![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
en kleerhangers!
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#45 | |
|
|
Citaat:
Foetussen mogen afspraken met foetussen maken. Weet jij van een foetus die een andere foetus afmaakte? (laat ik me toch weer verleiden...)
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 maart 2023 om 14:44. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik deelde een getuigenis van een vrouw die het 5 en half maand na zwangerschap nam en het kind levend geboren werd, maar stierf in het ziekenhuis.
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nochtans waren die in staat om afspraken te maken. Maar den andere kant vond daar geen voordeel in.
Citaat:
We geven enkel recht aan leven als tegensprestatie om die zelf ook te krijgen, maar bij een foetus die ons niet kan doden, hebben we die afspraak niet nodig he. Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 22 maart 2023 om 15:10. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
en het bewijst net dat medische begeleiding absoluut noodzakelijk is. Want door het te verbieden verdwijnt abortus niet op magische wijze, het enige dat ge doet is net zulke levensgevaarlijke situaties (kleerhangers, breinaalden, engeltjesmakers, verkeerd gebruik van geneesmiddelen) creeren.
|
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
|
Maar nee gij, lekker "laissez-faire."
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#54 |
|
|
Nee, laissez-faire, in de zin van, we maken de afspraak dat gij mij gerust laat. En anders klop ik U de kop in.
Alleen 2 partijen die het van mekaar kunnen afdwingen kunnen spreken over gelijke strijd, anders is het moord.
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#56 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vandaar dat moord goed is. Moord is enkel maar slecht als het een afspraak was om dat niet te doen, en zoals ge zegt, is dat enkel zo als ge dat van mekaar kunt afdwingen.
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is om gelijke strijd te vermijden dat men afspraken maakt. Als die ongelijk is, hebben afspraken geen zin. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vrouwenrechten naast de mensenrechten veroorzaakt genderongelijkheid
Amen.
|
|
|
#59 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
|
Citaat:
De overheid heeft het recht om "de afspraak om mekaar niet te vermoorden" af te dwingen uit het individu z'n handen genomen (en dat vind ik een slecht ding, overigens) dus, iedereen verplicht een geladen wapen dragen; Denk er eens over na; zij die moord als plezier beschouwen, zullen in het begin zeker slachtoffers maken, maar gezien deze groep ZEER klein is, zullen zij snel uitgemoord worden, door anderen die "de afspraak om niet vermoord te worden" kunnen afdwingen met hun eigen wapens. Zij die moorden om te stelen bijvoorbeeld, (dus niet louter om het plezier) is al een grotere groep, maar nog steeds te klein om de mensheid te bedreigen. Ook de groep criminelen die "de afspraak om niet te moorden" voor gewin, en niet voor plezier, met de voeten treden, zullen snel vermoord zijn. En ga zo maar door. De enige groep die nog overblijft zijn zij die "de afspraak om mekaar niet te vermoorden" gewoon nakomen. Dit betekent uiteraard niet, dat er geen mensen meer zullen vermoord worden, maar in ieder geval véél minder dan nu.
|
|