![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat van Riemst? Bilzen? Hoeselt? Zonhoven? Hasselt? Lommel? Bree? Kinrooi? Maaseik? Maasmechelen? ......? |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Elisabeth moet nog beginnen te puberen en ze word al gebruikt en misbruikt om de macht van het koningshuis te bestendigen. Plaats het feit dat ze in het Nederlands word opgevoed en onderwezen naast het feit dat haar grootvader verklaarde dat er totale persvrijheid moet zijn en men nu bezig is haar te gebruiken als uithangbord van het koningshuis en je mag er donder op zeggen, dat de media zelfs zal proberen om aan een foto van haar eerste maandverband te geraken. Om dit kind een normaal leven te kunnen bieden, had men reeds bij haar geboorte een mogelijke regent moeten aanstellen. Men had dit ook kunnen doen direct na de aankondingig van de troonsafstand, zodat die mogelijke regent als bliksemafleider kon dienen. Niet dat men er fout aan doet om haar voor te bereiden op de taak die haar word opgelegd, maar haar gebruiken als uithangbord om het koningshuis zijn macht en behoud te kunnen bestendigen staat voor mij gelijk aan kindermisbruik. Men had de Lorre als mogelijke regent moeten aanstellen, zodat de media zijn aandacht op hem was blijven houden en Elisabeth uit de media was kunnen blijven. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Legt wat geld op den toog ... K&K
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het spijtige aan Elisabethje is dat ze dezelfde uitstraling heeft van haar papa. Het kind kan er niet aan doen, net zomin als hare pa.
Gabriëlleke daarentegen heeft dat mankementje niet, net zomin als Eleonore. alleen Emmanuelleke heeft het ook een beetje. Dat euh... jeweetwel. ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Net niks k&k. Misschien begrijp je het gewicht van deze draad niet goed.
Kijk, het begint al: Citaat:
Elisabeth gaat te pas en te onpas opgevoerd worden, want zeg nu zelf, toch schattig he... Zij gaat het "wapen" zijn tot mei 2014. Ge gaat zien.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar het forum is WEL verantwoordelijk Och kom, jij weet goed genoeg dat ik dat ik jou niet viseer hierover. Maar er zijn hier een bende nieuwkomers binnen gewaaid die echte grofheden in diverse topics neerpennen. Het schandalige gedeelte van 1 van deze is er zelfs volledig uitgefiltert door de Mods ( ging over dieren kapot maken, sadistische handelingen prefereren met ouderen enz ...) Ik krijg zo de indruk dat dit personen zijn die permanent geband zijn van die andere politieke forum ( ben naam vergeten) of anderen met dubbelnick die een korte ban aan hun been hebben en dit niet kunnen kroppen. Maar dat de Claasens van het VB zich hier even heeft laten gaan snap ik niet ( is normaal correct in antwoorden) Ik heb, laat ons zeggen, goede connecties met Child focus Je gelooft nooit welke rapporten er hier binnen komen Good Luck Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 24 juli 2013 om 18:00. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door BonBon : 24 juli 2013 om 18:05. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deze draad gaat puur over de rol die het kind opgedrongen wordt ter wille van de populariteit van de monarchie als instelling. Elke andere invulling, interpretatie of suggestie betreffende de draadtitel getuigt van een kwaadwillig opzet. Wetende dat het forum verantwoordelijk kan gehouden worden voor de inhoud die hier gepost wordt of kan worden, vraag ik de moderatie de topictitel te wijzigen in "De opgedrongen rol aan prinses Elisabeth". Ik wil me tegelijkertijd verontschuldigen bij de moderatie indien ik het forum in gevaarlijk vaarwater zou hebben terechtgebracht. Met vriendelijke groet, Txiki
|
|
|
|