![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#681 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Wat zijn waarden en normen ? gaan we het daar over hebben. Wat zijn de waarden en normen van de nazi's en neonazi's, als niet-moslims ? |
|
|
|
|
|
|
#682 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Maar misschien heeft Supernova een bedoeling om 'jouw' te gebruiken ? Zou dat niet kunnen ?
Laatst gewijzigd door goodwill : 23 mei 2008 om 08:37. |
|
|
|
|
|
#683 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ik vermoed dat ook. Ik heb er eerder al naar verwezen.
Laatst gewijzigd door goodwill : 23 mei 2008 om 08:37. |
|
|
|
|
|
#684 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#685 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Je post staat vol denigrerende opmerkingen/leugens. |
|
|
|
|
|
|
#686 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#687 |
|
Banneling
|
Nee, ik geloof u zeker niet op uw woord. Het feit dat u zelf met een moslim verkeert, maakt dat u waarschijnlijk bevooroordeeld bent. Zélfs als u het zelf niet eens beseft...Studeren helpt daar niets aan: het enige dat dat maakt is dat u nog zekerder van uw stuk bent, zonder enige reden uiteraard .Trouwens, slecht begrepen lessen zijn mischien nog erger als onwetend zijn, en geheel op uw instinct afgaan. Niet vergeten dat de universiteit geïnfiltreerd is door extreem linksen, en allerlei wereldvreemde moslim-fan's. Cijfers van statistieken worden eveneens gemanipuleerd en zelfs vervalst om de mensen in de luren te leggen.
|
|
|
|
|
|
#688 |
|
Banneling
|
Enkel de allerergsten en de recidivisten, die al een stuk of tien rechtszaken lopend hebben, moeten AF EN TOE eens een tijdje bak doen. De rest, "gewone" dieven en dealers, occassionele verkrachters en straatrovers die eerst last zoeken, u dan met tien inéénstampen en voor weg te lopen ook nog snel al uw bezittingen mee nemen, die mogen vrij blijven rondlopen. Wacht maar tot u er een paar tegengekomen bent, u zal wel een ander ledje zingen...
|
|
|
|
|
|
#689 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De volgende keer mag je zelf gaan googlen. |
|
|
|
|
|
|
#690 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#691 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe leef je met je geweten als je voor de islam opkomt. De islam die ongelijkheid predikt. De islam die het lijden van dieren goedkeurt. Studies hebben aangetoont dat dieren gevoelens en emoties hebben. Die hebben 1 a 2 minuten paniek bij het leegbloeden. Hoe leef je met je geweten als de islam vrouwen blijft onderdrukken. |
|
|
|
|
|
|
#692 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#693 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb dat nog nooit gezegd. Je verdraait de feiten. Ik vraag me af waarom eremoord onder tafel wordt gegooid. Kan jij met je geweten leven dat een meisje die zich wil iontegreren vermoord wordt. Omwille van die verwerpelijke westerse waarden en normen. Ondertussen leven ze van ons belastinggeld in een westers land. ik vind dat niet normaal. |
|
|
|
|
|
|
#694 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door shaddy : 23 mei 2008 om 10:28. |
|
|
|
|
|
|
#695 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#696 |
|
Banneling
|
Ik ben tegen kosjer. Maar de joden eten veel vegetarisch. Ik kan het weten ik eet ook in die restaurants. Het zijn de moslims die steeds meer en meer halal eisen.
|
|
|
|
|
|
#697 |
|
Banneling
|
Nazis zijn walgelijk maar gelukkig vallen die mij niet lastig. Mijn voorouders hebben gestreden voor mijn vrijheid. Nu zal ik strijden voor de vrijheid van mijn kleinkinderen.
Laatst gewijzigd door shaddy : 23 mei 2008 om 10:28. |
|
|
|
|
|
#698 |
|
Banneling
|
Heb je het over mij???? Pech gastjes. Ik ben een meisje dat hier toevallig langskwam op zoek naar cartoons van nekschot. Aangenaam verrast dat ik kon strijden voor de vrijheid van de vrouw. Aangenaam verrast dat ik mag strijden voor dierenrechten.
|
|
|
|
|
|
#699 |
|
Parlementsvoorzitter
|
wees welkom shaddy
|
|
|
|
|
|
#700 | |
|
Banneling
|
Dat zal wel iemand anders geweest zijn.
Citaat:
Schijnheilig? Dus als je een concrete toelichting vraagt, dan ben je dom en schijnheilig? Jij zet je hier als moslim wel goed te kijk zeg. Mits je geen argumenten hebt, begin je te schelden en word je agressief. |
|
|
|
|