Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2013, 06:50   #41
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Dat u dat eens per vergissing veronderstelt kan ik aannemen. Dat u dit blijft herhalen alhoewel ik u al vroeger klaar en duidelijk geantwoord heb dat mijn kinderen in de Limburgse taal opgevoed werden lijkt meer op moedwil.
Welk Limburgs?

Dat van Riemst? Bilzen? Hoeselt? Zonhoven? Hasselt? Lommel? Bree? Kinrooi? Maaseik? Maasmechelen? ......?
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2013, 07:24   #42
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Stop met je flauwe kul
Jouw insinuaties over kinderen en de zogenaamde doelstelling hier, kan catastrofale gevolgen hebben voor dit forum.
Er moet hier maar 1 gek onze berichten zitten te lezen en klacht neerleggen.
Wij weten allemaal dat jij dit niet in die richting wil bedoelen, maar een tegenstander, ons onbekend, kan jouwuitspraak over kinderen misbruiken.
En toch heeft ze gelijk.

Elisabeth moet nog beginnen te puberen en ze word al gebruikt en misbruikt om de macht van het koningshuis te bestendigen.

Plaats het feit dat ze in het Nederlands word opgevoed en onderwezen naast het feit dat haar grootvader verklaarde dat er totale persvrijheid moet zijn en men nu bezig is haar te gebruiken als uithangbord van het koningshuis en je mag er donder op zeggen, dat de media zelfs zal proberen om aan een foto van haar eerste maandverband te geraken.

Om dit kind een normaal leven te kunnen bieden, had men reeds bij haar geboorte een mogelijke regent moeten aanstellen. Men had dit ook kunnen doen direct na de aankondingig van de troonsafstand, zodat die mogelijke regent als bliksemafleider kon dienen.

Niet dat men er fout aan doet om haar voor te bereiden op de taak die haar word opgelegd, maar haar gebruiken als uithangbord om het koningshuis zijn macht en behoud te kunnen bestendigen staat voor mij gelijk aan kindermisbruik.
Men had de Lorre als mogelijke regent moeten aanstellen, zodat de media zijn aandacht op hem was blijven houden en Elisabeth uit de media was kunnen blijven.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2013, 07:33   #43
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stop met je flauwe kul
Jouw insinuaties over kinderen en de zogenaamde doelstelling hier, kan catastrofale gevolgen hebben voor dit forum.
Er moet hier maar 1 gek onze berichten zitten te lezen en klacht neerleggen.
Wij weten allemaal dat jij dit niet in die richting wil bedoelen, maar een tegenstander, ons onbekend, kan jouwuitspraak over kinderen misbruiken.
Ik ben niet verantwoordelijk voor de interpretaties die anderen maken van wat er op dit forum geschreven wordt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2013, 08:04   #44
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Legt wat geld op den toog ... K&K
Oud 24 juli 2013, 12:21   #45
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Welk Limburgs?
Centraal Limburgs.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2013, 12:45   #46
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Het spijtige aan Elisabethje is dat ze dezelfde uitstraling heeft van haar papa. Het kind kan er niet aan doen, net zomin als hare pa.

Gabriëlleke daarentegen heeft dat mankementje niet, net zomin als Eleonore.

alleen Emmanuelleke heeft het ook een beetje. Dat euh... jeweetwel.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2013, 15:35   #47
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Legt wat geld op den toog ... K&K
Net niks k&k. Misschien begrijp je het gewicht van deze draad niet goed.

Kijk, het begint al:

Citaat:
Prinses Elisabeth en koning Filip reizen apart

Prinses Elisabeth is dinsdag op vakantie vertrokken in een ander vliegtuig dan dat waar haar ouders, koning Filip en koningin Mathilde op zaten.

De traditie schrijft namelijk voor dat de koning en zijn troonsopvolger niet in hetzelfde toestel mogen vliegen om de opvolging zeker te stellen. Het gaat niet om een Belgische traditie: ook bijvoorbeeld de Amerikaanse president en andere monarchieën passen die toe.

"Het is eenvoudigweg een kwestie van gezond verstand", zegt de persdienst van het paleis. Die voegt er aan toe dat, in tegenstelling tot wat beweerd werd in de pers, de koning en zijn eerste dochter wel degelijk in een apart vliegtuig op vakantie zijn vertrokken. In geval van een ongeluk is de troonsopvolging daardoor verzekerd.
Het is traditie, en dus eigenlijk geen nieuws. Toch wordt het opgefokt verteld als ware het belangrijk.

Elisabeth gaat te pas en te onpas opgevoerd worden, want zeg nu zelf, toch schattig he...

Zij gaat het "wapen" zijn tot mei 2014. Ge gaat zien.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 24 juli 2013, 17:58   #48
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ik ben niet verantwoordelijk voor de interpretaties die anderen maken van wat er op dit forum geschreven wordt.
Dat is inderdaad waar.
Maar het forum is WEL verantwoordelijk
Och kom, jij weet goed genoeg dat ik dat ik jou niet viseer hierover.
Maar er zijn hier een bende nieuwkomers binnen gewaaid die echte grofheden in diverse topics neerpennen.
Het schandalige gedeelte van 1 van deze is er zelfs volledig uitgefiltert door de Mods ( ging over dieren kapot maken, sadistische handelingen prefereren met ouderen enz ...)
Ik krijg zo de indruk dat dit personen zijn die permanent geband zijn van die andere politieke forum ( ben naam vergeten) of anderen met dubbelnick die een korte ban aan hun been hebben en dit niet kunnen kroppen.
Maar dat de Claasens van het VB zich hier even heeft laten gaan snap ik niet
( is normaal correct in antwoorden)
Ik heb, laat ons zeggen, goede connecties met Child focus
Je gelooft nooit welke rapporten er hier binnen komen
Good Luck

Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 24 juli 2013 om 18:00.
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2013, 18:04   #49
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het spijtige aan Elisabethje is dat ze dezelfde uitstraling heeft van haar papa. Het kind kan er niet aan doen, net zomin als hare pa.

Gabriëlleke daarentegen heeft dat mankementje niet, net zomin als Eleonore.

alleen Emmanuelleke heeft het ook een beetje. Dat euh... jeweetwel.

Die rechts op de foto is 2 druppels z'n vader, dezelfde debiele blik in z'n ogen. Nu, ze zijn in deze generatie afgestapt van de inteelt huwelijken dus dikke kans dat ze veel slimmer zijn dan de papa. Jammer dat het zo lang zal duren voor we hier enig nut aan gaan hebben.

Laatst gewijzigd door BonBon : 24 juli 2013 om 18:05.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2013, 18:15   #50
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is inderdaad waar.
Maar het forum is WEL verantwoordelijk
Och kom, jij weet goed genoeg dat ik dat ik jou niet viseer hierover.
Maar er zijn hier een bende nieuwkomers binnen gewaaid die echte grofheden in diverse topics neerpennen.
Het schandalige gedeelte van 1 van deze is er zelfs volledig uitgefiltert door de Mods ( ging over dieren kapot maken, sadistische handelingen prefereren met ouderen enz ...)
Ik krijg zo de indruk dat dit personen zijn die permanent geband zijn van die andere politieke forum ( ben naam vergeten) of anderen met dubbelnick die een korte ban aan hun been hebben en dit niet kunnen kroppen.
Maar dat de Claasens van het VB zich hier even heeft laten gaan snap ik niet
( is normaal correct in antwoorden)
Ik heb, laat ons zeggen, goede connecties met Child focus
Je gelooft nooit welke rapporten er hier binnen komen
Good Luck
Ok. Ik zal het eerst even klaar en duidelijk schrijven: deze draad gaat niet over (vermeend) seksueel misbruik van wie dan ook in het algemeen, en van de kleine prinses Elisabeth in het bijzonder. Het is niet mijn bedoeling om de reputatie van de koninklijke familie te besmeuren met zoiets laags.

Deze draad gaat puur over de rol die het kind opgedrongen wordt ter wille van de populariteit van de monarchie als instelling.

Elke andere invulling, interpretatie of suggestie betreffende de draadtitel getuigt van een kwaadwillig opzet.

Wetende dat het forum verantwoordelijk kan gehouden worden voor de inhoud die hier gepost wordt of kan worden, vraag ik de moderatie de topictitel te wijzigen in "De opgedrongen rol aan prinses Elisabeth".
Ik wil me tegelijkertijd verontschuldigen bij de moderatie indien ik het forum in gevaarlijk vaarwater zou hebben terechtgebracht.

Met vriendelijke groet,
Txiki
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be