Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 november 2004, 22:14   #41
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco
Wel weinig volk in de debatclub.
... en hoe zou dat komen? Omdat "goedkoop scoren" er iets moeilijker is misschien? Ik zou best wat meer leven in de debatclub wensen, vandaar mijn schaamteloze poging tot het ronselen van nieuwe sparringpartners.
So, how about it, Marco?
Oud 7 november 2004, 23:12   #42
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Homo's, homo's, ..., het is allemaal de schuld van de homo's zeg ik u!
Sorry, ik zag het eventjes helemaal niet zitten.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 7 november 2004 om 23:17.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2004, 17:09   #43
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyberfreak
Ik ben nieuw op dit forum maar heb besloten om het weer te verlaten.

Het niveau ligt meestal gewoon te laag om op een normale manier te kunnen discussiëren. Het lijkt wel of het hier uitpuilt van gefrustreerde mensen die niets liever doen dan wat te rebelleren en hun angst, onmacht en frustratie te uiten door iedereen die anders is of anders denkt tot op de grond af te breken, zonder nuance, zonder tussenweg.

Het verveelt me dat veel mensen hier denken in termen van linksen en rechtsen, vlamingen en walen, autochtonen en allochtonen, katholicisme en islam, hetero's en holebi's, goed en kwaad,... Dit alles wederom zonder nuance of tussenweg en met bijhorende scheldwoorden die nergens op slaan.

Natuurlijk zijn er verschillen en is hier discussie over mogelijk, maar weinigen doen de moeite om genuanceerd te denken, zich in te leven in iemand anders visie en dat te respecteren. Ik heb geleerd om mensen individueel te beoordelen op hun woorden en hun daden, veel reacties hier hebben daar niets van weg. Nee, ik zie de realiteit als een veel complexer en genuanceerder geheel.

Dit topic gaat niet over wát mensen denken maar over hoé mensen denken en hun standpunten verdedigen, dus gelieve ontopic te blijven en niet te discussiëren over partijen, standpunten of maatschappelijke problemen.

Ik ben benieuwd naar de reacties, naar hoe anderen hierover denken en of er hier ook ondoordachte reacties geplaatst zullen worden...

Bij deze ook een oproep: Probeer hokjesdenken en scheldwoorden te vermijden in de toekomst, het helpt je niets vooruit en zo groei je alleen maar verder uit elkaar!

Groeten.
Ik vind het hier wel een leuke forum sommige schelden meer dan discussieren maar ja da zal een vorm van vrijemeningsuiting zijn zeker
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2004, 14:04   #44
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

beste mensen,

Dit is een anoniem en openbaar forum dus je komt van alle soorten mensen tegen.

Mensen van alle standen en zo meer en dus ook alle soorten mensen met allemaal een eigen mening en principes.

Sommige zijn fel rechts andere weer links en zo heb je nog tal van uitersten hier.

Het probleem hier is dat bepaalde mensen andere mensen hun mening niet respecteren en beginnen met scheld tirades en zo meer.
Nog anderen kunnen het dan niet verdragen als hun mening of gelijk word teniet gedaan door een ander forum lid die met harde bewijzen komt.

Ook heb je personen die menen altijd gelijk te hebben doordat ze bepaalde studies en of diploma's hebben bepaald.
Ook heb je natuurlijk mensen die enkel hun visie willen horen en geen ander.

Ik vind iedereen mag een mening hebben en soms kan een arbeider bijvoorbeeld een betere oplossing hebben dan iemand die universiteit heeft gedaan.Maar je moet wel altijd respect hebben voor andere forum leden ongeacht wat hun mening is.

ikzelf heb natuurlijk over alles ook een mening,visie en principes en ik heb zeker niet altijd gelijk misschien meer ongelijk dan gelijk.maar dat is nu zo fijn aan een forum dat je van andere mensen kunt bijleren om zo eventueel je mening aan te passen en tot een compromis te komen.
of gewoon om eens te weten wat andere mensen vinden van je visie en zo meer.

als ik mijn mening geef en men geeft mij zoveel bewijzen en zo meer dat mijn mening niet klopt zal ik u gelijk geven maar als je begint met zinnen zoals

"je mening is achterlijk"
"je hebt precies ook niet veel verstand"

en nog tal van deze zinnen horen niet thuis hier vind ik.

Beleefdheid boven alles.

dank u voor uw aandacht
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2004, 15:41   #45
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2004, 17:33   #46
eno2
Banneling

Standaard

Ik ben er al achter waarvoor de negeerlijst dient.

Maar waar dient de vriendenlijst voor?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2004, 18:10   #47
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
Ik ben er al achter waarvoor de negeerlijst dient.

Maar waar dient de vriendenlijst voor?
daar heb je niet veel aan. onderaan de forumindex kan je zien wie er online is. mensen die in je vriendenlijst zitten krijgen een plusje achter hun naam, waardoor ze wat sneller opvallen. andere voordelen heb ik nog niet ontdekt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2004, 17:00   #48
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
daar heb je niet veel aan. onderaan de forumindex kan je zien wie er online is. mensen die in je vriendenlijst zitten krijgen een plusje achter hun naam, waardoor ze wat sneller opvallen. andere voordelen heb ik nog niet ontdekt.
_____

OK bedankt.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be