![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#681 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 31 juli 2017 om 06:55. |
|
|
|
|
|
|
#682 | |||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Kun je een voorbeeld geven hoe volgens jou feminisme een negatieve invloed heeft op wetenschappelijk werk ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb daar geen probleem mee, want ik heb geen gigantisch ego. Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#683 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mocht het verminderen van het belang van fysieke kracht het criteria zijn waarom vrouwen meer op de voorgrond komen dan zouden vrouwen al lang de mannen overheersen. Uw redeneringen komen uit het zevende knoopsgat van een versleten vestje.
|
|
|
|
|
|
#684 | |
|
Banneling
|
Citaat:
zo zijn veel huisgezinnen ... |
|
|
|
|
|
|
#685 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik lach met de post moderne mens .... geen structuur huishoudelijk , allee gij ik ben van niet meer van dezen tijd das ne goeien. |
|
|
|
|
|
|
#686 | |
|
|
Citaat:
Dat zeg je er wel niet bij. "Vergeten" wellicht. Hoepel op en kom terug als je enige basislogica achter de knie hebt. |
|
|
|
|
|
|
#687 | |
|
|
Citaat:
Dat zeg je er wel niet bij. "Vergeten" wellicht. Hoepel op en kom terug als je enige basislogica achter de knie hebt. |
|
|
|
|
|
|
#688 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#689 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#690 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#691 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#692 |
|
Banneling
|
even ter zijde, maar toch ook on topic ... voor elke oorlog is er kanonnenvlees nodig. altijd weer jonge mannen tussen 14 en 25 jaar ... zou het concept oorlog wel een kans maken zonder dat jeugdig lomp testosteron?
|
|
|
|
|
|
#693 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#694 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#695 | |
|
|
Citaat:
Net zoals het overleven van de stam/groep/samenleving/beschaving geen kans zou maken zonder testosteron. Testosteron is levensnoodzakelijk voor de verdediging en het in stand houden van de in-group. Gefeminiseerde groepen verdwijnen en worden vervangen door groepen met hogere testosteron-levels. ![]() Laatst gewijzigd door Thuleander : 31 juli 2017 om 09:58. |
|
|
|
|
|
|
#696 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#697 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#698 | |
|
|
Citaat:
Dit moderne, egalitaristische samenlevinkje is een kleine, tijdelijke, kunstmatige zeepbel in een eeuwige natuur waar het recht van de sterkste geldt. En wanneer die zeepbel straks doorprikt wordt gaan we daar heel snel terug aan herinnerd worden. |
|
|
|
|
|
|
#699 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als vrouwen dan toch superieur ...slimmer handiger creatiever en noem maar op zijn dan staan ons nog wonderlijke tijden te wachten... Als ik zo objectief rond mij kijk zie ik nog steeds hetzelfde...vrouwen gaan dit en gaan dat en uiteindelijk is er vanaf hun dertigste nog maar 1 ding dat hun interesseert en hun bezighoudt dat zijn de kindjes van hun en van de vriendinnen en in al wat gevallen hun haartooi....Vrouwen zijn vooral nog beperkt tot alles wat zich binnenshuis afspeelt.....éénmaal buiten interesseert het hun nog nauwelijks ...en laten ze alles maar graag aan de mannen over....Allemaal niks mis mee maar zo is de realiteit. Zonder het mannelijke vernuft zouden ze zelfs nog geen stofzuiger krultang of strijkijzer hebben Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 juli 2017 om 11:06. |
|
|
|
|
|
|
#700 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik wil ook wel terug naar de tribale samenleving waar vrouwen alles regelen en mannen zitten wat in hun schommelstoel heel der dagen te luieren. Maar dat werkt niet, want elke andere geavanceerdere beschaving walst je plat. Zoals wij 9/10 economisch/wetenschappelijk/macht gaan worden platgewalst door China over pakweg 50-100 jaar.
|
|