Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 januari 2016, 21:25   #41
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 21:27   #42
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

De meeste rijkdom zit in het spirituele en niet in het financiële. Het is niet voor niets dat hoogopgeleide, rijke atheïsten vaak zelfmoord plegen.
Ga met uwe lulkoek maar een boter kopen.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2016, 21:28   #43
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Merkel weigert de grenzen te sluiten.

"Als Oost-Europeaan heb ik lang genoeg achter een muur moeten leven"
http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...en-leven.dhtml

Dat was om mensen binnen te houden domme geit. Bouw nu eens eindelijk een verdedigingsmuur.
En dat gedrocht 'globalisering' buiten het westen merk ik niks van een globalisering. Stop die idioterie. Dat mens heeft destijds achter de rode muur een trauma opgelopen en neemt daardoor nu de verkeerde beslissingen. Hou islam buiten, domme geit.
2
Oud 31 januari 2016, 21:31   #44
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
"Wir schaffen es" zegt Merkel. Net zoals de CD&V gaat het er vooral om de mensen niet ongerust te maken, zelfs als men niet weet hoe het afloopt.

Hoe kan je dat nu zeggen in de wetenschap dat het in het verleden reeds is mislukt. Dit is een totaal onverantwoordelijke gok van Merkel met zware en onomkeerbare gevolgen voor de toekomst.
Een stom klotewijf met ne smoel om matrakken op te roderen.
Oud 31 januari 2016, 21:32   #45
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik stel voor dat we Merkel uitleveren aan IS.
Die zou nog niet misstaan zonder kop. Die dient bij haar toch tot niets.
Oud 31 januari 2016, 23:34   #46
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Diversiteit is geen sterkte, hoe je het ook draait of keert.

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/1...176.x/abstract
Diversiteit is de genen is wel degelijk goed. Heterozygoot, mengkindjes yeah men.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2016, 07:07   #47
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Diversiteit is de genen is wel degelijk goed. Heterozygoot, mengkindjes yeah men.
Die discussie hebben we al eens in een andere draad gehad. Outbreeding depression is even echt fenomeen als inbreeding.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 1 februari 2016 om 07:09.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2016, 07:50   #48
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dan zit jij bij de gelukkigen, want veel van je collega's zijn minder fortuinlijk:

20 procent leraren uitgescholden, bedreigd, geslagen, geschopt door leerlingen

Ook ouders van leerlingen gewelddadig

"Eén op de vijf leraren op basisscholen en op het voortgezet onderwijs (vo) is het afgelopen schooljaar uitgescholden of op een andere manier verbaal bedreigd door leerlingen. Ook kregen leerkrachten te maken met (dreiging) van onder meer klappen of schoppen.

Een op de tien meesters en juffen in het basisonderwijs en 2 procent van de leraren op het vo is geconfronteerd met fysiek geweld door leerlingen. Dat blijkt uit onderzoek van het AD en DUO Onderwijsonderzoek onder leraren."

http://nieuws.tpo.nl/2015/12/18/20-p...or-leerlingen/

De ethnie van de ettertjes wordt hier niet vernoemt, maar uiteraard is dat om zgn 'rechts' geen stof tot kritiek te geven, wsl, as usual.
Ik spreek uit eigen ervaring.
Uit gemakzucht zou ik ook mijn wereldbeeld kunnen vormen door statistieken te googelen die mijn wereldbeeld bevestigen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2016, 16:43   #49
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die discussie hebben we al eens in een andere draad gehad. Outbreeding depression is even echt fenomeen als inbreeding.
Er zijn genoeg studies die uitwijzen dat outbreeding veel positieve effecten heeft. En ik zie de positieve effecten ook om mij heen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2016, 17:54   #50
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik spreek uit eigen ervaring.
Uit gemakzucht zou ik ook mijn wereldbeeld kunnen vormen door statistieken te googelen die mijn wereldbeeld bevestigen.
Daarop afgaande is er helemaal geen Europees probleem met immigranten en vluchtelingen, want in jouw dagelijkse wereldje komen die problemen helemaal niet voor.
Slaapwel Zjaak.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2016, 20:45   #51
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Daarop afgaande is er helemaal geen Europees probleem met immigranten en vluchtelingen, want in jouw dagelijkse wereldje komen die problemen helemaal niet voor.
Slaapwel Zjaak.
Voor iemand die het bestaan van diversiteit pas ontdekt heeft, moet ik stap voor stap gaan...
Nergens stel ik dat er geen problemen zouden zijn met immigranten en vluchtelingen.

Goedenavond, trouwens....

Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 februari 2016 om 20:58.
Oud 1 februari 2016, 21:26   #52
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan zit jij bij de gelukkigen, want veel van je collega's zijn minder fortuinlijk:

20 procent leraren uitgescholden, bedreigd, geslagen, geschopt door
Ook ouders van leerlingen gewelddadig

"Eén op de vijf leraren op basisscholen en op het voortgezet onderwijs (vo) is het afgelopen schooljaar uitgescholden of op een andere manier verbaal bedreigd door leerlingen. Ook kregen leerkrachten te maken met (dreiging) van onder meer klappen of schoppen.
leerlingen

Een op de tien meesters en juffen in het basisonderwijs en 2 procent van de leraren op het vo is geconfronteerd met fysiek geweld door leerlingen. Dat blijkt uit onderzoek van het AD en DUO Onderwijsonderzoek onder leraren."

http://nieuws.tpo.nl/2015/12/18/20-p...or-leerlingen/

De ethnie van de ettertjes wordt hier niet vernoemt, maar uiteraard is dat om zgn 'rechts' geen stof tot kritiek te geven, wsl, as usual.
Diego, dit gaat dus over Nederlandse toestanden ?
In Vlaanderen is dit zéker niet zo erg.
Leraren die geslagen & geschopt worden door leerlingen: dat is hier bijna onbestaand !

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2016, 21:46   #53
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Leraren die geslagen & geschopt worden door leerlingen: dat is hier bijna onbestaand !

Kunnen we dan nooit eens spreken vanuit de realiteit?
Is het echt teveel gevraagd om één enkele keer iets vanuit eigen ervaringen te delen?

Het enige wat blijkbaar mogelijk is, is om extreme, ongenuanceerde stellingen te staven met om het even wat men op het internet kan bijeen scharrelen.
En dat moet dan ogenblikkelijk 'tegengesproken' of men is 'verloren".

Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 februari 2016 om 21:46.
Oud 1 februari 2016, 22:16   #54
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kunnen we dan nooit eens spreken vanuit de realiteit?
Is het echt teveel gevraagd om één enkele keer iets vanuit eigen ervaringen te delen?

Het enige wat blijkbaar mogelijk is, is om extreme, ongenuanceerde stellingen te staven met om het even wat men op het internet kan bijeen scharrelen.
En dat moet dan ogenblikkelijk 'tegengesproken' of men is 'verloren".
Wat ik hier schreef, steunt op de eigen ervaringen v.e. buurman met veel ondervinding.
Er is hier geen sprake van "tegenspreken" alleen van realiteit.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2016, 22:52   #55
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Diversiteit is geen sterkte, hoe je het ook draait of keert.
Dat is te simplistisch. In een bedrijf heb je ook allerlei types nodig, niet alleen handige extraverte verkopers maar ook creatieve productontwikkelaars die desnoods onhandig zijn in de communicatie. Diversiteit kan zowel een nadeel als een voordeel zijn. Afhankelijk van omstandigheden en de aard ervan.

Probleem is dat de diversiteit die Europa aan het importeren is eerder een nadeel is dan een voordeel op dit moment. De sociale cohesie wordt ondermijnt en dat speelt in het voordeel van sommigen maar niet in het voordeel van Europa. De vraag is dan wat te doen om de angel uit dat diversiteitsprobleem te trekken indien meer radicale oplossingen onpraktisch, onrealistisch of contraproductief blijken te zijn.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 februari 2016 om 22:53.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2016, 00:31   #56
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Voor iemand die het bestaan van diversiteit pas ontdekt heeft, moet ik stap voor stap gaan...
Dan wens ik je in deze veel succes toe in een goede relatie met je leerlingen, gemeend, want je zal het nodig hebben in de toekomst.
Citaat:
Nergens stel ik dat er geen problemen zouden zijn met immigranten en vluchtelingen.
Wel, daar zit nu net het probleem.

De ‘assertiviteit’ (om het netjes uit te drukken) die jonge allochtonen op scholen hanteren tov elkaar en autochtone leerlingen en hun leerkrachten, staat niet in verhouding tov de relatie die autochtone jongeren hebben met hun leerkrachten, uitzonderingen niet te na gesproken, ntl.

Van in de jaren ’90 heb ik weet van leerkrachten (die ik ken) in technische en beroepsscholen in het Antwerpse en omgeving, die stelselmatig voor racist uitgescholden en/of bedreigd worden en zelfs af en toe wat kletsen krijgen van allo-leerlingen.

Vandalisme binnen en buiten de school is/was de eerder de regel dan uitzondering, krassen op leraarkrachten hun auto’s, lekke banden, kapotte ruiten en ’n pak slaag op straat kwam/komt regelmatig voor, meestal als de leerling in kwestie gebuisd was of ter orde geroepen werd na onbetamelijk gedrag.

Ook ouders of oudere broers van die gasten hebben de neiging zich te komen moeien, als zoon- of broertjelief thuis ging klagen hoe zwaar ‘m ‘gediscrimineerd’ werd, met als gevolg dat veel leerkrachten m/v er vroegtijdig de brui aan geven, wat dan weer een weerslag heeft op de leerlingen die zich wél correct gedragen.

Ik weet niet in welke school jij les geeft, maar als je de kans hebt om leraren uit stedelijke scholen te ontmoeten, zul je bovenstaande verhalen bevestigd krijgen.

Daarom wens ik je succes toe.

Onderstaand onderzoek (nota bene uit 2001 en ik zie geen reden waarom dit vandaag verminderd zou zijn) bevestigd trouwens ook een en ander daarover, al vermoed ik dat er ook veel gevallen niet geregistreerd worden, wegens bedreiging indien de betrokken leerkracht een klacht zou (durven) indienen:

“In Vlaanderen worden per jaar ongeveer 50 arbeidsongevallen geregistreerd, waarbij leerkrachten letsel opliepen door agressie van leerlingen, hun ouders of derden. Dit op een totaal personeelsbestand van bijna 150.000 voltijdse equivalenten voor alle personeelscategorieën, universiteiten niet meegeteld.

Agressieincidenten met fysiek letsel bij leerkrachten tot gevolg blijven uitzonderlijk (wat niet betekent dat ze niet een grote impact kunnen hebben op de getroffenen en huncollega’s!).
Het grootste deel van de agressie op school, zo blijkt uit Vlaams onderzoek (Vettenburg & Huybregts, 2001), valt in de categorie schoolgebonden normovertredend gedrag.

Uit criminologische studies blijkt dat onveiligheidsgevoelens vaak volledig losstaan van het reëel voorkomende geweld. Uit het Vlaamse onderzoek blijkt inderdaad dat ongeveer de helft van de leerkrachten zich niet echt veilig voelt bij de leerlingen. Een minderheid is echt bang slachtoffer te worden van feiten op school.

http://www.ond.vlaanderen.be/welzijn...ASO_okt_14.pdf

Uiteraard heeft zo’n agressieve werkomgeving zo z’n gevolgen voor het in stand houden van een lerarenkorps:

“1 op 4 jonge leraars secundair stopt binnen vijf jaar”

http://www.demorgen.be/binnenland/1-...jaar-b00ddc33/

Zou een en ander niet aan elkaar gecorreleerd kunnen zijn ?

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 2 februari 2016 om 00:33.
Oud 2 februari 2016, 00:33   #57
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht

Je ironie bevalt me wel.
Oud 2 februari 2016, 07:31   #58
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

"Geintegreerde "gematigde" moslims" (dus moslims van de vorige lichtingen, niet die daar vers binnengewaaide "vluchtelingen van dit en vorig jaar) over hun gastheren en dames, de Duitsers. Ze wensen die walgelijke varkensvlees etende Duitsers buiten en kennen het woord 'integratie' niet eens. Wat een islamitische opvoeding wel niet doet met een kind. Hallo Merkel ?

"Disgusting, pork eating outsiders nobody would miss" - opinions of "integrated" migrants on Germans
https://www.youtube.com/watch?v=0jD6CN6uGZsCan't Stump

Citaat:
The Trump 3 weken geleden:

You might not notice for a day, but when all hardworking Germans are gone, suddenly the welfare checks disappear too.

D Nyse 3 weken geleden:

+Can't Stump The Trump When welfare checks disappear, maybe they will try to enslave people to take care of them like serfs and Kings.

Samu Rai 2 weken geleden:

+Denise Moorehouse
No, it would then just be another Muslim shit-hole, and with no one for the parasites to live off of, they would probably move back to one of their traditional Muslim shit-holes where it isn't so cold...and makes raping girls and women easier.

Als er iemand het recht heeft iemand buiten het land te wensen zijn het de Duitsers wel, niet die moslims die zelf zeggen geen Duitsers te zijn of te willen zijn. Duitsland voor de Duitsers. Europa voor de Europeanen.

Laatst gewijzigd door smiley : 2 februari 2016 om 08:00.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2016, 07:36   #59
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Er zijn genoeg studies die uitwijzen dat outbreeding veel positieve effecten heeft. En ik zie de positieve effecten ook om mij heen.
Mogelijk omdat jij focust op kenmerken die nog geen outbreeding depression meemaken.
Ik daag je uit het positieve effect van outbreeding op bv. intelligentie aan te tonen.
Oud 2 februari 2016, 07:39   #60
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Dat is te simplistisch. In een bedrijf heb je ook allerlei types nodig, niet alleen handige extraverte verkopers maar ook creatieve productontwikkelaars die desnoods onhandig zijn in de communicatie. Diversiteit kan zowel een nadeel als een voordeel zijn. Afhankelijk van omstandigheden en de aard ervan.
Dat betreft dan ook een heel ander soort diversiteit. De studie van Putnam, en wat hier aan de orde is vandaag, is de raciale en culturele diversiteit die ons van hogerhand wordt opgelegd.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be