![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
2
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Laurent doet een Philippe Moreaux'ke (plutot Arabe que flamand)
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laurents Nederlands is prima. Wat een gezeik toch.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en ties zijn kient krijg ook nederlandse les in de privé zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
wat heeft kennis van de taal van de meerderheid nu te maken met vlaams-nationalisme?
|
|
|
|
|
#47 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, maar hij hoort ze antwoorden. Heb jij dat al gehoord?
Zoals ik dus zei, die incest toestanden laat sporen na. Dat was al zo bij Ludwig II en zijn broer Otto. Knetter gek. Laatst gewijzigd door Garry : 22 februari 2015 om 00:18. |
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een beetje zoals een W.Vlaming en een Fries, behalve het schrift dan.
|
|
|
#53 |
|
Banneling
|
Onnozelareke, dat is weer typisch iets voor U om zoiets te zeggen. Phonetisch is het voor een Westerling (maar dat zijt gij allang niet meer neem ik aan), de meest walgelijke taal op de wereld, dan volgt het Russich. Als ge dat Arabisch taaltje hoort is dat net of die moeten gaan overgeven. Om te kotsen die taal, en dat meen ik. De klank "oewah" komt er veelvuldig in voor, en is dat nu toevallig net het geluid dat we maken vooraleer we moeten kotsen.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 22 februari 2015 om 09:37. |
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Arabisch heeft dus maar een beperkt aantal woorden, die bijgevolg een trits aan betekenissen hebben. Ter vergelijking: de Inuit hebben een twintigtal (of meer) woorden om "sneeuw" of "wit" aan te duiden. Me dunkt zijn talen die een veelvoud aan specifieke woorden hebben toch "rijker" dan talen die slechts één woord hebben, waartegenover dan (vb. in het Nederlands) tien betekenissen kunnen gezet worden.
|
|
|
|
|
|
#55 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ons land, (willekeurige volgorde) Nederlandstalige gemeenschap, Franstalige -en Duitstalige ... het Engels lijkt mij vrij logische zaak dat het meer en meer zijn intrede doet met als geldige reden: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 februari 2015 om 10:43. |
||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
فيديو كليب إليسا - أسعد واحدة |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij is al héél ver gevorderd hoor!
Op VTM leert hij de mensen hoe hij zelfs zijn eigen naam al in het arabisch kan schrijven. Geloof het of niet: Laurent in het arabisch (maar in het westerse alfabet geschreven van gewoon links naar rechts) is dus: LRNT ! En ik heb dus ook ineens tien uren les gevolgd en nu kan ik Circe ook in het arabisch schrijven met westers alfabet en gewoon van links naar rechts: CRC! Straf hé! Na nog eens drie weken dagelijkse uren arabisch kon ik zelfs Eberhard Leclerc in het arabisch schrijven: brrhrd Lclrc Zeg nu zelf, ik maak toch vorderingen? http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...Arabisch.dhtml
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 februari 2015 om 14:37. |
|
|
|