![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Minister
|
Weer iets gevonden om met een nulliteit op te reageren ?
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Kijk naar de woonplaats van dit heerschap, open deze link https://books.google.be/books?id=0S8...uik%22&f=false ( blz 158)
|
|
|
|
#44 |
|
Gouverneur
|
Zoals iedereen weet.M'n vergeet dit discussie en m'n gaat voort naar de volgende discussie.Als m'n maar kunt vervloeken hier op dit forum.Maar er voor op uit komen?!
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Minister
|
Que ?
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Toppunt is dan nog dat de vakbond deze mensen blijft verdedigen met de dooddoener dat er ook gewelddaden op vakbondsmensen werden gepleegd! Heel die staking is enkel een uiting van jaloersheid tegen mensen die boven hen staan en meer vermogen hebben. (En ook veel meer werken en risico's nemen ) |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het konden ook dokwerkers uit Antwerpen geweest zijn.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En natuurlijk moet men het tot een veroordeling komen als er effectief bedreigingen zijn geweest. Laten we vooral duidelijk zijn mijn beste rechtse rakker, er is niets maar dan ook nog totaal niets bewezen hé. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Tiens, als ik de NVA was en ik wou die stakingen in een slecht daglicht stellen zou ik er misschien wel eens op kunnen komen om dergelijke casseurs mee te laten 'staken'. Het is en blijft terecht dat men ingaat tegen de plannen van een regering die niets met de mensen in zit. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Banneling
|
De hoek van waaruit de dreiging kwam, is dan wel duidelijk, linkse rakker. Rode jassen.
Laatst gewijzigd door Lange Limburger : 18 december 2014 om 19:06. |
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Bewijzen, bewijzen, bewijzen tot dusver zijn het nog altijd maar holle beweringen en zoals ik al aangaf lijkt het mij voor een fatsoenlijke politiedienst niet moeilijk om de daders te achterhalen. |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als die rode kloothommels hun ware aard naar boven komt dan zijn ze erger dan de ergste rechtse kloothommels. Hun frustratie over het feit dat nva nu de plak zwaait zit zo diep dat ze overgaan tot misdaden.
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Europees Commissaris
|
Ik weet als klein kind in elk geval wel dat rechts de boel hier aan het bezeiken is dat het niet schoon meer is en dat ze daar veel voor over hebben tot zelfs intimidatie en uitlokken toe.
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Europees Commissaris
|
Ik weet als klein kind in elk geval wel dat rechts de boel hier aan het bezeiken is dat het niet schoon meer is en dat ze daar veel voor over hebben tot zelfs intimidatie en uitlokken toe.
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Niet zagen, niet lullen, niet zeiken, geen onzin verkopen maar DOEN Laatst gewijzigd door non-conformist : 18 december 2014 om 19:20. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Banneling
|
Waarom is dat de taak van rechts? Het is Gewoon normaal dat men ze zoekt. Men weet al (rode jassen op een stakingsdag, in Luik en Frans spreken) in welke contreien men eens de boel moet omdraaien: in de contreien van de knokploegen van de PS.
Laatst gewijzigd door Lange Limburger : 18 december 2014 om 19:24. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Europees Commissaris
|
Voor uw plezier en wegens uw persoonlijke aanvallen zal ik U hierbij een keertje rapporteren.
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Banneling
|
|
|