![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Europees Commissaris
|
Je moet wel bij telenet of belgacom blijven om te kunnen genieten van die bhaalu? Lijkt me dus op het eerste zicht gewoon een extra abonnement of heb ik het mis?
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Europees Commissaris
|
Gewoon kabeltelevisie.
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Burger
|
inderdaad.... tvvlaanderen nemen, en geen dure en lelijke schotel plaatsen, maar werken via bhaalu
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Burger
|
Citaat:
PS. Test uit met het gratis tablet account (te vinden op bhaalu) https://benl.bhaalu.com/register Laatst gewijzigd door chan : 16 augustus 2014 om 08:54. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Europees Commissaris
|
In ieder geval blijf ik het zwaar oneerlijke concurentie vinden van telenet dat ze HUN digicorder opdringen en dus de verkoop van andere merken zo goed als wegdringen. Begrijp niet dat producenten als samsung en panasonic dit zo maar slikken.
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Met de kabel (analoog) kan je zien wat je wilt en opnemen wat je wilt. Echter is er digitaal encryptie aanwezig op verzoek van de zenders. Bovendien is het kostelijk om elke type decoder te ondersteunen (ook voor andere providers.) Daarbij, oneerlijke concurentie? het staat u vrij om Belgacom, Scarlet, Snow of tv vlaanderen te nemen.
|
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Europees Commissaris
|
Geen enkele wegens televisierechten. Zo kan je VTM en Vier niet ontvangen in Nederland.
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik heb twee dvd recorders van respectievelijk panasonic en samsung (laatste vrij nieuw en heel weinig gebruikt). Deze worden dus gewoon waardeloos om nog op te nemen van de betaalzenders. Antwoord van een telenetverkoper ... "ah ja meneer, laat uwen televisie dan aan staan hé". Dus .... ik ben naar mijn werk en moet dus mijne televisie aan laten staan als ik tien uren later iets wil opnemen. Dit is er over vind ik. Ben nu volle bak alle films aan het opnemen (met televisie aan) en als mijne dvd recorder vol staat stop ik mijn abonnement op de betaalzenders. Ben nochtans al heel lang abonnee van de betaalzender en heb dus telenet al duizenden euro opgebracht. Als ze niet over de brug komen met een gratis digiCORDER stop ik er mee. |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Voor Bhaalu heb je kabeltelevisie nodig.
|
|
|
|
#58 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Burger
|
Citaat:
![]() https://www.facebook.com/bhaaluNL?fref=photo Laatst gewijzigd door chan : 18 augustus 2014 om 08:16. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Burger
|
|
|