![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() En hier zijn de "viswijfen" van down under
![]() http://sundaytimes.news.com.au/commo...55E950,00.html Alleen al het feit dat er in onze pers en AFP niets over gezegd wordt geeft de AIDS theorie nog meer geloofwaardigheid,wetend hoe die allemaal vereerders zijn van Sint Arafat |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Wat doen doen sommige mensen hier toch een moeite om toch maar te 'bewijzen' dat Arafat aan AIDS gestorven is. Die AIDS -theorie is gewoon via de Israëlische media de wereld ingestuurd. Die AIDS-theorie is gewoon één van de vele theorieën die de laatste weken de ronde doen. Evengoed doen er theoriën de ronde over vergiftiging, een leverziekte en wat nog meer. Het enige dat met zekerheid geweten is, is dat er een probleem was met zijn bloedplaatjes. En laten we niet vergeten dat Arafat ondertussen 75 was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Och, als sommige mensen een lekker warm gevoel krijgen bij de gedachte dat Arafat aan Aids is gestorven, wie zijn wij dan om ze tegen te spreken.
_____________________ Jezus was op zijn 33ste nog maagd. De Openbaringen van Flippend Rund, 572 |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Burger
|
![]() Wat een belachelijk gedoe, typisch voor mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is ... Als Arafat gestorven is aan AIDS of zelfs een homofiel was, so be it. Feit blijft dat hij van historisch belang was voor de Palestijnen. Waarmee ik zeker niet gezegd wil hebben dat alles wat hij deed juist was.
Dit herinnert me aan de goeie tijden van Bill Clinton, daar de conservatieve idioten niet tegen hem opkonden begonnen ze spel te maken voor een blow jobke. Feit is dat, ondanks die blow-job ![]()
![]() |
#48 | |
Burger
|
![]() Citaat:
BTW, hoe zullen we Sharon noemen ? Ah, die heeft al een bijnaam ! De beul van Sabra y Shatila ![]() Geef de Palestijnen waar ze recht op hebben !
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Geef de Palestijnen waar ze recht op hebben ![/quote]
Groot gelijk! als er één volk al lang wacht op zijn vrijheid zijn het wel de Palestijnen! Schaf dat zionisme af, iedereen gelijke rechten en we zitten ineens héél dicht bij een oplossing! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() special voor Rafke, van de "viswijven" van www.365gay.com
![]() http://www.365gay.com/newscon04/11/110104arafat.htm en je kunt daar op reageren http://www.365gay.com/guestbook/trep...p?message=4400 in elk geval volgen ze het daar op de "voet": http://www.365gay.com/newscon04/11/111904arafat.htm misschien omdat hij daar ook lid van was ![]() en wat dichter bij huis van de andere "viswijven" http://www.gaybelgium.be/content/EpA...VJQrZutc.shtml Laatst gewijzigd door nadine : 22 november 2004 om 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ... ik zat net te denken: het kan me eigenlijk geen *reet* schelen (oeps! no pun intended!) waaraan hij gestorven is, dat hij weg moest is een feit en maar goed dat het leven soms prima omspringt met dat soort essentiële wetmatigheden. De waarheid zal eenieder wel in zijn hol springen als ie dat wil.
Maar dat Nadine nu zelfs de gay community sites moet gaan bezoeken om méér over Arafatje te weten te komen dat gaat mijn petje te boven (oeps encore une fois Pas de Pun Intendifié). ![]() Dag Fatje! |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() De Australische "Blik"? Are you fucking kidding me? ![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Enkele vooraanstaande artsen denken dat de Palestijnse leider Yassar Arafat aids heeft. De artsen in kwestie hebben niets te maken met de onderzoeken die Arafat momenteel in Parijs ondergaat." Waarachtig een onbetwistbare wetenschappelijke bron die je daar aangeboord hebt hoor... ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Raf vindt het zo heerlijk om eindelijk eens gebashed te worden! Hij schrijft zelfs vier postings achter elkaar - ha! Genieten hé jongen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Toch raar dat raf er niets van wist. Ligt hij nog "in line" met die wereld
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |