![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wolven hebben dus ook niks met de natuur te maken, want de wolven die nog eoverschieten zijn afstammelingen van degenen die erachter kwamen dat de mens nniet zo'n leuk hapje was?
|
|
|
|
#42 |
|
Vreemdeling
|
Vroeger zette ik vallen. Daarna begon ik er op te schieten. Maar dat viel allemaal te hard op. Op een moment moest ik bijna mijn gebuur van de'n hof schieten. Dus nu bol gehakt met wat vergif in en ze komen geen tweede keer. En mijn geburen komen ook niet meer. Die gaan zelfs binnen als ik in mijn tuin kom. Eindelijk rust en privacy.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U bent dus strafbaar mijnheer Crapuul.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De volgende drogreden
eerst de schijtende duif (dus mag mijn kat het ook) en nu de wet. eigendomswet verbiedt je om eigendom van anderen te beschadigen. welke drogredenen komen er nog zodat je de problemen, veroorzaakt door je kat, niet hoeft op te lossen en je verder je kop in het zand zult steken? ben jij een dierenliefhebber dan zorg je voor je kat er voor zorgen betekent ook er voor zorgen dat niemand het als ongedierte beschouwt. maar ja, katteneigenaars schuiven de verantwoordelijkheid maar al te graag af met hun drogredenen. circe ik denk niet dat crapuul strafbaar is ik leg bvb ook gif tegen muizen Laatst gewijzigd door 1207 : 31 januari 2014 om 13:42. |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In tegenstelling tot een hond wordt een kat niet als "eigendom" van mensen beschouwd en hebben ze de wettelijke bescherming om hun terrein te kunnen verlaten. Ga bij de wetgevende macht uw ongenoegen uiten, tot nader order is de huidige wetgeving van toepassing en dien je je er ook aan te houden. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Vreemdeling
|
Ik heb de wettelijke goedkeuring om mijn tuinhuis van ongedierte te vrijwaren. Straffer nog een rattenvanger van de gemeente komt zelf gif leggen. En wie ben ik om daarna dat gif in gehakt te rollen. Dode kat = pech. Maar ik ben wel zo eerlijk om ze dan mooi aan de achterdeur van de geburen te gaan leggen.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
terrein verlaten is niet schade bij buren aanrichten. is dat zo moeilijk te begrijpen? |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.huffingtonpost.com/2010/1..._n_790727.html Hoeveel bronnen wil je precies hebben? |
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo lastig is dat toch niet? |
|
|
|
|
|
|
#52 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar als we "de natuur zijn gang moeten laten gaan", voor mij geen probleem hoor. Als een van uw dierbare familieleden ligt te kronkelen op de grond en er komt schuim uit zijn of haar mond, moet je ook niet naar 112 bellen, want dat is gewoon "de natuur". Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar als ik dat doe, ben ik een "zieke smeerlap". Als die katten in het asiel een spuitje krijgen, geeft niemand er een ruk om. Hypocrisie noemen ze dat. Laat uw kat steriliseren en geef geen eten aan zwerfkatten. Maar de mensen willen niet luisteren, en dan moeten we drastisch ingrijpen. |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je kan met die idioten inderdaad geen deftig gesprek voeren. Ze hebben een plaat voor hun kop. |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De onze zijn gesteriliseerd, wat niet wegneemt dat ook een zwerfkat moet eten. Pak diegenen aan die ze in 't veld dumpen. |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Minister-President
|
Draad past beter in K&K.
|
|
|
#58 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
hadden de ouders hun verantwoordelijkheid opgenomen was het zover niet gekomen. jammer genoeg zullen die ouders vd soort geweest zijn die verwijzen naar duiven, de wet, een kat is jager en andere drogredenen om niets te moeten doen (buiten kwaad zijn op die buur) |
|
|
|
|
|
|
#59 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Dat is ook weer zo een redenering van iemand met een plaat voor zijn kop. "Zwerfkatten moeten ook eten." Doe gerust, maar ik doe ook verder. Ik vind het een onmenselijk bestaan als zwerfkat. Verstoten door je baasje. Zwervend door de stad. Door iedereen verstoten. Euthanasie is dan wel op zijn plaats. |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Vreemdeling
|
Zoals de daklozen dan? Weer twee problemen opgelost. Geen extra bedden meer nodig en een pak geld uitgespaard. Go Maggy go.
|
|
|
|