![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hopelijk gaan we verder die richting op. Als het franstalig herrenvolk de term "confederatie" en "splitsen" horen doen ze het in hun broek en denken er dan pas aan dat ze het nieuwe Griekenland aan de Maas zullen worden.... Wij trekken verder wel ons plan met ons "Vloms". |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of aanvaardt U ook enkel het Frans van de Academie Française? Want dan zijn er wel weinig franstaligen in Belgique vrees ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"sjeis musje, tu tedn pjens que mwa va paleiren uw gekrais ewèl ne orevwar "
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Burgemeester
|
Ik denk juist dat dit uit zo'n vertaalsite komt, ik heb eens de proef op de som genomen en ik kreeg uit een volstrekt normale Engelse zin een zin zonder werkwoorden! Alle gekheid op een stokje, als ze nog minder aandacht gaan besteden aan talenonderwijs (en dan heb ik het niet alleen over Wallonië) dan wordt dit de norm!
|
|
|
#47 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ok zo? |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Zouden ze daar in Wallonië ook zo'n spel van maken, denk je?
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wanneer je reageert op een citaat van mij kan het je niet verbazen dat ik aanneem dat het tegen mij gericht is. Wat is de relevantie of het ambtenaren zijn? Werken ze voor een federale minister? Ja. Dan mag ik toch verwachten dat ze personen die hun vragen sturen ook in de landstalen beantwoorden of deze doorgeven aan een persoon die dit wel kan doen. Indien dit het beste niveau aanwezig is of als de persoon niet de reflex had om door te schakelen (en hij zou dan zowiezo wat aan zijn taalniveau mogen doen) dan mag ik me toch vragen stellen. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Minister
|
Je onderschat de onwil van sommige Franstaligen denk ik.
Ten eerste zou het resultaat met Google Translate hoogstwaarschijnlijk een stuk beter zijn geweest (ik gebruik het dagelijks, en dergelijke gedrochten zijn zeldzaam). Ten tweede ziet zelfs iemand die geen kennis van het Nederlands heeft dat er iets schort aan het tekstje. En ten derde zal een medewerker met ook maar een greintje respect, het bij twijfel laten nalezen door iemand.
|
|
|
#52 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 14 februari 2013 om 07:57. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Minister
|
Tja, het gaat om een overheidsdienst hé
|
|
|
#54 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Deze tekst op de foto is duidelijk voor franstaligen geschreven, want in het frans geschreven. En gaat dan ook allicht over het frans.
|
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Arbeiders, vooral ongeschoolde arbeiders, dat is dat soort mensen dat het minst verdedigd, maar het meest bedrogen wordt door communistisch geïnspireerde belgicistische prutspartijtjes zoals de pvda. Die arbeiders worden ook bedrogen, maar op een iets minder vlak, door de francofonie. Via transferts die geronseld worden door belastingen op hun lage inkomens. Belastingen verdedigd door de vakbonden !! Op citaat: "Meneer, uw gedrag is schandalig en het ganse land zal er u voor veroordelen." .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|