![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb astrologie bestudeert en ik vind dat het wel klopt, uit eigen ervaring en die van anderen.
Het heeft natuurlijk ook weer al met je geloofsysteem te maken. Iemand die er vanop voorhand niet in gelooft zal het direct al afschieten, en toeval claimen. Iemand die de mogelijkheid open laat zal mijns inziens veel objectiever zijn.
Laatst gewijzigd door exodus : 31 augustus 2010 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb met belangstelling de 'voorspellingen/analyses' van enkele jaren terug gelezen...vaag en algemeen van aard zonder specifieke aanwijzingen over de 'getest' persoon.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo kunnen anderen natrekken of je bevindingen wel kloppen. Citaat:
Nogmaals, publiceer eens jouw studie. Of iets aan toeval of niet te wijten is kunnen we met statistische methoden bepalen. Citaat:
Publiceer je studie, zo kunnen anderen objectief jouw methodologie evalueren. Uiteraard zal een studie die louter selectief een aantal treffers bevat en verder wat wazige stemmingmakerij niet ernstig genomen worden.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 31 augustus 2010 om 11:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |
|
![]() Citaat:
Astrologie is geen exacte wetenschap, dat is juist. Maar het beschrijft volgens mij wel goed bepaalde tendensen in een persoon. Dat is uit persoonlijke ervaring bij mijzelf en bevestiging bij anderen. Het is ook veel complexer dan die astrologie per zonnetekens die je in de boekjes leest. Er zijn wel degelijke tendensen waar te nemen, naar mate je gedetaileerder gaat kijken. Als je zegt "ik ben een leeuw van sterrenbeeld" dan kan je wel wat leeuw invloeden hebben maar veel hangt af van de rest van de horoscoop, het is complex.
Laatst gewijzigd door exodus : 31 augustus 2010 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leg eens uit hoe sterren die onderling , MILJARDEN LICHTJAREN van elkaar verwijderd zijn,één mens hier op aard kunnen beinvloeden? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Is dat zoiets al alle planeten in lijn tijdens 2012? (solar mass 100%, all planets mass 0,62 sun) Laatst gewijzigd door Cdude : 31 augustus 2010 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook geen exacte wetenschap en complex. Ik daag Exodus en ShockingButTrue! uit deze theorie in de praktijk te brengen en te bewijzen. Laatst gewijzigd door parcifal : 31 augustus 2010 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk ook niet dat astrologie alles bepaalt, er is ook nog de opvoeding (zeer belangrijk), genetische aanleg etc. Maar ergens hangt dat ook allemaal samen. De astrologie wijst wel op bepaalde tendensen volgens mijn eigen ervaring. Het kan allemaal zeer complex worden. Het is gewoon één deel van het grotere geheel.
Laatst gewijzigd door exodus : 31 augustus 2010 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 |
Banneling
|
![]() My ASS is ook de zon ...
Hoe lang ga je het volhouden deze keer? Laatst gewijzigd door Arbiter : 31 augustus 2010 om 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#690 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#691 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en we zijn weer vertrokken ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 31 augustus 2010 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#694 |
|
![]() Mag ik voorstellen dat niemand meer antwoordt op je-weet-wel-wie ? Trollen komen nl. enkel terug als je hen aandacht schenkt.
Indien men hen echter consequent negeert, druipen ze vanzelf af. Toegegeven, het is verleidelijk om je vrolijk te maken over je-weet-wel-wie, maar toch, probeer het eens. Op termijn plukken we er allemaal de vruchten van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |