![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#621 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
deze is wel schitterend het al of niet te extreem afwijken ga jij nu even invullen omdat het er niet uit ziet ? |
|
|
|
|
|
|
#622 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Probleem is dat het in dit geval met natuurkundige bewijsvoering nogal complex wordt. Je moet hier de wetten van Keppler en Newton gaan uitleggen en die dan beginnen aanvullen met de algemene relativiteitstheorie van Einstein.
En daar heb ik goesting noch tijd voor. Plus het is niet echt mijn vakgebied. Ik ken er een deel van, maar iemand die astrofysica heeft gestudeerd heeft is stukken beter hierin.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 13 oktober 2008 om 20:49. |
|
|
|
|
|
#623 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
niet dat het niet nuttig kan zijn maar lang geen vereiste.... bovendien zien we in dat deel van de geschiedenis het woord heel vaak tegenstrijdigheden en onwaarheden tot flagrante leugens dragen niet echt volledig betrouwbaar zo blijkt telkens |
|
|
|
|
|
|
#624 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Clay_tablet Kleitabletten bestonden 7500 jaar geleden al.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 13 oktober 2008 om 20:59. |
|
|
|
|
|
|
#625 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
wetmatigheden die in bepaalde gevallen ( ogenschijnlijk ) hun hypothese bijtreden worden opgelicht .... anderen die het flagrant tegenspreken worden genegeerd of afgedaan als een darwinistische samenzwering en vervolgens vervangen door hun eigen versie(s) |
|
|
|
|
|
|
#626 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 13 oktober 2008 om 21:00. |
|
|
|
|
|
|
#627 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 13 oktober 2008 om 21:02. |
|
|
|
|
|
|
#628 |
|
Europees Commissaris
|
Voor mensen zoals Bertie en Dirk telt alleen de pseudo-wetenschap van de Christian Science, wetenschap die verminkt en bijgeschaafd is om toch maar in hun pathetisch bijbel-boekje te passen.
Ik heb er niets op tegen dat ze zitten te trippen op hun mentale drugs, maar als ze leugens beginnen te verspreiden, als ze eisen dat hun drugverslaving aan onze kinderen en kleinkinderen wordt aangeleerd gaat het voor mij te ver.
|
|
|
#629 |
|
Banneling
|
ja kom, dat is hier een discussie die nooit stopt.
ge kunt misschien eens kijken naar wanneer de wereld vergaat. volgens de maya's, of zo wil althans de mythe, vergaat de wereld in 2002. En volgens de fundamentalisten hier ? |
|
|
|
|
|
#630 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik heb zelfs iemand ontmoet die beweerde dat de Euro "the mark of the beast is" omdat de Griekse Euro een stier met een vrouw afbeeldt en dus de apocalyps inluidt.
|
|
|
|
#631 | |
|
Banneling
|
Citaat:
en finland is op de munten iets wat die stier ook heeft. in america staat er 'in god we trust' in europa, in bedekte termen 'in stierenlullen we trust' wat dat met het einde van de wereld te maken heeft weet ik ook niet |
|
|
|
|
|
|
#632 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En als je dat niet gelooft, dan ben je een ketter.
|
|
|
|
#633 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
999 gaat nog een stapje verder (de door scha en schande 'wijs' geworden mens), en 1000 is de perfectie zelve, de intuïtief 'wijze'. Of iets gelijkaardigs. Als dat van mij een ketter maakt, des te beter.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#634 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#635 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar het enige bewijs in deze hele draad is naar voor geschoven door dirk, en dat is de bijbel. Al die andere "bewijzen" zijn indirect, en geven een maximum aan van 100 miljoen tot enkele duizenden jaren. Circumstantial evidence is geen bewijs, en wordt in de wetenschap dan ook verworpen. Op basis van de aangedragen gegevens moet ik dus concluderen dat de "jonge aarde" ideologie niet in het vak biologie thuishoort
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 14 oktober 2008 om 10:27. |
|
|
|
|
|
|
#636 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#637 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#638 |
|
Europees Commissaris
|
In godsdiensten is er altijd een factor van machtswellust. Vooral de monotheistische.
|
|
|
#639 |
|
Minister
|
Ik zou eerder zeggen dat machtswellust de godsdienst voortbrengt, gebruik makend van de naïviteit van de volgelingen.
|
|
|
#640 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dus omdat ik benevens de Bijbel ook andere inspiratiebronnen aanboor waarin ik Gods hand meen te herkennen, concludeer jij daar maar uit dat ik die bronnen boven de Bijbel stel. Zéér voorbarige conclusie, mijn waarde. Zéér, zéér voorbarig. Ik laat die conclusie dan ook volledig voor jouw conto, maar mijn overtuiging geef je er geenszins mee weer. Eerlijk gezegd neig ik steeds meer naar de aanname dat jij noch de intelligentie, noch de gevoeligheid bezit om mijn overtuiging zelfs maar te kunnen begrijpen. (En neen, ik vraag je niet eens om het ermee eens te zijn.) |
|
|
|
|