![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sterker zelf, er zijn sterke vermoedens dat de NAVO, met gladio, een netwerk had met als betrachting een militaire dictatuur te installeren in het geval een communistische partij op democratische manier aan de macht zou komen. Vooral Italië lag in het vizier, omdat de communistische partij daar decennia veruit de grootste was. Ook verschillende terroristische aanslagen, met als bedoeling de weg vrij te maken voor een coup, zouden het werk geweest zijn van gladio. De Turkse dictators konden steeds op hulp van de NAVO rekenen in de strijd tegen hun eigen bevolking, met bvb. de nieuwste marteltechnieken. (net als de CIA ook de Latijns-Amerikaanse militaire dictators hielp op allerlei manieren) |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het gaat me om de dubbelzinnige rol die Turkije speelt in het conflict in Syrië en Irak, en in het bijzonder hoe ze daarbij tekeer gaat tegen de Koerden. Het gaat me om het feit dat Turkije geen relatief veilige grenzen heeft en geen goede relaties heeft met zijn buren (nochtans een voorwaarde om lid te worden van de NAVO). Het gaat me om het provocatieve spel dat Turkije speelt met de Russen. Ik wil niet dat zo'n land artikel 5 van het NAVO-verdrag kan inroepen. Edit: En het schoothondje van de VS zijn is natuurlijk nooit een goed idee (want dat zijn we feitelijk). Dat zeg ik als iemand die vaak als anglofiel en atlantist wordt omschreven.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 8 mei 2016 om 23:43. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Minister-President
|
De vraag is hoe lang dit Turkije nog strategisch interessant blijft.
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of men nou meewerkt of tegenwerkt , erdogan wint !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Minister-President
|
Dat is geen antwoord op de vraag.
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoelang Turkije strategisch interessant blijft ?
Het is moeilijk om profeet te spelen maar ik denk dat Erdogan vast in het zadel zit. De rest laat zich raden. Laatst gewijzigd door Boduo : 9 mei 2016 om 22:43. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Minister-President
|
De VN wordt eindelijk wakker :
VN: "Turkije schendt rechten van de Koerden" http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2652676 RT hing dit aan de internationale klok : https://www.rt.com/op-edge/335938-ku...-cizre-turkey/
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#54 | |
|
Minister-President
|
En ze zijn mee :
Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
|
|
|