![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Hallo patriot,
voor vlaamse leerkrachten werd ondertussen de eindeloopbaan veranderd. Zonder boe of bah werd de vervroegde uitstap van 55 op 58 jaar gebracht. Dit met behoud van 57 % van het laatste loon. Groot was dan ook mijn verbazing dat je bij onze francofone lesgevers-collega's nog steeds op 55 kunt uitstappen met 75% van je laatste loon. Iemand merkte op dat deze uitstap door de franstalige gemeenschap betaald wordt. Dat is waar maar.......de franstalige gemeenschap leeft vooral van federale dotaties, gespijzigd met belastingsopbrengsten van vóóral....... Vlaanderen. Mijn grote VLD-vriendin Vanderpoorten heeft dit eigenhandig beslist, ze vond het niet nodig eens overleg te plegen met heer franstalige collega. Zeg nu nog eens dat wij niet solidair zijn. Je zou voor minder flamingant worden. O ja, voor je begint te klagen over onze vele vakanties.Ik weet nog een plaats vakant om aan pakweg 22 Marrokanen (metaal) les te geven. Hou het maar vol tot je 58-ste! |
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#45 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 19 februari 2005 om 18:29. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#47 |
|
Banneling
|
Ik weet het: Vlaams-nationalisten zijn altijd slecht gezind. Verander van ideologie en het zal beter gaan.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Banneling
|
Laatst gewijzigd door stanislaus : 19 februari 2005 om 22:27. |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#50 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
#52 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Maar dat mogen ze gerust doen, zeker als de openingspost van deze topic een mooi staaltje is van "verzuurdheid" |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Minister
|
Wel een prachtige openingstopic ja,da wel.Alleen jammer dat je er zelfmoordneigingen van krijgt!
Mensen:allemaal de neus in dezelfde richting en gaan met die banaan.En nie zeuren en klagen en zagen.Laat de verkiezingen volgend jaar de aanloop zijn naar onze vrijheid!!!!!!!!!! Steek u frigo en diepvriezer vol want het zou wel eens kunnen gaan badderen dan! |
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Minister
|
Citaat:
Prettige 175-feesten. Het worden er geen 200. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Banneling
|
René Artois, verander al maar uw naam in het Vlaemsche republiekje of je wordt nog gelyncht door je "vrienden".
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|