![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
So, how about it, Marco?
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 7 november 2004 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() beste mensen,
Dit is een anoniem en openbaar forum dus je komt van alle soorten mensen tegen. Mensen van alle standen en zo meer en dus ook alle soorten mensen met allemaal een eigen mening en principes. Sommige zijn fel rechts andere weer links en zo heb je nog tal van uitersten hier. Het probleem hier is dat bepaalde mensen andere mensen hun mening niet respecteren en beginnen met scheld tirades en zo meer. Nog anderen kunnen het dan niet verdragen als hun mening of gelijk word teniet gedaan door een ander forum lid die met harde bewijzen komt. Ook heb je personen die menen altijd gelijk te hebben doordat ze bepaalde studies en of diploma's hebben bepaald. Ook heb je natuurlijk mensen die enkel hun visie willen horen en geen ander. Ik vind iedereen mag een mening hebben en soms kan een arbeider bijvoorbeeld een betere oplossing hebben dan iemand die universiteit heeft gedaan.Maar je moet wel altijd respect hebben voor andere forum leden ongeacht wat hun mening is. ikzelf heb natuurlijk over alles ook een mening,visie en principes en ik heb zeker niet altijd gelijk misschien meer ongelijk dan gelijk.maar dat is nu zo fijn aan een forum dat je van andere mensen kunt bijleren om zo eventueel je mening aan te passen en tot een compromis te komen. of gewoon om eens te weten wat andere mensen vinden van je visie en zo meer. als ik mijn mening geef en men geeft mij zoveel bewijzen en zo meer dat mijn mening niet klopt zal ik u gelijk geven maar als je begint met zinnen zoals "je mening is achterlijk" "je hebt precies ook niet veel verstand" en nog tal van deze zinnen horen niet thuis hier vind ik. Beleefdheid boven alles. dank u voor uw aandacht |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Ik ben er al achter waarvoor de negeerlijst dient.
Maar waar dient de vriendenlijst voor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |