Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 september 2006, 19:15   #701
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Net zoals de piloot die in de testcabine de boeing in het pentagon vloog.. het was misschien mogelijk voor hem. Maar aan een paar feiten werd voorbij gegaan. Dat het vliegtuig niet uit elkaar valt, daar hadden ze misschien wel gelijk in. Maar dat is zeker geen wetenschappelijk bewijs dat er ook werkelijk een boeing is ingevlogen.
.... er zijn mensen die dat vliegtuig hebben GEZIEN. We hebben die wetenschappelijke rommel geenszins nodig. Die studies worden enkel uitgevoerd (tevergeefs zo blijkt) omdat er mensen zijn zoals jij die iets anders willen geloven.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2006, 19:27   #702
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
.... er zijn mensen die dat vliegtuig hebben GEZIEN. We hebben die wetenschappelijke rommel geenszins nodig. Die studies worden enkel uitgevoerd (tevergeefs zo blijkt) omdat er mensen zijn zoals jij die iets anders willen geloven.
Zullen we verdergaan op ooggetuigen ja?

Wist je dat er mensen zijn die verklaren dat ze geen boeing hebben gezien maar iets anders?

Komt daar nog eens bij dat op alle plekken waar een vliegtuig (of iets dergelijk) is gecrasht een viermotorig wit toestel aanwezig was (duidelijk te zien op CNN beeldmateriaal om maar een voorbeeld te geven.

Een vergissing? Herinneringen die beinvloed zijn door de mediastroom nadien? Wie zal het zeggen, als we echt enkel ooggetuigen gaan gebruiken komen we nergens want die zijn er voor beide kanten van het verhaal.

Laatst gewijzigd door Akufen : 13 september 2006 om 19:42.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2006, 19:39   #703
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Neen, vooral omdat ze waardeloos is. Lees bijvoorbeeld deze gedetaillerde weerlegging.
Ik heb het enkel over de restanten van thermite/thermate die teruggevonden zijn. Wat ze op't eerste zicht niet tegenspreken maar ik kan verkeerd zijn.

Het artikel is een hele brok om te "debunken" maar zoals ik op't eerste zicht zie perfect mogelijk omdat ze veelal naast de feiten praten.

Klein voorbeeld over thermite.

In het artikel beweren ze dat thermite niet kan instaan voor het overgaan van beton in stof. Nee inderdaad, maar dat is ook niet wat Jones beweerde.

Iets verder gaan ze in op het teruggevonden gesmolten metaal en proberen het argument in de richting van gesmolten aluminium te duwen. Daarbij vergeten ze echter dat er in WTC7 geen vliegtuig binnen vloog, maar dat er evengoed gesmolten metaal werd gevonden.

Enzovoort..

Het merendeel van die "debunking" artikels zijn goed geschreven maar een beetje kritische kijk maakt er meestal gemakkelijk komaf mee. Het is gewoon vermoeiend dit opnieuw te blijven doen. Ik maak geen beloftes maar zal alleszins proberen de belangrijkste dingen een volgende keer aan te halen.

Laatst gewijzigd door Akufen : 13 september 2006 om 19:47.
Oud 13 september 2006, 20:20   #704
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het enkel over de restanten van thermite/thermate die teruggevonden zijn. Wat ze op't eerste zicht niet tegenspreken maar ik kan verkeerd zijn.
Zijn er dan "restanten van thermite/thermate" teruggevonden?
Of zijn er stoffen die kunnen wijzen op thermite/thermate teruggevonden?

Laatst gewijzigd door Firestone : 13 september 2006 om 20:20.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2006, 20:24   #705
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Het eindproduct is teruggevonden als ik mij niet vergis. En dat op stalen balken.. toch wel vreemd.
Oud 13 september 2006, 21:26   #706
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het eindproduct is teruggevonden als ik mij niet vergis. En dat op stalen balken.. toch wel vreemd.
Ik denk eht wel, daarom dat Jones ook spreekt van Thermate ipv Thermite. Thermate is iets anders en effiecenter, en de stoffen die gevonden zijn wijzen op een iets dat zwavel bevatte , ttz thermate.

Citaat:
Thermate, or Thermate-TH3, is an incendiary compound primarily used for military applications. Because of the similarity in names, thermate is sometimes confused with one of its components, thermite.
Thermate is a mixture of thermite and pyrotechnic additives which have been found to be superior to standard thermite for incendiary purposes. Its composition by weight is generally thermite 68.7%, barium nitrate 29.0%, sulphur 2.0% and binder 0.3%. Addition of barium nitrate to thermite increases its thermal effect, creates flame in burning and significantly reduces the ignition temperature.
Oud 13 september 2006, 21:39   #707
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik denk eht wel, daarom dat Jones ook spreekt van Thermate ipv Thermite. Thermate is iets anders en effiecenter, en de stoffen die gevonden zijn wijzen op een iets dat zwavel bevatte , ttz thermate.
stel je dan nog voor....
verklaart dat dan het 'euveltje' van de stalen column voor jou ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2006, 21:39   #708
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
stel je dan nog voor....
verklaart dat dan het 'euveltje' van de stalen column voor jou ?
Welk euveltje?
Oud 13 september 2006, 21:52   #709
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welk euveltje?
post #266
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Yup.
Jij, als wiskundige, al eens berekend welke de vereiste kinetische energie is om massief stalen columns zover horizontaal weg te slingeren?
of ben ik daar fout in geweest dat jij je dat helemaal niet afvraagt ?
Oud 13 september 2006, 22:09   #710
exodus

Standaard

Citaat:
post #266

Ik focus me er niet op, heb het alleszinds nog nooit zelf aangehaald.
Oud 13 september 2006, 22:24   #711
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Weet niet of deze hier al gepost is.9/11 Mysteries.Gaat over cd (en over die cd mijns inziens een van de beste) en laat het Pentagon links liggen.
http://video.google.co.uk/videosearch?q=911+mysteries
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2006, 22:31   #712
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
post #266

Awel ik vraag me dat wel af sé.

Zoals ik zei, als een toren instort, wat zorgt er dan voor dat staal horizontaal gaat bewegen? Als alle kracht die ontstaat niet meer is dan een effect van de zwaartekracht, waarom gaat dat staal dan tegen de zwaartekracht werken?

Het is niet omdat er veel kinetische energie ontstond door instortende verdiepingen dat dat ook kan verklaren waarom ze horizontaal bewegen.
Oud 13 september 2006, 23:00   #713
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Jullie zogezegde "twijfels" over 9/11 is enkel ingegeven om nog eens op een subtiele wijze jullie Anti-Amerikanistische registers open te trekken.
Juist
Oud 13 september 2006, 23:03   #714
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ja, en? De gek Chavez zegt dat ook.
Er zijn zelfs gekken die nog steeds in de officiële conspiracy geloven
Oud 13 september 2006, 23:03   #715
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik focus me er niet op, heb het alleszinds nog nooit zelf aangehaald.
dus geen problemo ... voor jou ?
Oud 13 september 2006, 23:19   #716
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

The Truth behind 9/11: Who Is Osama Bin Laden?
At 11am, on the morning of 9/11, the Bush administration had announced that Osama was behind the attacks.

by Michel Chossudovsky
http://www.globalresearch.ca/index.p...articleId=3198

Citaat:
From the very outset, I questioned the official story, which described nineteen Al Qaeda sponsored hijackers involved in a highly sophisticated and organized operation. My first objective was to reveal the true nature of this illusive "enemy of America", who was "threatening the Homeland".

The myth of the "outside enemy" and the threat of "Islamic terrorists" was the cornerstone of the Bush adminstration’s military doctrine, used as a pretext to invade Afghanistan and Iraq, not to mention the repeal of civil liberties and constitutional government in America.

Without an "outside enemy", there could be no "war on terrorism". The entire national security agenda would collapse "like a deck of cards". The war criminals in high office would have no leg to stand on.

It was consequently crucial for the development of a coherent antiwar and civil rights movement, to reveal the nature of Al Qaeda and its evolving relationship to successive US adminstrations. Amply documented but rarely mentioned by the mainstream media, Al Qaeda was a creation of the CIA going back to the Soviet-Afghan war. This was a known fact, corroborated by numerous sources including official documents of the US Congress. The intelligence community had time and again acknowledged that they had indeed supported Osama bin Laden, but that in the wake of the Cold War: "he turned against us".

After 9/11, the campaign of media disinformation served not only to drown the truth but also to kill much of the historical evidence on how this illusive "outside enemy" had been fabricated and transformed into "Enemy Number One".
Oud 14 september 2006, 00:47   #717
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Weet niet of deze hier al gepost is.9/11 Mysteries.Gaat over cd (en over die cd mijns inziens een van de beste) en laat het Pentagon links liggen.
http://video.google.co.uk/videosearch?q=911+mysteries
Hmmm, goeie film moet ik zeggen. Vele malen beter dan Loose Change.

Laatst gewijzigd door Heftruck : 14 september 2006 om 00:51.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2006, 02:43   #718
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Yep heb em ook net gezien, 't was informatief, bevat een aantal dingen die ik nog niet vaker gehoord had.
Oud 14 september 2006, 03:00   #719
blabylonia
Partijlid

blabylonia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'To take a building and break it up into millions of pieces and put it in ... its basements.' Jack Loizeaux, CDG.

Mensen inspireren elkaar....

Dat Loose Change 2th edition velen dieper deden denken, en verder deden kijken -
far out of the box,
is geen onvruchtbare poging gebleken!

Deze documentaire "9/11 Mysteries - Demolitions" Only 30minutes of ur precious time
gaat nog een stapje verder dan de 'door de officiële rapporten gepresenteerde en oogverblindende feiten'.

9/11, dan toch een Controlled demolition?

Hoofd van Controlled Demolition Group, Marc Loizeaux, verduidelijkt ons de condities van een geslaagde demolitie:

Ontluisterende beelden en empirisch-wetenschappelijk gestaafde kennis....
Al gehoord van het 'Squid-fenomeen' of het 'Pyroclastic flow' fenomeen?
Na deze docu zullen ze u niet meer als 'Alice in Wonderland' in de oren klinken.

Experts met relevante empirische kennis ontnuchteren uw onwetenheid.
Als dat geen kentering in een 'door afschuw verblinde realiteit' zal blijken!

Mensen die vroeger angst hadden om te spreken, spreken nu voluit....

Waarom zou het niet mogen?

_._Uw angst wordt uw bekrompenheid._._

De argumenten in deze docu stellen uw intellect en uw inlevingsvermogen op de proef.

Een aanrader....

Laatst gewijzigd door blabylonia : 14 september 2006 om 03:01.
blabylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2006, 07:13   #720
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Juist
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door puud
Gelieve de omstandigheden van mijn bericht na te gaan. De uit de nek lullende parcifal gaf twee ‘debunking sites’ op. Vals spelen 2004gun?
Ge weet verdomd goed dat ik daardoor verwees naar de uitspraak van Akufen.
Zo is nogmaals aangetoond hoe 2004gun redeneert (nou ja, redeneren) op dit forum. Een zinnetje uit zijn verband rukken en daar een hele theorie op bouwen.
Laat die handtekening maar staan zo kan iedereen op dit forum die de waarheid kent, zien hoe belachelijk en achterbaks 2004gun is.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be