![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | ||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Nee hoor, ik vrees niet voor een letterlijke herhaling, wel voor een verzwakte herhaling, wat internationaal ons in een soort cubaans isolement zou dwingen tot we kopje onder gaan. Even uittesten ? Neen, dank u. Citaat:
Citaat:
Leve de samenzweringstheoriën Citaat:
Xenofobie propageren zou beter passen. Zoals je zegt, om stemmen te winnen. Puur demagogie.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
||||
|
|
|
|
|
#42 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wat de betere internationale uitstraling betreft. Vergeet niet dat Belgie zich langzaam aan het afzonderen was door extreme linkse standpunten van oa Michel (verbod om te gaan skien in Oosternrijk...). Het schol trouwens geen haar of Brussel was één van haar weinige inkomstenbronnen kwijtgespeeld (Navo) omdat den een of andere extreemlinkse kwidam het nodig vond, om Bush in het kader van de genocidewet een proces aan te doen. Het is niet voor niks, dat Belgie op dat punt een bocht genomen heeft (na groen buitengewipt te hebben). |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Men durfde niet, en durft nog steeds niet, dit proces voor een volksjury voeren. Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#46 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Zo'n ondermaatse piepkleine partij is daartoe in staat ? (ik gebruik jullie bewoordingen, enigsinds gefatsoeneerd) Dus hun groene energiebeleid zorgt voor isolement? Lachen ! Citaat:
Zie je het probleem ? Citaat:
Wij (de tegenstand van VB) wil ten allen prijze de geschiedenis nog eens dunnetjes overdoen ten koste van alle tegenstanders van VB. En excuseer, maar de meerderheid is dus NIET voor het VB
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Europees Commissaris
|
je bedoelt dat het VB ooit 50% van de kiezers haalt ?
Want je moet er rekening mee houden, het land begint stillaan verdeeld te raken in VB'ers en niet VB'ers. Wie is in de minderheid ?
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Btw, ben je wel zeker dat het geen "UZI's" waren ipv bijlen ???
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bewijzen ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????
|
|
|
|
#52 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#55 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
overdruiven en wa schelden. Te lomp ? Neen "Partij"dig ? Ja Kan dit in de rechtspraak ? Neen ...
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met welk recht verklaar jij mij Vlaams Blokker ? Je trekt nogal vlug het besluit dat ik een Blokker ben, omdat ik je blinde kritiek op het Blok in twijfel trek. Dat is zo typisch voor jullie: de minste kritiek op je linkse liedje, en je wordt in de ekstreem rechtse hoek geduwd. En dan maar fulmineren over "geef eens één voorbeeld" ... of "wij hebben geen haat-politiek". 't Zal begot nog niet wezen. Gij zoudt nog ontkennen dat het zonlicht bestaat. En nu zijt ge waarschijnlijk weer aan t' denken dat ik een Blokker ben.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het onderscheid is niet te maken tussen u en een VB'er, je scheld er even rustig op los. En neen, concrete voorbeelden zie ik nog steeds niet. Op iedereen blijven kakken zonder ook maar iets te onderbouwen, keep it up boy, we nemen je heel serieus.
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens vergeet niet dat rechters gewoonweg politiek benoemd werden, en bij mijn weten nog altijd. Van partijdigheid gesproken. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Europees Commissaris
|
Alsof dat je akkoord zou gaan met een volkjury exclusief bestaande uit niet VB leden.
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|