![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#681 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#682 |
|
Banneling
|
En "Vlaanderen vlagt" dan? Hoe omschrijft u die beweging?
|
|
|
|
|
|
#683 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#684 |
|
Minister-President
|
U verooldeelt Vlaanderen Vlagt (Pour Jean I: "Vlaëndr'n Vlakt") van eerste keer tot de zwaarste vorm van geestelijke achterstand... nogal dwaas vind ik.
http://www.vlaamsbrabant.net/vl2/ Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 4 november 2007 om 21:03. |
|
|
|
|
|
#685 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#686 |
|
Minister-President
|
Moet u daarom die mensen veroordelen tot de zwaarste vorm van geestelijke achterstand?
|
|
|
|
|
|
#687 |
|
Minister-President
|
Vlaggetje zwaaien is volgens mij idioot gedoe. Dat wil niet zeggen dat ik die mensen randdebielen vind. Op hun vlaggetje staat een Vlaamse Leeuw en dat is een pluspunt. Zelf doe ik vast ook wel idiote dingen.
|
|
|
|
|
|
#688 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik hoop dat de BUB ook niet plots zal verdwijnen zoals de ROSSEM, ze zijn zo grappig. Ik heb trouwens op mijn wagen allang de "B" overplakt door de Vlaamse leeuw (besteld via www.vlaanderenvlagt.org)
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 4 november 2007 om 21:26. |
|
|
|
|
|
|
#689 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#690 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Of het een effectieve strategie is, daar heb ik echter mijn twijfels bij. Maar "idioot" zou ik hen toch niet per definitie noemen.
|
|
|
|
|
#691 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik heb nochtans gevraagd dat mijn wagenhandelaar die kut-B zou verwijderen maar hij zei dat hij de wagen zou "beschadigen". Dus heb ik zelf dat stukje stront verwijderd en een VL-klever op mijn wagen geplakt. BELGIË BARST!!! Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 4 november 2007 om 21:32. |
|
|
|
|
|
|
#692 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#693 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik heb trouwens zelf al verschillende stickers gezien op auto' bv. wapenschild van het Graafschap Vlaanderen (heb ik), gewoon de Vlaamse leeuw met erboven Vlaanderen, ook één met allemaal sterretjes waar er Vlaanderen op stond ... |
|
|
|
|
|
|
#694 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik zou ook niet zeggen dat het onbeduidend is... Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 4 november 2007 om 21:37. |
|
|
|
|
|
|
#695 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kortaf : 4 november 2007 om 21:40. |
||
|
|
|
|
|
#696 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Toen ik naar de Ijzerwake geweest ben, heb ik ook heel wat verschillende Vlaamse tekens op de wagens gezien. Er was een die de spot dreef met die "B". Het was een klever met de tekst "ik Ben Vlaming" waarbij de boekstaaf B eruit zag als zo'n kut-B. Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 4 november 2007 om 21:49. |
|
|
|
|
|
|
#697 |
|
Minister-President
|
Ik heb mijn VL-klever bij het Vlaams Belang gehaald. Ik heb er ook een op mijn fiets geplakt.
|
|
|
|
|
|
#698 |
|
Minister-President
|
Ik heb op mijn fiets ook een klever met een Vlaamse Leeuw.
|
|
|
|
|
|
#699 | |
|
Europees Commissaris
|
Verkeerd zou ik het niet noemen, en gevaarlijk is misschien overdreven, maar ik heb altijd de indruk dat zoiets op ieder ogenblik kan vervallen in überpatriottisch gedoe dat iedere kritische geest kan smoren. En dat zeg ik als flamingant. Maar ik ben heus wel in staat "serieuze" en "niet-serieuze" vormen te onderscheiden wanneer ze zich aandienen.
|
|
|
|
|
#700 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|