Irakezen al klaar staan hadden om de zaak over te nemen..nog een groter flater was om dit vast te leggen op video en foto....en wat betreft de Irakeese walgelijk executie is het een reactie op een actie zodus..was het één niet gebeurd had het ander kunnen vermeden worden...
Ik ben geen anti-amerikaan maar wel een anti-IraqWar freak..no less.no more...
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 00:31   #48
Budweiser
Vreemdeling

Standaard

Ach, dit alles is gewoon een opeenvolging van reacties.
Het beginpunt is volgens mij bij de Nazi's...
-Nazi's slachten Joden
-Joden moeten na de oorlog nieuwe verblijfplaats hebben.
-Westerse wereld biedt hen Israël.
-Ambras met plaatselijke bevolking.
-Amerika steunt echter de Joden en Israël.
-Na lange tijd oorlog tss palestijnen en joden, grote reactie van Al-Qeada (11/9 wtc).
-Wereld in shock, Amerika reageert furieus met eerst Afghanistan te ontmantelen en daarna Irak (met oa steun van de Spanjaarden en Britten).
-Al -qeada gaat weer onnoemelijk veel mensenlevens slachten in Madrid.
-Irak blijft bezet en er duiken foto's op van mishandelde gevangenen.
-Al-Qaeda reageert weer met iets 100 keer gruwelijkers...

Het is in ruwe en grote lijnen geschetst (de moord op die religieus leider van de palestijnen en palestijnse zelfmoordcomando's etc. hebk er nie bij vermeld)

Conclusie?
Maak voor eens en altijd een grens tussen Israël en Palestina en dwing beide partijen die grens na te leven! (in alle objectiviteit , dus niet meer steun bieden aan de ene dan aan de andere)
En laat voor de rest die moslims maar verder leven in hun 'Stone Age'.
Ze willen blijkbaar niks liever...
Budweiser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 00:43   #49
Minne
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Budweiser
Ach, dit alles is gewoon een opeenvolging van reacties.
Het beginpunt is volgens mij bij de Nazi's...
-Nazi's slachten Joden
-Joden moeten na de oorlog nieuwe verblijfplaats hebben.
-Westerse wereld biedt hen Israël.
-Ambras met plaatselijke bevolking.
-Amerika steunt echter de Joden en Israël.
-Na lange tijd oorlog tss palestijnen en joden, grote reactie van Al-Qeada (11/9 wtc).
-Wereld in shock, Amerika reageert furieus met eerst Afghanistan te ontmantelen en daarna Irak (met oa steun van de Spanjaarden en Britten).
-Al -qeada gaat weer onnoemelijk veel mensenlevens slachten in Madrid.
-Irak blijft bezet en er duiken foto's op van mishandelde gevangenen.
-Al-Qaeda reageert weer met iets 100 keer gruwelijkers...

Het is in ruwe en grote lijnen geschetst (de moord op die religieus leider van de palestijnen en palestijnse zelfmoordcomando's etc. hebk er nie bij vermeld)

Conclusie?
Maak voor eens en altijd een grens tussen Israël en Palestina en dwing beide partijen die grens na te leven! (in alle objectiviteit , dus niet meer steun bieden aan de ene dan aan de andere)
En laat voor de rest die moslims maar verder leven in hun 'Stone Age'.
Ze willen blijkbaar niks liever...
dat is niet de oplossing. We zijn aan een "point of no return" beland. Moslims zijn nu eenmaal lang onderdrukt geweest, en de moslimextremisten willen wraak. Ook is het zo dat het land van melk en honing nu eenmaal historischgewijs de moslims toebehoord. Ooit, in een ver verleden was het wel van de Joden, maar dan moeten we zo ver teruggaan dat het niet meer koosjer is. Dan zou men de blanke amerikaan uit Noord Amerika moeten bannen en het land terug aan de Indianen geven.
Ze gaan het niet zomaar bij die scheiding laten, de Yihaad is immers al lang, en vele malen afgekondigd. Bovendien mag je de problematiek niet herleiden tot Israel en Palestina.

De oplossing ligt dus niet voor de hand.
Oud 12 mei 2004, 01:13   #50
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Minne
dat is niet de oplossing. We zijn aan een "point of no return" beland. Moslims zijn nu eenmaal lang onderdrukt geweest, en de moslimextremisten willen wraak. Ook is het zo dat het land van melk en honing nu eenmaal historischgewijs de moslims toebehoord. Ooit, in een ver verleden was het wel van de Joden, maar dan moeten we zo ver teruggaan dat het niet meer koosjer is. Dan zou men de blanke amerikaan uit Noord Amerika moeten bannen en het land terug aan de Indianen geven.
Ze gaan het niet zomaar bij die scheiding laten, de Yihaad is immers al lang, en vele malen afgekondigd. Bovendien mag je de problematiek niet herleiden tot Israel en Palestina.

De oplossing ligt dus niet voor de hand.
Het land van melk en honig was nog geen 100 jaar (of zoiets) onder arabisch bewind! Het hoort ook niet alleen de moslims toe want er zijn altijd joodse en christelijke inwoners geweest.
Daarenboven hebben de arabische staten, na eeuwenlange jodenvervolging hun eigen joodse volk vermoord en verdreven naar Israël en dat waren er meer dan de palestijnen. Over de joodse vluchtelingen uit de arabische landen wordt niet meer gesproken omdat zij door hun volk zijn ingeburgerd. De Arabieren hebben gedurende meer dan 50 jaar geweigerd hun broeders deftig te ontvangen en hebben al het gestolen goed van hun eigen joden voor hun eigen zakken bewaard. Hun bedoeling was en is nog steeds alle Joden naar Israel en ze daar in te zee te werpen. Het doel is niet veranderd alleen de taal.

Nu dat we weten hoe de barbaarse irakeese terroristen hun gevangenen behandelen (zoals ze reeds deden op 27 januari 1969 toen een groep joden voor een publiek van 500.000 werden opgehangen en daarna door de bevolking gelynchd) weten wij wat ons te wachten staat als het moslimterrorisme niet tijdig en overal wordt aangepakt. De barbaarse moord op de 4 kinderen in Gaza, van dichtbij gemitrailleerd is ook een voorbeeld dat hier zou kunnen gevolgd worden door hun aanhangers.
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 01:18   #51
Budweiser
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Moslims zijn nu eenmaal lang onderdrukt geweest, en de moslimextremisten willen wraak. Ook is het zo dat het land van melk en honing nu eenmaal historischgewijs de moslims toebehoord. Ooit, in een ver verleden was het wel van de Joden, maar dan moeten we zo ver teruggaan dat het niet meer koosjer is. Dan zou men de blanke amerikaan uit Noord Amerika moeten bannen en het land terug aan de Indianen geven.
Bij mijn weten zijn Moslims nooit onderdrukt geweest door het Westen, behalve dan de Palestijnen, de rest van hun welvaart-achterstand hebben ze immers aan hun zelf te danken... (Sadam die zijn bevolking onderdrukte , de taliban die mensen onderdrukte, ... -> dat zijn toch allemaal dingen waar het Westen NIETS mee te maken heeft denk ik zo. Het is wel zo dat men er zich uiteindelijk is mee gaan moeien door de aanslag op het WTC en dan ook om zogezegd daar de situatie te verbeteren...)

Ik denk dus juist wel dat ge de problematiek tot Israël-Palestina kunt herleiden!
Dat was net de hele point...
De aanslag op het WTC is er (als je Al-Qaeda kan geloven) gekomen als reactie op de Amerikaanse steun voor Israël!
En laten we wel wezen , 9/11 ligt aan de basis van alles wat er nu aan het gebeuren is in Irak...
Als 9/11 niet was gebeurd , had Bush nooit genoeg steun gekregen voor de invasie in Irak... Want die invasie is er ook gekomen onder het mom van een actie tegen het 'wereldterrorisme'.
Budweiser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 01:28   #52
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Budweiser
Citaat:
Moslims zijn nu eenmaal lang onderdrukt geweest, en de moslimextremisten willen wraak. Ook is het zo dat het land van melk en honing nu eenmaal historischgewijs de moslims toebehoord. Ooit, in een ver verleden was het wel van de Joden, maar dan moeten we zo ver teruggaan dat het niet meer koosjer is. Dan zou men de blanke amerikaan uit Noord Amerika moeten bannen en het land terug aan de Indianen geven.
Bij mijn weten zijn Moslims nooit onderdrukt geweest door het Westen, behalve dan de Palestijnen, de rest van hun welvaart-achterstand hebben ze immers aan hun zelf te danken... (Sadam die zijn bevolking onderdrukte , de taliban die mensen onderdrukte, ... -> dat zijn toch allemaal dingen waar het Westen NIETS mee te maken heeft denk ik zo. Het is wel zo dat men er zich uiteindelijk is mee gaan moeien door de aanslag op het WTC en dan ook om zogezegd daar de situatie te verbeteren...)

Ik denk dus juist wel dat ge de problematiek tot Israël-Palestina kunt herleiden!
Dat was net de hele point...
De aanslag op het WTC is er (als je Al-Qaeda kan geloven) gekomen als reactie op de Amerikaanse steun voor Israël!
En laten we wel wezen , 9/11 ligt aan de basis van alles wat er nu aan het gebeuren is...
Als 9/11 niet was gebeurd , had Bush nooit genoeg steun gekregen voor de invasie in Irak... Want die invasie is er ook gekomen onder het mom van een actie tegen het 'wereldterrorisme'.
De palestijnen zijn voor het grootste gedeelte en tijd door hun "broeders" onderdrukt geweest. daarenboven heeft Al Qaida en Bin laden niet van onderdrukten en zeker niets met het M-O conflict te maken. Dat hebben ze er maar bijgeplakt als een norm die je als PC Arabier moet hebben. Je vergeet het verdrijven van de Joden door de Arabieren! En wat heeft Afghanistan met het M-O te maken, daar was Al Qaida tegen de sovjets bezig. Je verwart wat te veel. En 9/11 heeft ook niets te maken met M-O. Het is een strijd van de extreme islam tegen het westen volgens de islam djihad cultuur!
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 01:58   #53
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

What's the hype ?
Ik heb eventjes willen checken, maar ben de tel kwijt geraakt van het aantal doden en de manier waarop sinds het officieel einde van de oorlog en hoeveel daarvan ontvoerd en afgeslacht door "Iraki's"
Dit is lang niet het eerste slachtoffer. Het is wel het eerste dat zo op video wordt gezet, en of het AL Quaida is die daar achter zit,daar heb ik nog mijn twijfels over.
Oud 12 mei 2004, 08:08   #54
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Voor mij stat het vast: ik wil in tijden géén moslim meer horen, zien of ruiken ! ! ! Ze zijn het leven niet waard.

En van mij mogen ze de beelden dageljiks uitzenden in prime time zodat gans de wereld wakker geschud wordt!

En de linkaards die hier nog steeds begrip voor kunnen opbrengen wens ik uit de grond van mijn hart éénzelfde lot toe als van deze man die als een varken geslacht wordt.

Eender welke vergeldingsdaad Bush stelt, mijn steun krijgt hij.

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 08:30   #55
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Ik denk ook dat de Amerikanen er nu eens 'ernstig' zouden moeten tegenaan gaan. Tot nu toe hebben ze zich wat proberen te beschermen en hebben ze zich ingehouden, maar ze zouden nu echt moeten overgaan tot een totale bezetting, dat betekent elke stad, elk dorp, elke straat.

Alle middelen mogen voor mijn part worden ingezet, zelfs als daardoor 'collateral damage' te betreuren valt. Oorlog is nu eenmaal oorlog.

De onvoorwaadelijke anti's alla Neruda zullen dan wel weer hysterisch 'moord en brand' roepen, maar gezien hun twijfelachtige houding ten opzichte van de gruwelijkste daden die je maar kunt vinden, namelijk die van de moslims (voorbeeld onthoofding) maakt het niet zoveel uit wanneer ze weer eens de Amerikanen met de vinger gaan wijzen. Hun gebrul is niet echt geloofwaardig meer, of in ieder geval niet meer relevant.

Zo hard mogelijk terugslaan. Spijtig dat er net nu verkiezingen komen, want daardoor gaan Bush en Rumsfeld zich nog wat inhouden.
Oud 12 mei 2004, 09:01   #56
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Het is raar,
Blijkbaar wordt deze ene (gruwelijke) misdaad nu zo uitvergroot
dat vele mensen alle zin voor relativiteit en context verliezen....

Bedenk eens even :
- daden zoals bvb. deze onthoofding gebeuren in Irak nu al
gedurende maanden. Dit is de eerste die openbaar werd gemaakt.
- voor dit beeld van 1 amerikaans slachtoffer kunnen er
honderd gemaakt worden van onschuldige irakese mannen,
vrouwen en kinderen die verminkt en gedood werden
door cowboys van de amerikaanse luchtmacht en landmacht.
(kijk in die zin maar eens naar : http://www.robert-fisk.com/)

Deze irakese slachtoffers hadden niet gevraagd om gebombardeerd
te worden, ze werden in deze positie gedwongen door
oorlogszuchtige idioten zoals dhr. Rumsfeld en dhr. Wolfowitz.

ALs je de bezetting van Irak steunt, dan moet je de consequenties
maar aanvaarden, nietwaar.

Nog for the record : deze onthoofding is inderdaad een misdaad
en de daders mogen m/i/ streng gestraft worden volgens irakees recht,
maar HET IS GEEN UITZONDERLIJKE GEBEURTENIS.
Ik heb de video gezien en het is slechts klein bier tov video's ik al
heb gezien van de oorlog in Tsjechenië.

Het irakese verzet heeft (na de heisa met de foto's van gevangenen)
nu de achilleshiel van de vs gevonden : de opinie bespelen via
gruwelijke foto's en video's te verspreiden langs de mediakanalen.

Er is dus niks nieuws, alleen gaan we het vanaf nu meer te zien
krijgen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 11:00   #57
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Over de wandaden van de Amerikanen was ik niet verrast daar dit niet nieuw is gezien het historisch verleden van de US-politiek alleen is hier wel één verschil dat ze de folteringen en vernederingen zelf verrichten.
Volgens mij is dit hun grootste flater die ze begaan hebben..meestal laten ze dit doen en waren ze bijna op weg..daar ze Irakezen al klaar staan hadden om de zaak over te nemen..nog een groter flater was om dit vast te leggen op video en foto....en wat betreft de Irakeese walgelijk executie is het een reactie op een actie zodus..was het één niet gebeurd had het ander kunnen vermeden worden...
Ik ben geen anti-amerikaan maar wel een anti-IraqWar freak..no less.no more...
Wat een bullshit kerel! Een reactie op het ander. Weet je wel wat je zegt hier? Dan kun je ook zeggen dat de vernederingen die de us soldaten deden met hun gevangenen een reactie was op de blijvende tegenstand van de oud saddam aanhangers. Dus nu heeft men daarop weer een amerikaan het hoofd afgesneden...wat is dus de geldige reactie die de amerikanen op hun beurt mogen doen? Irak nuken?
Geen anti amerikaan noem je jezelf dan nog, kerel je geeft deze slachters begot een goedkeuring of toch een reden om het te doen.

Reactie op een actie. Lol, heb jij iets te maken met het israel- palestina probleem?

Maar goed, als iemand mij op mijn gezicht slaat en vernederd is een gepaste reactie dat ik hem een kopje kleiner mag maken. Komaan.
Oud 12 mei 2004, 11:21   #58
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is raar,
Blijkbaar wordt deze ene (gruwelijke) misdaad nu zo uitvergroot
dat vele mensen alle zin voor relativiteit en context verliezen....
Uitvergroot? Zeg dit dan ook maar tegen de onschuldige masten reparateur en zijn familie é. Die ook niets met de oorlog te maken hadden.

Citaat:
- daden zoals bvb. deze onthoofding gebeuren in Irak nu al
gedurende maanden. Dit is de eerste die openbaar werd gemaakt.
Indien dit zo is, zijn eerder de vernederingen door us soldaten een milde tegenreactie op dergelijke onthoofdingen.

Citaat:
- voor dit beeld van 1 amerikaans slachtoffer kunnen er
honderd gemaakt worden van onschuldige irakese mannen,
vrouwen en kinderen die verminkt en gedood werden
door cowboys van de amerikaanse luchtmacht en landmacht.
In een oorlog vallen er eenmaal onschuldige doden, en ik kan langs 1 kant natuurlijk wel volgen dat mensen die familieleden verloren hebben amerikanen rauw lusten, maar Saddam vermoorde onschuldigen zonder reden, de amerikanen deden het dan ook nog om ze te verlossen van deze moordenaar. Indien men dit had kunnen doen zonder het verlies van onschuldige irakies dan had men het echt wel gedaan hoor.

Citaat:
Deze irakese slachtoffers hadden niet gevraagd om gebombardeerd
te worden, ze werden in deze positie gedwongen door
oorlogszuchtige idioten zoals dhr. Rumsfeld en dhr. Wolfowitz.
Bullshit kerel, men heeft het de irakies gevraagd en hoeveel % was het weer die vonden dat zelfs nu met alle problemen ze beter af waren dan met saddam, dus of jij dat nu vragen vind of niet, jij bepaald dit net zomin als de zowiezo anti amerikanen ginds wat ze ook goed zouden doen. Waarom jij dus beweerd dat de irakies liever geen oorlog hadden gehad is mij een raadsel terwijl zij zelf zeggen dat het niet zo is.

Citaat:
Nog for the record : deze onthoofding is inderdaad een misdaad
en de daders mogen m/i/ streng gestraft worden volgens irakees recht,
maar HET IS GEEN UITZONDERLIJKE GEBEURTENIS.
Ik heb de video gezien en het is slechts klein bier tov video's ik al
heb gezien van de oorlog in Tsjechenië.
Ja en? Wat wil je daar eigenlijk mee zeggen? Moet ik nu gaan zeggen dat de Russen en Tsjechenen ook niet moeten klagen want dat is maar klein bier tegenover wat er met de joden is gebeurt onder Hitler?

Citaat:
Het irakese verzet heeft (na de heisa met de foto's van gevangenen)
nu de achilleshiel van de vs gevonden : de opinie bespelen via
gruwelijke foto's en video's te verspreiden langs de mediakanalen.

Er is dus niks nieuws, alleen gaan we het vanaf nu meer te zien
krijgen.
Net zoals de saddam aanhangers en anti us mensen ginds de amerikanen rauw lusten vrees ik enkel dat er een hele hoop us soldaten nu net de irakies ook rauw lusten en absoluut geen onderscheid meer gaan maken tussen onschuldig of niet. De echte soldaten ginds die al wat oorlog gezien hebben zullen echt niet terugschrikken om hun onthoofde landgenoot te wreken, geloof me maar, en deze keer zullen ze niet de vergissing maken om hun sony camera boven te halen hoor, of toch niet herkenbaar te zijn. Waar je ook zeker van kan zijn is dat naakt rondlopen NU pas klein bier was!
Oud 12 mei 2004, 11:36   #59
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De oorlog in irak en Afghanistan was enkel een tegenreactie op de aanslagen wereldwijd van moslims en dus het vallen van onschuldige doden overal ter wereld. Dus alle moslims moeten nu niet klagen dat er mede moslims ook sterven é. Je moet oogsten wat je zelf zaait é.

Blijf maar aanslagen plegen tegen landen en mensen die moslims nog nooit iets hebben aangedaan. Of denk je dat daar geen fundamentalisten uit voor komen? Alsof enkel moslims fundamenteel kunnen worden en haat versprijden?
Oud 12 mei 2004, 11:52   #60
Zorro
Burger

Zorro's schermafbeelding

Standaard

Nogmaals het bewijs dat de ISLAM een duivelse "godsdienst" is.

We moeten terug op kruistocht, tot deze PEST is uitgeroeid.

OVERAL WAAR MOSLIMS ZIJN IS ER AMBRAS!!

EEN H-BOM op IRAK en het midden-oosten en we zijn er vanaf!!
Zorro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be