![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#581 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#582 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ik kan geert best begrijpen in de manier hoe net op de afspraak meneer van de islampartij heeft gereageerd...negeren van wat er werkelijk staat en toch je eigen overtuiging opleggen of in den treure toe verdedigen..
Vroeg of laat moet men inzien dat er twee manieren zijn om geld te verdienen, door legaal werk of door illegaal werk. Het enigste verschil is de manier waarop legaal gewerkt wordt zijn die inkomsten aangegeven bij de belastingen...bij illegaal werk waaronder ook zwartwerk inbegrepen werk je om geld te verdienen op basis van illegale activiteiten of niet aangegeven inkomsten...meestal worden die verdiensten altijd witgewassen of meteen uitgegeven aan iets leuks of dergelijke meer... Criminele stelen bvb geld van legaal verdiende inkomsten maar geven dat nooit aan aan de belastingen immers het zijn gelden die illegaal gemaakt zijn om ze later wit te kunnen wassen...domme mensen he ! |
|
|
|
|
|
#583 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#584 | |
|
|
Citaat:
Stellen dan legalisatie het aantal moorden halveert is gelijk aan stellen dat dit altijd en overal zou gelden. Maar er is wel degelijk een studie die aantoont dat de drugsgerelateerde moorden 'zo goed als halveerde' (ik acht je in staat te neuten over 2%) in één staat van de VS die grenst aan Mexico. Zie studie. "Moreover, a further split-up in homicides applying SHR data shows that MML decrease drug-law and juvenile-gang-related homicides by 48, and 33 percent, respectively. This split-up strongly suggests that MML decreases homicides related to drugs and gang activity. "
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 8 mei 2018 om 22:31. |
|
|
|
|
|
|
#585 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#586 | ||
|
|
Citaat:
Ik kan me al voorstellen dat in een draad over geldbeleggingen we volgens jou de Ponzi-schemes en regelrechte oplichting niet over het hoofd mogen zien. Citaat:
Leg mij dan eens uit hoe de legalisatie van 1 genotsprodukt (dat ge niet eens kunt exporteren) een probleem kan oplossen, waar ontelbare regeringen en ministers gefaald hebben? " Een probleem dat opgelost is, is dat niet verdwenen? Je legt anderen woorden in de mond waarvan je later beweert het nooit geschreven te hebben. In dit geval niet letter voor letter, maar de boodschap was nochtans dezelfde.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 8 mei 2018 om 22:26. |
||
|
|
|
|
|
#587 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar waar wil u eigenlijk naartoe?
|
|
|
|
#588 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
En dat je dat nu ook al voor de -tigste keer doet? Terwijl je zelf, in deze draad alleen al, om de haverklap op leugens betrapt wordt?
|
|
|
|
#589 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=geertvdb;8710681]Gij snapt er toch echt niks van hé. Vraag en aanbod bestaan ook in het illegale circuit. [quote]
Bron? Citaat:
Mag ik dit nogmaals bij uw verzameling 'Dat heb ik nooit gezegd'-leugens steken? Citaat:
Jij beweerde dat je cannabis niet kan exporteren. Nu is het plots al verandert in cannabis naar Azie verschepen... Draaien met de wind ja. Is iets vanuit Belgie naar Azie verschepen niet exporteren dan? En zo ja; waarom kan je cannabis nu volgens jou plots wel exporteren en een paar post geleden niet? Is de wind gedraaid?
|
|
|
|
#590 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Iemand die 'regulier' werk heeft is niet werkloos. Iemand die een illegale job uitvoert is ook niet werkloos. Ik denk dat we dan wel kunnen stellen dat iemand die thuis de afwas doet en het gras afrijdt ook niet werkloos is. Kortom; werkloosheid bestaat niet. Dat jij dat als econoom aan een scheikundige moet gaan vragen... Citaat:
|
|
|
|
#591 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar als het gaat over bijkomende jobs en dalende werkloosheid denk ik niet dat er vele economen zijn die de illegale jobs mee gaan tellen. Citaat:
Citaat:
Of heb je het weer over je stokpaardje, die draad van 2 jaar geleden? Tsja, sorry dat ik in die draad gestopt ben. Ik wist niet dat ik eerst aan u toestemming moest vragen om te stoppen met posten in een draad waar u ook actief bent... Citaat:
Citaat:
Als je nog zit te wachten op het antwoord zal je zelf het antwoord ook wel niet kennen veronderstel ik. Dus jij weet zelf ook niet wat werkloosheid is. Anders zat je niet nog steeds op het antwoord te wachten. Citaat:
|
|
|
|
#592 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, vraag me niet waarom maar geert probeert het nu op de definitie van 'jobs' en 'werkloosheid' te gooien.
Kwestie van maar zeker niet te lang on-topic te blijven veronderstel ik...
|
|
|
#593 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geert was net zo blij met mijn foutje dat ik ook een website citeerde die dat beweerde en nu kom je met een bron die dat toch bevestigt? Dat gaat geert niet plezant vinden. Gelukkig kan hij uw bron nog afkeuren als niet wetenschappelijk genoeg.
|
|
|
|
#594 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zou betekenen dat je je niet langer kan verkneukelen in mijn foutje van twee jaar geleden... Ik begrijp dat de teleurstelling enorm is en omdat ik met je te doen heb wil ik enkele mogelijke oplossingen voor dit probleem aanhalen. De oplossingen zijn op uw maat bedacht dus je kan gewoon blind iets kiezen. 1) Het zijn allemaal leugens. 2) Ik heb nooit gezegd dat legalisering het aantal moorden niet zou halveren. 3) Die studie/bron is lachwekkend. 4) Wat is een moord eigenlijk? 5) Dat u de nr1 slogan van de NRA niet kent is uw probleem. 6) Koop eens een hond om tegen te janken. 7) Dit is weer typisch 'ik weet het beter dus jij hebt ongelijk'. 8) Blibloeblatednugenttatertatereconoomprutprutnooitg ezegdflapflapnrablub U ziet, de oplossingen zijn schier eindeloos temeer omdat u ook nog eindeloos mag combineren!! En zo kan je rustig je hartje blijven ophalen aan mijn ondertussen al lang vervallen leugentje! Veel plezier!
|
|
|
|
#595 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#596 | |
|
|
Citaat:
Zou deze echt niet voldoen aan de wetenschappelijke criteria waar hij onlangs naar verwees?
|
|
|
|
#597 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Ik vind persoonlijk dat alcohol geen drug is, ik vind er gene zak aan. en Weapons dont kill people, people kill people? Dat zijn evenwel geen leugens |
||
|
|
|
|
|
#598 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
maar een uitleg hoe de werkloosheid daalt door legalisatie ... daar wacht ik nog op! Citaat:
Er is géén internationale markt voor cannabis! Als ge exporteert naar bepaalde landen wordt ge zelfs opgesloten (en opgehangen)! Halloooo! Zijn er internationale indexen voor cannabis zoals voor graan en olie? Néé! gaat de koning op zijn handelsmissies nieuwe markten zoeken voor cannabis? Néé! En nu wacht ik nog altijd op een verklaring waarom legalisatie van een genotsmiddel de werkloosheid doet dalen! Laatst gewijzigd door geertvdb : 9 mei 2018 om 09:09. |
|||
|
|
|
|
|
#599 | ||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Lopen lopen lopen! Harder, ik zie u nog aan de horizon! Laatst gewijzigd door geertvdb : 9 mei 2018 om 09:22. |
||||
|
|
|
|
|
#600 | |||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Waarom denkt gij dat dienstenchecks zijn ingevoerd? Ik vraag mij echt af, in welk universum leeft gij? Leest gij soms een krant? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor dat ge beweert dat de werkloosheid kan verdwijnen, oplossen of verlagen, moet ge eerst weten wat werkloosheid is, en of het wel een probleem is dat kan opgelost worden, en of het wel een probleem is tout court. Wat ik nooit doe is: 'oh, er staat iets in de krant, dus dat is waar' |
|||||
|
|
|