![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#43 |
|
Europees Commissaris
|
dubbel
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 11 december 2015 om 07:51. |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Breng mij een MacMillan Tac 50, maar wel in .22 LR.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 11 december 2015 om 07:46. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Europees Commissaris
|
In de ideale wereld, moet maar één soort wapen aan SA geleverd worden. Levering via luchtpost, van zo'n 5 km hoogte.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 11 december 2015 om 07:53. |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Wie fabriceert dat wapentuig en waarom kan het dat het in de handen van, als het voor het westen gunstig is van rebellen terechtkomen, is het ongunstig heten ze terroristen. Toevallig zijn het weer politici, bedrijven en mensen met heel veel geld die zich de wapenhandel kunnen veroorloven. Wapenfabrieken draaien dag en nacht, maar de verkoop, en aan wie, blijft een donker mysterie. Een slachtdier kan men volgen van bij de geboorte tot de slacht met een nummertje in zijn oor. Van een genummerd wapen kan men opeens geen herkomst en handelaars meer vinden. Achterkamertjespolitiek waar het om massa's geld gaat, waar zeer veel van in politieke handen verdwijnt. Wat interesseert het politici en industriëlen hoeveel mensen gedood worden of moeten vluchten, als de miljarden maar binnenrollen. Ze hebben ons belastingbetalers om voor de kosten op te draaien. Weeral om te kotsen. Laatst gewijzigd door subocaj : 11 december 2015 om 09:42. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Banneling
|
Vind ik flauw. Er zijn gewoon geen wapenfabrieken in Vlaanderen. De gewesten opereren onder de federale staat België die dus eindverantwoordelijke is voor wat ze doen.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 11 december 2015 om 10:59. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Sindsdien zijn er zes staatshervormingen geweest waardoor bevoegdheden volledig bij gewesten zijn komen te liggen. Misschien eens een boek opendoen ofzo.
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Veel te lastig om in uw broekzak te stoppen. Tegen dat ge dat hebt uitgepakt en opgesteld. Geef mij dat klein 929 kanon maar.
Laatst gewijzigd door Garry : 11 december 2015 om 18:44. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Europees Commissaris
|
Ik bedoel dat ge een Magnum in .356 Magnum moet halen, toch niet in 9 mm. Dat is goed voor een Glock of een Beretta, maar een Magnum koop je in kaliber Magnum.
|
|
|
#52 |
|
Europees Commissaris
|
Ik bedoel dat ge een Magnum in .356 Magnum moet halen, toch niet in 9 mm. Dat is goed voor een Glock of een Beretta, maar een Magnum koop je in kaliber Magnum.
|
|
|
#53 | |
|
|
Citaat:
De nieuwe tsaren zitten nu in de westerse politiek met erfopvolging. Of dacht je dat je ook maar enige stem hebt in het samenstellen van de kieslijsten? Die namen worden je opgedrongen door de "elite" clubjes van de partijen en niet alleen in België. Globaal worden we geregeerd door de Goldman Sachs club, die Davos uitgekozen hebben om hun politieke slaven discreet hun eisen mee te delen. Die eis is, nu snel terug naar het einde van de 18de eeuw, wat werkomstandigheden betreft. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Skoop1
Het enige wat ik u in deze materie wil meegeven is dat men, regering, politiek, flikken, geen schrik moeten hebben van de wapenbezitters MET vergunningen maar van de wapenbezitters ZONDER vergunningen....die MET worden, voor hun bezit, al voldoende gepest en gepluimd. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
gateway...
Laatst gewijzigd door Skobelev : 11 februari 2016 om 06:42. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Banneling
|
Skoop 1 , wat mij bezield heeft daarover te beginnen snap ik zelf niet meer, ik denk dat je dan in een slangenkuil gaat belanden ,een soort gevaarlijke beerput waar ge beter van weg blijft ,, geld &macht &wapens... allemaal levensgevaarlijke materie
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
|
Citaat:
Dan, waar en met welk doel ze gebruikt worden, wie hun blijft bevoorraden en je probleem is opgelost. |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is al even kortzichtig dan de wapenwet die ons verbied een wapen te hebben. Er zijn nooit meer wapens verhandeld dan sinds de nieuwe wapenwet. 't Is te vergelijken met de drooglegging destijds in Amerika. Nooit werd er meer alcohol gezopen dan tijdens de drooglegging. Het banale is, de overheid verbied het hebben van wapens want ge zou daar zo eens iemand mee kunnen neerschieten, maar als er morgen een oorlog uit breekt en men gaat over tot het mobiliseren deelt die zelfde overheid aan ons wapens uit en draagt ons op om er met op mensen te gaan schieten. En dan zijn er hier zo van die groenganzers die dat dit nog altijd niet door hebben. |
|
|
|
|