![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ooit nog van plan in de Ibis te overnachten ? | |||
Ja geen probleem |
![]() ![]() ![]() |
4 | 28,57% |
Neen bedankt |
![]() ![]() ![]() |
9 | 64,29% |
Ander ... |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,14% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede insteek. Neem het van mij aan, gezamelijk toilet en douche waren proper. Maar die werden proper-hogedrukgespoten met javel, na elk gebruik.
Maar de kamers ... Ze waren net niet uitgevoerd in gegoten roestvast staal of HDPE. De vloerbedekking gaf duidelijk weer dat er dingen gebeurden die niet standaard waren.
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best Western is wel een tikje beter hoor dan Ibis... zeker Ibis Budget, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ibis, ja lang geleden in Londen , omdat dat het enige was in t centrum dat nog min of meer betaalbaar was, en vlak aan t station, maar toen ik in een andere buurt een Holiday Inn express gevonden had, ben ik daar nooit meer naartoe geweest.
Een week nadat ik daar was, blazen er een paar onozele "aziens" die bus op trouwens, was daar vlakbij... Anyway, ik denk dat ze gene goeie reclame gemaakt hebben voor hun otel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja van t concertgebouw zo t hotel ingewandeld, nachtje knorren en dan met den trein naar huis. ferm gemakkelijk. Ja kost ietske meer, maar ge kunt s morgens nog eens goed eten ook. Maar pakt u dan wel een defitg hotel In t weekend zijn die dikwijls ook een pak goedkoper, zelf de betere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wist wel dat het op de praktijk toepasbaar was...
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() 't Goeie nieuws is dan wel dat het enkel beter kan worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij was het een kadet, de laatste van de kadetten, en daarna met nen Astra, ... Daarna heb ik met van alles gereden, Frans, Duits, Brits, Zweeds, Japonees... Als ik alles eens bekijk dan was die Volvo de meest complete, properst afgewerkte, betrouwbare voiture, met een half puntje verschil met de Subaru. Met dat verschil dat de prijs van die Volvo wel een stukske hoger ligt. en ja ik heb ook met BMW's en Audi's en Mercedesen gereden als rentals enz... en die leggen het daar allemaal tegen af. Alleen voor die Grand Cherokee die mag ook in mijn top 3 maar dat was voor Fiat er met zijn poten aan gezeten heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() 't Is al goed, ik blijf in mijn geheime bunker.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Amai, die zijn al goed geïntegreerd. Ze roepen al even hard "Fuck you Belgium" als het Vlaams Belang.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op doorreis gebeurde het wel eens dat we een nachtje in een Ibis bleven slapen.
Uiteraard weet je nooit wie er voor u in dat bed heeft gelegen, dat is in elk hotel zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Ibis Budget? Want ze gaan niet naar een gewone Ibis. Dat is fake news dat door de TS wordt verspreid.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog nooit in hotels van dat genre geslapen en ben het ook niet meteen van plan. Ik vraag me af waarom je dat uberhaupt zou doen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tweede keer tijdens het lichtfestival in Gent. In een Ibis is het niet duur. Niet comfortabel. Low budget. Een bed met propere lakens en een wc. Dat is het zowat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat komt omdat daar vlakbij een goed restaurant is, waar we te voet naar toe kunnen. En ze goede wijn hebben. Als ge verstaat wat ik bedoel. Ach, het is maar om te slapen, te ontbijten, even van de wifi gebruik te maken en voort te rijden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat je het antwoord niet binnen enkele seconden vondt, zegt wel iets natuurlijk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |