![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die transfers worden helemaal afgebouwd door de recente staatshervoming. De Walen zijn onze belangrijkste klant. Eigenlijk verdienen we dat allemaal terug. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Gouverneur
|
@ Het Oosten: Ik zou zeggen , droom verder. In mijn binnenste hoop ik dat je toch gelijk hebt maar ik hou jou mening hierover op wishfull thinking. Kijk eens wat Brussel al extra gaat kosten aan Vlaanderen ten gevolge de staatshervorming. En zeg nu zelf, Brussel is zo goed als Wallonië. Het is een Waalse stad geworden die nooit zal toekomen met zijn centen en alwaar we altijd maar meer en meer moeten op bijleggen. Arm Arm Vlaanderen.
|
|
|
|
|
|
#43 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De transfers worden afgebouwd en doordat de Walen onze belangrijkste klant zijn krijgen we er nog eens elk jaar een soortgelijke som terug er bovenop? Binnen tien jaar is de schuld dan afbetaald, goed bezig....
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 juni 2013 om 16:43. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
en dat mag ons wat geld kosten, het is onze hoofdstad |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Onzin, want die bekeken alleen de actuele transfers in de sociale zekerheid. En niet het volledige plaatje van de transfers, inclusief de afbetaling van de schulden uit het verleden. Dank zij de op stapel staande staatsmisvorming zullen de transfers verder oplopen tot 17 �* 18 miljard Euro per jaar.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oh? Dat hebben we dan allemaal gemist.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen! U ontkent wat is. En wanneer er geen ontkennen meer aan is schakelt u vlug over naar iets anders.
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U ontwaart weer uw zoveelste vermeende draak. Ik heb nooit de transfers ontkend. Ik zeg alleen dat ze op termijn gaan verdwijnen. En laat ons dan maar hopen dat Vlaanderen nooit transfers nodig zal hebben.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 juni 2013 om 09:23. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Minister
|
Zeker niet,want die zullen ze nooit krijgen van de walen, dat zit er dik in, zolang ze maar kunnen profiteren van de Vlamingen is het goed, en trouwens afbouwen,waar heb jij dat gelezen, ook zo een spookverhaal om de Vlamingen te sussen en zand in de ogen te strooien!!
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik denk het niet. Er is geen transparantie. De studie van Vives is nooit weerlegd. Nooit. |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Tenzij je in plaats van in uw voet in uw hoofd zou schieten, ik raad het u ten stelligste af om dat te doen. Ik raad u trouwens ook af om in uw voet te schieten. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Kunt gij mij een link geven naar die studie?
Of was het een briefing? Is die studie ooit ter controle voorgelegd aan (buitenlandse) collega's uit het vakgebied? Is die 'studie' ooit verschenen in een wetenschappelijke vaktijdschrift(-en)? |
|
|
|
|
|
#56 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Implodeert tot 6 miljard?
|
|
|
|
#57 |
|
Minister-President
|
En de cijfers komen van VIVES, een instrument van de NVA, onbetrouwbaar dus.
|
|
|
#58 |
|
Minister-President
|
En het artikel dateert van oktober 2012... Moet er nog zand zijn?
|
|
|
#59 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|