Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 augustus 2013, 14:04   #41
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
kan best zijn, maar in MIJN supermarkt is de halalkip al uit de rekken!
Jij bezit geen supermarkt.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2013, 14:13   #42
openeye
Gouverneur

openeye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat was net wat die mevrouw ook zei! merkwaardig is het niet? of zeg je dat ook van Frans? Frans zijn winkel is properder dan die van Koen. Straf hé.
Onverdoofd geslacht vlees is taaier dan indien de dieren eerst buiten westen zijn gebracht: het testosteron gehalte stijgt schrikbarend en dat maakt het vlees taai. Voor stoofvlees kan het natuurlijk geen kwaad.
Rundblokjes moeten dus niet de koelprocedures volgen? Lol,... wtf...

Citaat:
oud genoeg om de vroegere collaborateurs nog gekend te hebben en de huidige onmiddellijk uit de massa te halen.
Ik denk dat jij nog te dom bent om het verschil te zien tussen een aanval en het samenwerken met de bezetter en buitenlanders die hier komen wonen. Tijd om je kist te kruipen ouwe. We zitten in een globale economie en we hoeven die nationalistische bulshit niet.

Citaat:
Het zou er nog moeten bijkomen. als ik emigreer naar een islamitisch paradijs ga ik ook geen commentaar geven op hun onverdoofd martelende slachtpartijen. Ik zal er zelfs nooit in slagen om expliciet voor mij en de mijnen varkensvlees bij de beenhouwer te eisen. Of dacht je dat je in Marokko een koteletje zal kunnen verkrijgen?
Jup, ik heb tijdens mijn vakantie in naar de Marrakech varkensribbetjes gegeten.

bewijs -> http://www.smulweb.nl/artikelen/1592...ees-in-marokko

Jij bent hier onzin en bullshit aan het vertellen...

Citaat:
Ik noteer dat U zich als regelrechte dhimmie al klaarzet om droog in de kont genomen te worden: je bent al tevreden indien ze geen commentaar geven op de hier geldende eetcultuur! Hallelujah! of neen, zullen we ineens Allah Snackbar roepen?
Haha wat ben je toch zielig man.

Citaat:
Moest je de leeftijd van mijn ouders hebben dan was jij vast de eerste die met een stijf rechterarmpje rondliep indertijd.
Neen, want ik geloof niet in een partij ideologie. Ik geloof ik market demands and supply. Production and innovation.
Jullie dwaze ideologische bullshit interesseert me van geen kanten.
Ideologie is voor mensen die een houvast moeten hebben in het leven en niet de intelligentie hebben om zelf oplossingen voor problemen te zoeken.
Het bestaan van partijen is een symptoom omdat mensen zoals jij te dom zijn om de opportuniteiten te zien, ipv wat een ander doet.

En nu hop gast, je kist in.

Citaat:
hahaha, wat flink gevonden! daar had ik dus nog nooit aan gedacht! In de Parijse banlieues wonen er inderdaad geen autochtone Fransen meer. Hoe verrijkend alweer. de kolonisatie is daar reeds volbracht. Heb je je djellaba toch wel al aangeschaft ?
Ik heb nooit gezegd dat ik goedkeur dat ze alles binnelaten... Leer lezen of je ogen kuisen door de zusters.

Citaat:
"gast"? enige kennis van de Griekse literatuur is ook aan je voorbijgegaan zeker?
Wat voor kul zit je hier nu weer neer te pennen? Waarom moet ik staan te jubelen bij het nodeloos onverdoofd martelen van dieren? Is d�*t het tonen van respect volgens jou? Zullen we binnenkort ook terug de katten van de Ieperse toren gooien of in Zandvliet levende ganzen de kop uittrekken? Allemaal heel verrijkend voor de dhimmies (och nee, d�*t nu weer net niet).
Ik neem aan dat je binnenkort ook staat te jubelen uit respect voor de moslimmigranten als ze nog een paar honderd kopten hebben afgeslacht in Egypte?
Met mij mag je gerust lachten hoor! ik hoop alvast dat je besneden kleindochters krijgt. Je mag van mij zelfs respectvol toekijken hoe ze haar schaamlipjes erafscheuren. of nee, ik vermoed dat je liever hebt dat ze je dochters in groep verkrachten! Respect man!
Who cares hoe die beesten sterven?
Interesseert me niet. Ik wil ze eten en niet doodknuffelen. Voor mij hebben varkens, runderen en al dat ander vee geen ander nut dan vlees productie.
En ik heb voordien al filmpjes geplaatst om het verschil te laten zien tussen halal slachten en "haram", buiten wat gebeden woorden is er geen verschil.

Jij bent echt te ignorant naar de effectieve feiten. Rot op naar je bejaardentehuis en aub sterf rap.
Want jou generatie heeft er zwaar een soep van gemaakt als je kijkt naar de huidige maatschappelijke en economisch problemen...

Whoeeee, besneden dochters. nee want ik volg die bullshit niet, dat is mijn keuze en diegene die me dwingt het te volgen snij de keel over. Ik beslis over mij leven niemand anders.
En die mensen die hun dochters besnijden zijn niet anders dan jou he, gewoon geindoctrineerd in hun levensomgeving.

Laatst gewijzigd door openeye : 15 augustus 2013 om 14:22.
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2013, 14:14   #43
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
Ik peis het wel, alhoewel ik niet snap wat hij ermee bedoelt. Volgens mij is het niet echt constructief.
Kijk maar naar elke reactie van fietsenrekkertje, beledigen, uitdagen en kompleet de mist in gaan, maar constructief, even doorslaggevend als een stel kameljockeys op de noordpool.

Citaat:
Hoe bedoel je?
Zoals de meeste religies is hypocrisie en/of onwetendheid een noodzaak om die religie te beleiden op de manier waarop de anderen het willen zien.

In het geval van varkensvlees. Stel dat een moslim bij toeval (of expres) een koteletje voorgeschoteld krijgt, en hij/zij eet dat op in het gedacht dat het halal vlees is, dan is er geen vuiltje aan de lucht. Onwetendheid is dus een bescherming tegen de almacht van een onzichtbaar vriendje.

Nu, het is ook zo dat de ene "sekte" binnen de islam beweerd dat het eten van haram spullen kan, als de nood hoog genoeg is (zelfde systeem als taqiya dus), terwijl de meer extremere sectes nog liever ieders keel zouden afsnijden vooraleer het toegelaten zou kunnen worden.
Oud 15 augustus 2013, 14:14   #44
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Los van het feit hoe die dieren dan wel of niet geslacht zijn komt het gewoon mijn strot uit om dat woord HALAL overal te moeten lezen, gewoon omdat het religieuze brol is die ons wordt opgedrongen.
En het komt ook mijn strot uit te moeten lezen dat je het verschil toch niet smaakt. Daar gaat het uiteraard niet over. Ik wil leven in een halal-vrije omgeving maar dat wordt als racistisch aanzien. Moslims vergroten straat na straat hun halal-only cultuur en dat is blijkbaar een recht om hun 'identiteit' te kunnen behouden. Mijn identiteit in eigen land is echter waardeloos geworden.
U bent vandaag wel een beetje haram hoor.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2013, 14:23   #45
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet volgens de slachtaanwijzingen die in de Koran en hadiths staan, al de rest is vrijwillig. 21ste eeuw, dar-el-harb of niet.

Citaat:
Yup, ik heb tijdens mijn vakantie in naar de Marrakech varkensribbetjes gegeten.

Ik ben heel blij voor u.

Citaat:
Neen, want ik geloof niet in een partij ideologie. Ik geloof ik market demands and supply. Production and innovation.
Jullie dwaze
Innovatie binnen de islam... daar ga je nog verdorie hard naar mogen zoeken.

Citaat:
hahaha, wat flink gevonden! daar had ik dus nog nooit aan gedacht! In de Parijse banlieues wonen er inderdaad geen autochtone Fransen meer. Hoe verrijkend alweer. de kolonisatie is daar reeds volbracht. Heb je je djellaba toch wel al aangeschaft ?
Laat het u niet raken, zo'n ghetto's, Parijs is zo ver weg nietwaar.
Oud 15 augustus 2013, 14:28   #46
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Niet volgens de slachtaanwijzingen die in de Koran en hadiths staan, al de rest is vrijwillig. 21ste eeuw, dar-el-harb of niet.
Opnieuw, er zijn voedselwetten en dierenwelzijn wetten in dit apenland, dat ELK slachthuis moet volgen. Dat is evenzo in elk westers land, buiten de VS, en daar kunnen ze niets aan veranderen.

Citaat:
Ik ben heel blij voor u.
Is er een reden dat je deze nietszeggende paragrafen neerpent?

Citaat:
Jullie dwaze
Innovatie binnen de islam... daar ga je nog verdorie hard naar mogen zoeken.
BAM! http://www.scidev.net/global/communi...vation--2.html

Citaat:
Laat het u niet raken, zo'n ghetto's, Parijs is zo ver weg nietwaar.
Zoals ik al aangaf, je moet niet iedereen binnenlaten, maar mensen die economische waarde hebben. Volgens jullie fascisten moet iedereen maar eruit gezwierd worden omdat ze anders zijn.
Oud 15 augustus 2013, 14:47   #47
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Nee, da's keigrappig !
Sterker nog, ik ga daar ook een gewoonte van maken !
gelukkig zijn er nog mensen hier die minstens het westerse gemiddelde IQ halen .... zeg ik het goed zo? Want als ik zeg wat ik wou zeggen dan moet ik voor de inquisitie komen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2013, 14:49   #48
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik al aangaf, je moet niet iedereen binnenlaten, maar mensen die economische waarde hebben. Volgens jullie fascisten moet iedereen maar eruit gezwierd worden omdat ze anders zijn.
ik neem aan dat je voor uw gratuite en totaal ridicule bewering ook een quote kan optoveren?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 15 augustus 2013, 14:52   #49
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
ik neem aan dat je voor uw gratuite en totaal ridicule bewering ook een quote kan optoveren?
nee sorry, fascisten zijn te efficient, jullie verlagen naar de status "inferieur specimen"
Oud 15 augustus 2013, 15:03   #50
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Opnieuw, er zijn voedselwetten en dierenwelzijn wetten in dit apenland, dat ELK slachthuis moet volgen. Dat is evenzo in elk westers land, buiten de VS, en daar kunnen ze niets aan veranderen.
Ah, daarom dat er voor de muzeltjes al een belangrijke uitzondering gemaakt wordt met de tijdelijke slachtvloeren .

Citaat:
Is er een reden dat je deze nietszeggende paragrafen neerpent?
Hoe, mag ik niet blij voor u dat U zo'n goeie leerling bent?
Wij van WC Eend bevelen WC Eend aan, dat is de waarde van het uw aangehaald artikel. Uitgezonderd aardolie en producten die veel menselijk miserie herbergen, zie ik niet veel toegevoegde waarde aan de Islamitische gebieden, tenzij daar waar de niet moslims nog een belangrijke minderheid vormen, zoals Maleisië.

Citaat:
Zoals ik al aangaf, je moet niet iedereen binnenlaten, maar mensen die economische waarde hebben.
Ik zou het iets minder eng zien als economische meerwaarde, maar het is een keihard meetbaar punt, dat wel.
Citaat:
Volgens jullie fascisten moet iedereen maar eruit gezwierd worden omdat ze anders zijn.
Peut, "jullie" impliceerd dat ik een facist ben. Dat ben ik langs geen meter.
En ik wil niet iedereen buitenzwieren, integendeel, van mij zou iedereen mogen afkomen, maar pas na voldoende garanties zouden ze mogen blijven en genieten van de sociale geplogenheden die we hier kennen.
Ik geloof dat alleen de meest werklustige en intelligente maniokstampers, kamelenjockeys, bananenbladvlechsters en fietsenrekken een kans maken op die "begeerlijke status". En die kunnen ze wel overal gebruiken.
Oud 15 augustus 2013, 15:12   #51
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bij de halal voorschriften staan inderdaad geen verplichtingen om het vlees in de koelkast te bewaren. In de 7de eeuw had Allah de koelkast nog niet uitgevonden. In de 21ste eeuw hebben ze in Brussel een aantal halal-slagers moeten sluiten omdat zij dus enkel de 7de eeuwse wetten volgden.

Citaat:
Ik denk dat jij nog te dom bent om het verschil te zien tussen een aanval en het samenwerken met de bezetter en buitenlanders die hier komen wonen. Tijd om je kist te kruipen ouwe. We zitten in een globale economie en we hoeven die nationalistische bulshit niet.
Blijkbaar ben je te jong om te weten dat we enkel bezet werden, net zoals nu.

Citaat:
Jup, ik heb tijdens mijn vakantie in naar de Marrakech varkensribbetjes gegeten.

Jij bent hier onzin en bullshit aan het vertellen...
---> voor de TOERISTEN doen ze het in Marokko en Tunesië
Citaat:
Vanwege het toerisme geldt in Marokko en Tunesië geen verbod op het fokken van varkens zoals dat wel het geval is in Algerije en Libië.
. Ik ga emigreren naar Algerije!

Citaat:
Haha wat ben je toch zielig man.
nogmaals: de Odyssee van Homerus. Nooit van gehoord zeker?

Citaat:
Who cares hoe die beesten sterven?
Interesseert me niet. Ik wil ze eten en niet doodknuffelen. Voor mij hebben varkens, runderen en al dat ander vee geen ander nut dan vlees productie.
En ik heb voordien al filmpjes geplaatst om het verschil te laten zien tussen halal slachten en "haram", buiten wat gebeden woorden is er geen verschil.
Je kan misschien beter eens naar dit filmpje zien: het verschil tussen slachten met inachtname van de hier geldende slachtwetten, en slachten gebruikmakend van de uitzondering die wordt toegestaan voor onverdoofd gemarteld slachten.

http://www.youtube.com/watch?v=q-ZeKdyWqIc

KIJKEN zou ik zeggen: je halal stoofvlees gaat je twee keer zo goed smaken!

Citaat:
Whoeeee, besneden dochters. nee want ik volg die bullshit niet, dat is mijn keuze en diegene die me dwingt het te volgen snij de keel over. Ik beslis over mij leven niemand anders.
En die mensen die hun dochters besnijden zijn niet anders dan jou he, gewoon geindoctrineerd in hun levensomgeving.
Ik zie dat de verrijking uit uw buurt al zijn hoogstaande vruchten heeft afgeworpen. Ik zeg ook niet dat JIJ je kleindochters zult besnijden, maar dat je verkrachte dochter misschien wel met een verrijkende moslim halal zal trouwen en dan hun kinderen netjes van stukjes sexuele organen ontdoen. Juicht o juicht!

PS. in afwachting van je ban, ga ik je al preventief op mijn negerlijst zetten.

Laatst gewijzigd door circe : 15 augustus 2013 om 15:13.
Oud 15 augustus 2013, 16:20   #52
Nvalid
Banneling

Standaard

Citaat:
nee sorry, fascisten zijn te efficient, jullie verlagen naar de status "inferieur specimen"
deze inferieure specimen zijn een vette kluif voor psychiaters

Laatst gewijzigd door Nvalid : 15 augustus 2013 om 16:20.
Nvalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2013, 16:56   #53
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Alleen bij varkensvlees heb je nog de garantie dat het niet halal is.
Voor zo lang dat nog verkocht mag worden natuurlijk en het de uitverkoren troetels niet tegen de borst stoot.
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2013, 17:08   #54
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
bij de halal voorschriften staan inderdaad geen verplichtingen om het vlees in de koelkast te bewaren. In de 7de eeuw had Allah de koelkast nog niet uitgevonden. In de 21ste eeuw hebben ze in Brussel een aantal halal-slagers moeten sluiten omdat zij dus enkel de 7de eeuwse wetten volgden.
En zijn gesloten...

Citaat:
Blijkbaar ben je te jong om te weten dat we enkel bezet werden, net zoals nu.
Het verschil is dat er geen Duitse werkkrachten naar hier kwamen en dat er geen Belgen gedwongen naar Marokko moeten gaan of zich aanpassen aan hun buitenlandse buren

Citaat:
---> voor de TOERISTEN doen ze het in Marokko en Tunesië . Ik ga emigreren naar Algerije!
So? Destomeer toeristen er gaanm destomeer arken je er zal vinden. Basis economie. Vraag en aanbod.

Citaat:
nogmaals: de Odyssee van Homerus. Nooit van gehoord zeker?
Het trojaanse paard etc etc. Point is?

Citaat:
Je kan misschien beter eens naar dit filmpje zien: het verschil tussen slachten met inachtname van de hier geldende slachtwetten, en slachten gebruikmakend van de uitzondering die wordt toegestaan voor onverdoofd gemarteld slachten.

http://www.youtube.com/watch?v=q-ZeKdyWqIc

KIJKEN zou ik zeggen: je halal stoofvlees gaat je twee keer zo goed smaken!
Ik heb je al gezegd dat dit me niets doet. Dit is het leven en mij maakt het geen fluit uit hoe die beesten sterven.
Ik ga direct bij de Ali een biefstuk gaan kopen.

Citaat:
Ik zie dat de verrijking uit uw buurt al zijn hoogstaande vruchten heeft afgeworpen. Ik zeg ook niet dat JIJ je kleindochters zult besnijden, maar dat je verkrachte dochter misschien wel met een verrijkende moslim halal zal trouwen en dan hun kinderen netjes van stukjes sexuele organen ontdoen. Juicht o juicht!
De dag dat iemand mijn dochter verkracht, wees maar zeker dat ik die man zijn familie vind en uitmoord of laat uitmoorden.

Citaat:
PS. in afwachting van je ban, ga ik je al preventief op mijn negerlijst zetten.
Dus ik verdien een ban omdat ik logisch aangeef waarom jullie inferieur zijn?
En mij blokken, op een forum is zoals een struisvogel je hoofd in het zand steken. Hoe zielig moet je zijn?
Oud 15 augustus 2013, 17:56   #55
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het trojaanse paard etc etc. Point is?
Het Trojaanse Paard komt uit de Ilyas.

Circe is een VROUWELIJKE toverkol van het eiland Aeaea die de metgezellen van Odysseus in varkens veranderde toen ze op haar eiland aankwamen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Circe_(mythologie)

http://images3.wikia.nocookie.net/__...la-circe-L.jpg

Oud 15 augustus 2013, 18:00   #56
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Circe is een VROUWELIJKE toverkol van het eiland Aeaea die de metgezellen van Odysseus in varkens veranderde toen ze op haar eiland aankwamen

Dat is nog eens boeiend! Bedankt voor het educatief moment!
Ik had er helemaal geen idee van.
Thx!
Oud 15 augustus 2013, 18:07   #57
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Inderdaad interessant, ga het direct volledig bekijken. Maar weinig toepasselijk omdat iedereen weet dat die mensen hierkomen. Vanzodra dat de economie wegtrekt, vertrekken de meeste parasieten ook weer.
Zoals ik al aangaf moeten ze de economisch waardelozen idd buitenzetten.
Oud 15 augustus 2013, 19:32   #58
F.B.
Parlementslid

Standaard

Weet er iemand waar je goeie halal stickers kan krijgen? (een 50-100 tal)
Oud 15 augustus 2013, 19:47   #59
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Weet er iemand waar je goeie halal stickers kan krijgen? (een 50-100 tal)
Uit een printer?
Oud 15 augustus 2013, 19:54   #60
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Stickerpapier kopen en een goeie printer gebruiken.

Laatst gewijzigd door Weyland : 15 augustus 2013 om 19:54.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be