![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Europees Commissaris
|
Die discussie hebben we al eens in een andere draad gehad. Outbreeding depression is even echt fenomeen als inbreeding.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 1 februari 2016 om 07:09. |
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Uit gemakzucht zou ik ook mijn wereldbeeld kunnen vormen door statistieken te googelen die mijn wereldbeeld bevestigen. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zijn genoeg studies die uitwijzen dat outbreeding veel positieve effecten heeft. En ik zie de positieve effecten ook om mij heen.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Slaapwel Zjaak. |
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nergens stel ik dat er geen problemen zouden zijn met immigranten en vluchtelingen. Goedenavond, trouwens.... Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 februari 2016 om 20:58. |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Vlaanderen is dit zéker niet zo erg. Leraren die geslagen & geschopt worden door leerlingen: dat is hier bijna onbestaand ! |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Is het echt teveel gevraagd om één enkele keer iets vanuit eigen ervaringen te delen? Het enige wat blijkbaar mogelijk is, is om extreme, ongenuanceerde stellingen te staven met om het even wat men op het internet kan bijeen scharrelen. En dat moet dan ogenblikkelijk 'tegengesproken' of men is 'verloren". Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 februari 2016 om 21:46. |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is hier geen sprake van "tegenspreken" alleen van realiteit. |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Probleem is dat de diversiteit die Europa aan het importeren is eerder een nadeel is dan een voordeel op dit moment. De sociale cohesie wordt ondermijnt en dat speelt in het voordeel van sommigen maar niet in het voordeel van Europa. De vraag is dan wat te doen om de angel uit dat diversiteitsprobleem te trekken indien meer radicale oplossingen onpraktisch, onrealistisch of contraproductief blijken te zijn. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 februari 2016 om 22:53. |
|
|
|
|
|
|
#56 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
De ‘assertiviteit’ (om het netjes uit te drukken) die jonge allochtonen op scholen hanteren tov elkaar en autochtone leerlingen en hun leerkrachten, staat niet in verhouding tov de relatie die autochtone jongeren hebben met hun leerkrachten, uitzonderingen niet te na gesproken, ntl. Van in de jaren ’90 heb ik weet van leerkrachten (die ik ken) in technische en beroepsscholen in het Antwerpse en omgeving, die stelselmatig voor racist uitgescholden en/of bedreigd worden en zelfs af en toe wat kletsen krijgen van allo-leerlingen. Vandalisme binnen en buiten de school is/was de eerder de regel dan uitzondering, krassen op leraarkrachten hun auto’s, lekke banden, kapotte ruiten en ’n pak slaag op straat kwam/komt regelmatig voor, meestal als de leerling in kwestie gebuisd was of ter orde geroepen werd na onbetamelijk gedrag. Ook ouders of oudere broers van die gasten hebben de neiging zich te komen moeien, als zoon- of broertjelief thuis ging klagen hoe zwaar ‘m ‘gediscrimineerd’ werd, met als gevolg dat veel leerkrachten m/v er vroegtijdig de brui aan geven, wat dan weer een weerslag heeft op de leerlingen die zich wél correct gedragen. Ik weet niet in welke school jij les geeft, maar als je de kans hebt om leraren uit stedelijke scholen te ontmoeten, zul je bovenstaande verhalen bevestigd krijgen. Daarom wens ik je succes toe. Onderstaand onderzoek (nota bene uit 2001 en ik zie geen reden waarom dit vandaag verminderd zou zijn) bevestigd trouwens ook een en ander daarover, al vermoed ik dat er ook veel gevallen niet geregistreerd worden, wegens bedreiging indien de betrokken leerkracht een klacht zou (durven) indienen: “In Vlaanderen worden per jaar ongeveer 50 arbeidsongevallen geregistreerd, waarbij leerkrachten letsel opliepen door agressie van leerlingen, hun ouders of derden. Dit op een totaal personeelsbestand van bijna 150.000 voltijdse equivalenten voor alle personeelscategorieën, universiteiten niet meegeteld. Agressieincidenten met fysiek letsel bij leerkrachten tot gevolg blijven uitzonderlijk (wat niet betekent dat ze niet een grote impact kunnen hebben op de getroffenen en huncollega’s!). Het grootste deel van de agressie op school, zo blijkt uit Vlaams onderzoek (Vettenburg & Huybregts, 2001), valt in de categorie schoolgebonden normovertredend gedrag. Uit criminologische studies blijkt dat onveiligheidsgevoelens vaak volledig losstaan van het reëel voorkomende geweld. Uit het Vlaamse onderzoek blijkt inderdaad dat ongeveer de helft van de leerkrachten zich niet echt veilig voelt bij de leerlingen. Een minderheid is echt bang slachtoffer te worden van feiten op school. http://www.ond.vlaanderen.be/welzijn...ASO_okt_14.pdf Uiteraard heeft zo’n agressieve werkomgeving zo z’n gevolgen voor het in stand houden van een lerarenkorps: “1 op 4 jonge leraars secundair stopt binnen vijf jaar” http://www.demorgen.be/binnenland/1-...jaar-b00ddc33/ Zou een en ander niet aan elkaar gecorreleerd kunnen zijn ? Laatst gewijzigd door Diego Raga : 2 februari 2016 om 00:33. |
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
|
"Geintegreerde "gematigde" moslims" (dus moslims van de vorige lichtingen, niet die daar vers binnengewaaide "vluchtelingen van dit en vorig jaar) over hun gastheren en dames, de Duitsers. Ze wensen die walgelijke varkensvlees etende Duitsers buiten en kennen het woord 'integratie' niet eens. Wat een islamitische opvoeding wel niet doet met een kind. Hallo Merkel ?
"Disgusting, pork eating outsiders nobody would miss" - opinions of "integrated" migrants on Germans https://www.youtube.com/watch?v=0jD6CN6uGZsCan't Stump Citaat:
Als er iemand het recht heeft iemand buiten het land te wensen zijn het de Duitsers wel, niet die moslims die zelf zeggen geen Duitsers te zijn of te willen zijn. Duitsland voor de Duitsers. Europa voor de Europeanen.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 2 februari 2016 om 08:00. |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik daag je uit het positieve effect van outbreeding op bv. intelligentie aan te tonen.
|
|
|
|
#60 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|