Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2017, 06:55   #681
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat houdt trouwens verband met dakloos zijn, daar zitten nogal wat verslaafden bij, aan alcohol en andere middelen.
Dus wanneer daar minder vrouwen bij zitten houdt dit geen verband met gelijke aantallen maar met bijkomende problematiek, waaronder verslaving.
Er zijn meer vrouwelijke daklozen dan je zou denken. Met ditto verslaving.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 31 juli 2017 om 06:55.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 06:56   #682
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Kom zeg, het Westen is niet meer rationeel/wetenschappelijk bezig. Het is tot een dieptepunt gekomen. SJW/ Poco's / feministen heel de rimram was aan het protesteren tegen teveel rationaliteit. Allemaal wat geschreeuw en gehuil en drama tegen het té rationele denken; vrouwen (feministen) sprongen er dan op om er dan nog eens van te profiteren en de chaos was compleet.
Wartaal, maar ik ga toch proberen.

Kun je een voorbeeld geven hoe volgens jou feminisme een negatieve invloed heeft op wetenschappelijk werk ?

Citaat:
Er is geen enkel rationeel argument naar voren gekomen.... Ja, vrouwen zijn "superieur" en dan houdt het op. Deze waanzin mag stoppen.
Is dat een filosofie die hier in België opgang maakt ? Natuurlijk niet.

Citaat:
Welke rationele argumenten hebben de feministen/SJW/Poco's? Gehuil, geschreeuw, hysterie, gezaag, emotionaliteit.
Als er hier één iemand schreeuwt en huilt ben jij het.

Citaat:
Mannen hebben het zolang voor het zeggen gehad omdat mannen over het algemeen rationeler nadenken.
Zever. Mannen zijn groter, sterker en agressiever en dat is de enige reden waarom ze eeuwenlang de baas gespeeld hebben. Aangezien fysieke kracht veel minder belangrijk geworden is pakweg de laatste eeuw of zo, komen vrouwen meer en meer op de voorgrond.

Ik heb daar geen probleem mee, want ik heb geen gigantisch ego.

Citaat:
Nu is in het Westen religie belangrijker geworden dan het rationele/wetenschappelijke denken en in China denken ze nu rationeler na dan ons.
Waar haal je dat toch allemaal ? Jij verkoopt hier nonsens aan de lopende meter.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 07:01   #683
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Zever. Mannen zijn groter, sterker en agressiever en dat is de enige reden waarom ze eeuwenlang de baas gespeeld hebben. Aangezien fysieke kracht veel minder belangrijk geworden is pakweg de laatste eeuw of zo, komen vrouwen meer en meer op de voorgrond.
Mocht het verminderen van het belang van fysieke kracht het criteria zijn waarom vrouwen meer op de voorgrond komen dan zouden vrouwen al lang de mannen overheersen. Uw redeneringen komen uit het zevende knoopsgat van een versleten vestje.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 07:09   #684
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Met dergelijke bewering leun je veel dichter aan bij de visie van demper, tv-verslaafde en komsoorten (sic) dan je je blijkbaar zelf bewust van bent.
ba neen helemaal niet ,ik heb het over wat een echte vrouw kan verbeteren in haar eigen omgeving en leven als ze samen leeft met man en kinderen om het aangenaam te maken ; een goed huishouden is aangenamer voor iedereen ik had een luie moeder die als mijn vader thuis kwam van zijn werk weer eens geen warme maaltijd kreeg en ik zelf het huis mocht opkuisen als 15 jarig meisje in de grote vakantie .... moeder had weer geen zin om haar taken te doen...

zo zijn veel huisgezinnen ... van armoe gesproken
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 07:16   #685
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
We zitten hier met enkele vrouwen die het imago weergeven van patroon dat niet van deze tijd is. Zelfs niet meer van een tijd decennia terug. Ze slagen er wel in nog prutlekkerkes te vinden die hen als een prinsesje behandelen. Als mannen zich laten vernederen door zulke vrouwen dan zijn het dweilen die niet beter verdienen.
allee gij hoe gaat het nog in sommige hun vuile nest heden ten daags .... waar geen hond nog zijn jongen kan vinden.... leven gelijk ne wilden

ik lach met de post moderne mens .... geen structuur huishoudelijk ,

allee gij ik ben van niet meer van dezen tijd das ne goeien.
Oud 31 juli 2017, 07:18   #686
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Mocht het verminderen van het belang van fysieke kracht het criteria zijn waarom vrouwen meer op de voorgrond komen dan zouden vrouwen al lang de mannen overheersen. Uw redeneringen komen uit het zevende knoopsgat van een versleten vestje.
Waarom zouden zij "de mannen overheersen" ?

Dat zeg je er wel niet bij. "Vergeten" wellicht.

Hoepel op en kom terug als je enige basislogica achter de knie hebt.
Oud 31 juli 2017, 07:19   #687
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Waarom zouden zij "de mannen overheersen" ?

Dat zeg je er wel niet bij. "Vergeten" wellicht.

Hoepel op en kom terug als je enige basislogica achter de knie hebt.
Oud 31 juli 2017, 07:22   #688
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Kom zeg, het Westen is niet meer rationeel/wetenschappelijk bezig. Het is tot een dieptepunt gekomen. SJW/ Poco's / feministen heel de rimram was aan het protesteren tegen teveel rationaliteit. Allemaal wat geschreeuw en gehuil en drama tegen het té rationele denken; vrouwen (feministen) sprongen er dan op om er dan nog eens van te profiteren en de chaos was compleet.

Mannen hebben het zolang voor het zeggen gehad omdat mannen over het algemeen rationeler nadenken. Nu is in het Westen religie belangrijker geworden dan het rationele/wetenschappelijke denken en in China denken ze nu rationeler na dan ons. Er is geen symbiose van de 2 takken van denken van gekomen rationaliteit + religieus denken. Precies alsof je zou moeten kiezen tussen de 2...

Welke rationele argumenten hebben de feministen/SJW/Poco's? Gehuil, geschreeuw, hysterie, gezaag, emotionaliteit.

Er is geen enkel rationeel argument naar voren gekomen.... Ja, vrouwen zijn "superieur" en dan houdt het op. Deze waanzin mag stoppen.
sommige mannen zijn echt geestes ziek ... gestoord en gefrustreerd , hoe zou dat nu komen ?
Oud 31 juli 2017, 07:28   #689
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Inderdaad, dat begrijp ik ook niet.

Vrouwen die je rationeel kan benaderen, dat is gewoon een contradictie.
Vrouwen zijn een irrationele uitdaging en dat maakt ze aantrekkelijk voor ons, maar ook moeilijk.
Anna List valt dus op vrouwen die hem uitdagen in iets waar hij zeker de betere in is ...
Dat is zoals schaken tegen een kind.

Dan kunt ge beter op venten vallen, denk ik, als ge per se een intellectuele uitdaging zoekt in een partner.
laat ons concluderen dat ik ofwel intellectueel heel beperkt ben, of dat jij de lat altijd veel te laag legt wanneer je een vrouw benadert.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 07:32   #690
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Nee, ik fake dat niet omdat ik daar geen zin in heb. En ik wil zeker geen feministen in mijn huis.
Citaat:
Fuck. We kunnen dit beter laten voor wat het is. Het is zoals "HOUZEE !" zei, dit is schaken tegen een kind.
wordt het eens geen tijd dat jullie gewoon de ballen kweken die nodig zijn om uit de kast te komen ipv alle schuld bij alle vrouwen te proberen leggen voor alles wat fout gaat in jullie wereld?
Oud 31 juli 2017, 07:40   #691
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Of ge steekt uwe man achter de frigo. En na een half uur bang zijn en huilen en beven zal hij ook heel blij zijn om het vrouwtje te zien. Echt wel.
even al mijn moed bij elkaar rapen ... ja, ik doe het toch maar : ... bron?

Oud 31 juli 2017, 07:47   #692
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Mannen houden van risico's nemen en grenzen verleggen.
Dezelfde mannelijke eigenschap die zorgt dat er meer mannelijke 'criminelen' zijn heeft de mens op de maan gezet.
even ter zijde, maar toch ook on topic ... voor elke oorlog is er kanonnenvlees nodig. altijd weer jonge mannen tussen 14 en 25 jaar ... zou het concept oorlog wel een kans maken zonder dat jeugdig lomp testosteron?
Oud 31 juli 2017, 09:40   #693
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus dit is een avonturier volgens jou.
Geen idee.
Kan ook een man zijn die financieel geruïneerd is door zijn ex-vrouw.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 09:47   #694
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen idee.
Kan ook een man zijn die financieel geruïneerd is door zijn ex-vrouw.
dan is dat die man zijn eigen schuld ... niet opgelet...
Oud 31 juli 2017, 09:57   #695
Thuleander

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
even ter zijde, maar toch ook on topic ... voor elke oorlog is er kanonnenvlees nodig. altijd weer jonge mannen tussen 14 en 25 jaar ... zou het concept oorlog wel een kans maken zonder dat jeugdig lomp testosteron?
Waarschijnlijk niet.
Net zoals het overleven van de stam/groep/samenleving/beschaving geen kans zou maken zonder testosteron.
Testosteron is levensnoodzakelijk voor de verdediging en het in stand houden van de in-group.
Gefeminiseerde groepen verdwijnen en worden vervangen door groepen met hogere testosteron-levels.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 31 juli 2017 om 09:58.
Oud 31 juli 2017, 09:57   #696
Thuleander

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
dan is dat die man zijn eigen schuld ...
Idd.
Had maar niet moeten trouwen.
Oud 31 juli 2017, 10:01   #697
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Idd.
Had maar niet moeten trouwen.
bah neen trouwen met een huwelijkscontract zou al helpen...50 /50 financieel ..
Oud 31 juli 2017, 10:46   #698
Thuleander

Standaard

Citaat:
Zever. Mannen zijn groter, sterker en agressiever en dat is de enige reden waarom ze eeuwenlang de baas gespeeld hebben.
Als de natuur gewild had dat vrouwen de baas speelden had ze de vrouwen wel groter, sterker en agressiever dan de mannen gemaakt hoor.
Dit moderne, egalitaristische samenlevinkje is een kleine, tijdelijke, kunstmatige zeepbel in een eeuwige natuur waar het recht van de sterkste geldt.
En wanneer die zeepbel straks doorprikt wordt gaan we daar heel snel terug aan herinnerd worden.
Oud 31 juli 2017, 10:53   #699
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mannen houden van risico's nemen en grenzen verleggen.
Dezelfde mannelijke eigenschap die zorgt dat er meer mannelijke 'criminelen' zijn heeft de mens op de maan gezet.
Ik weet eigenlijk niet direct iets te vinden dat ,buiten een handjevol uitzonderingen, uitgevonden....gemaakt...gebouwd is door vrouwen ? Geneeskunde....Medicatie...techniek....literatuur en kunst in het algemeen ....wetenschap....? Nergens een spoor van vrouwelijk vernuft ? Hebben vrouwen wel ooit een groot muziekstuk geschreven ? Eigenaardig want de rijke(re) meisjes speelden vanf hun zesde allemaal piano of viool....Zelfs op gebied van kookkunst verbazen ze niemand....
Als vrouwen dan toch superieur ...slimmer handiger creatiever en noem maar op zijn dan staan ons nog wonderlijke tijden te wachten...
Als ik zo objectief rond mij kijk zie ik nog steeds hetzelfde...vrouwen gaan dit en gaan dat en uiteindelijk is er vanaf hun dertigste nog maar 1 ding dat hun interesseert en hun bezighoudt dat zijn de kindjes van hun en van de vriendinnen en in al wat gevallen hun haartooi....Vrouwen zijn vooral nog beperkt tot alles wat zich binnenshuis afspeelt.....éénmaal buiten interesseert het hun nog nauwelijks ...en laten ze alles maar graag aan de mannen over....Allemaal niks mis mee maar zo is de realiteit.
Zonder het mannelijke vernuft zouden ze zelfs nog geen stofzuiger krultang of strijkijzer hebben

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 juli 2017 om 11:06.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 10:58   #700
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wordt het eens geen tijd dat jullie gewoon de ballen kweken die nodig zijn om uit de kast te komen ipv alle schuld bij alle vrouwen te proberen leggen voor alles wat fout gaat in jullie wereld?
Strak argument alweer. Wij praten naast elkaar denk ik. Ik merk zaken op, als vrouwen veel te zeggen hebben is er minder rationaliteit en is alles gefocust op krampachtige veiligheid. Net zoals in Afrika (matriarchale samenleving); een primitievere, niet uitsluitende samenlevingsvorm waar wetenschap niet aan de orde is en natuurreligies overheersen.

Ik wil ook wel terug naar de tribale samenleving waar vrouwen alles regelen en mannen zitten wat in hun schommelstoel heel der dagen te luieren. Maar dat werkt niet, want elke andere geavanceerdere beschaving walst je plat. Zoals wij 9/10 economisch/wetenschappelijk/macht gaan worden platgewalst door China over pakweg 50-100 jaar.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be