![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
D66 is een links-liberale of progressief-liberale partij. Een tegenhanger van de conservatief-'liberale' VVD, maar D66 zit wel met de VVD samen in de liberale fractie in het Europees Parlement. Ze zijn in Vlaanderen te vergelijken met Spirit denk ik, of met de linkervleugel van de VLD. Voor het programma kan je wel terecht op http://www.d66.nl denk ik. De forum-Hans van Mierlo, tja, da's moeilijk, Superstaaf misschien? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zult wat meemaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij heeft Fortuyn de loop van de geschiedenis in Nederland met één generatie versneld tegenover de andere Europese landen. In de huidige context kan dat het verschil uitmaken tussen een vreedzame oplossing van de samenlevingsproblemen of anders een grote burgeroorlog. Lijkt mij toch een essentieel verschil. Als het model Fortuyn in Nederland blijkt te werken en de andere Europese landen erin slagen dit alsnog over te nemen, dan is de betekenis van Fortuyn niet louter van Nederlands, maar van Europees historisch belang. |
||
![]() |
![]() |