Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 november 2016, 13:57   #741
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

[quote=bedrijven docter;8283373]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
De bestuurder van een stichting naar Nederlands recht wordt aansprakelijk geacht indien de stichting financiële verplichtingen aangaat voor de stichting die de stichting kennelijk niet kan dragen zonder ingebracht kapitaal.



zit wel een katvanger als zaakvoerder op (die kan niets verliezen want officieel heeft hij niets.
Je kent veel van recht maar bent nog naïef.
Wees maar gerust dat ze gaan uitpluizen wat voor constructie erachter zit. En mij dan naïef noemen...
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 14:14   #742
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

[quote=Patrice;8283596]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht

Wees maar gerust dat ze gaan uitpluizen wat voor constructie erachter zit. En mij dan naïef noemen...
het is wettelijk je mag werken in een vennootschap in oprIchting en je mag een zaakvoerder hebben die niet bemiddeld is ,trouwens die stichting komt nooit in gevaar want al die vennootschappen worden daadwerkelijk opgericht door de echte zaakvoerders anders is de ganse operatie voor niks geweest ,of dacht je dat dat we een handelsfonds overnamen om daarna niet meer uit te baten. ik heb in 28 jaar nog geen enkel maal meegemaakt dat er een aansprakelijkheidsvordering kwam tegen de promotor van een vennootschap in oprichting ,immers door de latere stichting van de vennootschap is zijn aansprakelijkheid weg en wordt die overgenomen door de opgerichte vennootschap.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 14:18   #743
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Omdat ze die facturen van je klanten nakijken en dan uitkomen bij iemand die zijn BTW-aangiftes niet in orde zijn.
Nooit meegemaakt en dan krijg je mischien in het slechtste geval een boete ?
Kan je een btw aangifte indienen voor een vennootschap in oprichting ??? (je hebt geen ondernemingsnummer noch btw nr )
Hoe zou je dat dan moeten gedaan hebben ?
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 15:46   #744
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

VENNOOTSCHAP IN OPRICHTING


Niets dan voordelen ,geen nadelen.
Heb ooit in 1994 VDE CONSULT in oprichting gehad en er mee gewerkt tot 20 november 1997 . Heb dan VDE Consult niet opgericht gezien ik was aangehouden en daarna heeft geen kat er ooit achter gevraagd ,heb er wel meer dan 50.000.000 Bfr omzet meegedraaid .
Heb het niet bewust gedaan ,maar was wel mooi meegenomen.

HC op de graanmarkt heeft 9 weken in oprichting gedraaid.
De nieuwe TT van shopping center wijnegem is nog in oprichting
De nieuwe restaurant in Knokke is al 3 weken in oprichting(is al open)
ikzelf 6 maanden.
De fabriek van Paul en Wendy hebben 4 maanden gedraaid in oprichting en zijn nu een NV.

Door die tijdsspanne krijg je een waterdicht beschot tussen de oude vennootschap die in faling gaat en de nieuwe geredde vennootschap, je vind geen enkel link meer naar de oude vennootschap (hoe doe ik dat nu weer ?)
Probeer maar eens de oude vennootschap van Paul en Wendy te vinden ,faling is allang gesloten !

Is de beste structuur om iets mee op te starten ,goedkoop en goed in de mist ,niemand weet hoe de vennootschap eruit ziet zoals U niet te weten komt wat er achter sterfhuisconstructie in oprichting is ,Heb naamkaartjes,website,mailadres, etc etc etc etc etc etc etc etc etc
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 7 november 2016 om 16:01.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2016, 18:59   #745
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Waarom die website eigenlijk ?
Ik dacht dat je genoeg publiciteit kreeg door onze hits hier ?

Had toch wat meer respect verwacht...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2016, 00:00   #746
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Waarom die website eigenlijk ?
Ik dacht dat je genoeg publiciteit kreeg door onze hits hier ?

Had toch wat meer respect verwacht...
om 1 totale boodschap over te brengen en alles gegroepeerd en zonder spam
kort bondig en krachtig en vooral met mogelijkheid tot contact (zie 2e page)
heb al 1 reactie binnen ,weer horeca

man uit Brussel met 9 horeca zaken ,hij komt waarschijnlijk overgevlogen naar hier (was vroeger ook al zo dat klanten met hun advocaat naar hier kwamen )
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 8 november 2016 om 00:05.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2016, 00:11   #747
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Omdat ze die facturen van je klanten nakijken en dan uitkomen bij iemand die zijn BTW-aangiftes niet in orde zijn.
Nogmaals Hoe doe de da als je geen ondernemingsnummer en btw nr hebt,je bent in oprichting ??
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 02:56   #748
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Kriegsspiele NV X horeca zaak Brussel bestaande uit 9 diverse horeca zaken in Brussel (brasseries)

De afspraak is gemaakt hier in Tenerife H10 palace business center.
Ter voorbereiding van de brainstorm geef ik jullie alvast mijn eerste idees en voorbereiding (hoe meer volk in de brainstorm ,hoe beter)

Probleem

NV is onstaan uit een fusie van diverse vennootschappen (nv,bvba,gcv,) en 2 eenmanszaken, waarschijnlijk uit kostenbesparings overwegingen en ook omdat 2 vennootschappen al in een WCO scenario zaten.

Kapitaal is voor belangrijke sommen niet volstort ! (325.000 e)

Omzet verlies van 70 procent vooral in de zaken gelegen rond de midi.
(terrorisme dreiging)

4 zaken zijn nu nog winstgevend (niet gelegen in toerisme centra) wel in Brussel.

Doelstelling : sterfhuisconstructie waarbij die 4 zaken worden gered en de rest mag failliet gaan.

Methode uit wiskunde : als je een probleem niet kan oplossen in een bepaalde tak van de wiskunde ,probeer dan via morphisme het op te lossen in een andere tak .
Vb de stelling van Fermat was onoplosbaar in number theory ,maar oplosbaar in algebraic geometry via modular forms te koppelen aan elliptic curves.

Inzet van de brainstorm gegeven door mij als input.

1) omvorming van NV in CVBA zodat de volstortingsplicht wegvalt.(zie wiskunde techniek ga naar een ander wet)

2) [b]inbreng [b] van 4 handelszaken aan prijs geschat door derde met overdracht van de specifieke schulden eigen aan die 4 zaken in 1 of 4 vennootschappen in oprichting met de toekomstige aandelen voor de CVBA. en niet voor de vennoten van de oude NV want dan zou het een splitsing zijn en teveel regels en verplichtingen .

3) vereniging van alle aandelen in 1 hand en alzo de vereffening van rechtswege uitlokken (daarom de omvorming in CVBA) en geen 181 van toepassing !

4) aanduiding van advocaat van klant als vereffenaar (die wordt zeker gehomologeerd)

5) verkoop van de aandelen van de vennootschap(en) in oprichting aan de vorige eigenaars van de NV met de gespreide betaling.

6) afhandeling van de deficitaire vereffening door vereffenaar.
7) gebeurlijke faling (moet niet)

Zijt gerust mijn tegenbrief 1321 bw op de vennootschappen in oprichting heb ik al want anders kunnen ze het misschien zonder mij.

Alle DA KAN NIE opmerkingen nu meer dan welkom ,nu mag je er eens allemaal invliegen ,stel je in de plaats van een schuldeiser van de vennootschap.

PS Al de overeenkomsten van inbreng in natura hebben de bison fute clausule van akkoord pandhoudende schuldeisers .
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  ken ribbet.jpg‎
Bekeken: 221
Grootte:  204,1 KB
ID: 104673  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 08:13   #749
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Ik weet wie er binnenkort opnieuw vanachter zijn celdeur DA KAN NIE zal roepen...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 09:48   #750
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik weet wie er binnenkort opnieuw vanachter zijn celdeur DA KAN NIE zal roepen...
inplaats van onzin uit te kramen zeg liever wat je denkt wat er zou kunnen onwettelijk zijn ,maar ik denk niet dat je het niveau hebt om dit nog tekunnen volgen

das spek voor de bek van TASHUNGA
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 12:28   #751
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

[quote=bedrijven docter;8283608]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht

het is wettelijk je mag werken in een vennootschap in oprIchting en je mag een zaakvoerder hebben die niet bemiddeld is ,trouwens die stichting komt nooit in gevaar want al die vennootschappen worden daadwerkelijk opgericht door de echte zaakvoerders anders is de ganse operatie voor niks geweest ,of dacht je dat dat we een handelsfonds overnamen om daarna niet meer uit te baten. ik heb in 28 jaar nog geen enkel maal meegemaakt dat er een aansprakelijkheidsvordering kwam tegen de promotor van een vennootschap in oprichting ,immers door de latere stichting van de vennootschap is zijn aansprakelijkheid weg en wordt die overgenomen door de opgerichte vennootschap.
De promotor is aansprakelijk voor alle handelingen gesteld in het kader van de vennootschap in oprichting. En je hele constructie dient om schuldeisers te benadelen. Trouwens staat de burgerrechtelijke aansprakelijkheid nog los van de strafrechtelijke aansprakelijkheid.

Trouwens: doe je dat nu al 2 jaar of al 28 jaar, Verzinselaar?
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2016, 12:29   #752
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Nooit meegemaakt en dan krijg je mischien in het slechtste geval een boete ?
Kan je een btw aangifte indienen voor een vennootschap in oprichting ??? (je hebt geen ondernemingsnummer noch btw nr )
Hoe zou je dat dan moeten gedaan hebben ?
De promotor dient alle verplichtingen te voldoen en je mag geen BTW-plichtige handelingen stellen zonder een KBO-nr.

Dit is echt geen hogere wiskunde, hoor.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2016, 01:51   #753
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
De promotor dient alle verplichtingen te voldoen en je mag geen BTW-plichtige handelingen stellen zonder een KBO-nr.

Dit is echt geen hogere wiskunde, hoor.
is inderdaad een probleem dat we moeten oplossen ,hebben de vraag aan de btw en belastingen in Brussel gesteld.
Voor de komst van de witte kassa was dat geen probleem ,wij schreven alle ontvangsten (nou ja alle ?) in een kasboek en regulariseerde dat echt in het 1e kwartaal na de oprichting (was geen andere mogelijkheid) en ik heb er nooit moeilijkheden mee gehad.
De vraag is gesteld door de advocaat van de klient want niemand heeft er een antwoord op en op de telefonische vraag konden ze niet antwoorden (wet is op dit niet voorzien)
Volgens de wet hebben we recht om te werken in oprichting dus dat gaan we doen en zij moeten het nu maar oplossen zonder dat wij eenondernemingsnummer hebben want we gaan staan op onze strepen dat we willen en eisen van te werken onder een vennootschap in oprichting.

Dus de bal ligt nu in hun kamp,wij hebben onze intenties medegedeeld.

Nogmaals Patrice als de samenloop is ingesteld door de vereffening van rechtswege zijn de schuldeisers niet benadeeld volgens de wet .

De 5 horeca zaken die niet worden overgenomen door de vorige eigenaars mogen alsnog in een doorstart scenario aan derden worden verkocht door de gehomologeerde vereffenaar.

ik doe al 28 jaar sterfhuisconstructies met een officiele stop van 10 jaar tussen 2005 en 2015 ,met 1 uitzondering de sterfhuisconstructie van de HC op de graanmarkt waar ik het beroepsverbod heb omzeild via een constructie

trouwens mijn beroepsverbod verbood mij niet om sterfhuisconstructies uit te voeren ,maar verbood mij om geen zaakvoerder ,bestuurder te zijn van een vennootschap en of vereffenaar te zijn.

Dat is iets totaal anders dan wat U verstaat onder beroepsverbod.
Het beroepsverbod dat U bedoelt kan enkel worden opgelegd door een orde (orde der geneesheren,advocaten,deurwaarders,notarissen etc etc etc) en mischien ook door een rechter ?? (maar van dat laatste ben ik niet zeker .)

Dus we zijn wachtende op het schriftelijk antwoord van de administratie der belastingen en BTW (hadden die vraag nog nooit gehad !!)

U ziet een brainstorm vraagt veel voorbereiding en gelukkig hebben we nog tijd genoeg omdat de klant er op tijd bij was.

Ik had mijn website gedeeld op facebook met de vraag aan al mijn vrienden dit ook te doen . Nadine die in het Brusselse woont heeft dit gedaan en zo zijn we op deze klant gevallen ,die duidelijk zeer blij is van deze website ontdekt te hebben.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 10 november 2016 om 01:52.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2016, 02:00   #754
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

[quote=Patrice;8285513]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht

De promotor is aansprakelijk voor alle handelingen gesteld in het kader van de vennootschap in oprichting. En je hele constructie dient om schuldeisers te benadelen. Trouwens staat de burgerrechtelijke aansprakelijkheid nog los van de strafrechtelijke aansprakelijkheid.

Trouwens: doe je dat nu al 2 jaar of al 28 jaar, Verzinselaar?
ik ben volledig akkoord dat de promotor hoofdelijk aansprakelijk is ,maar die hoofdelijke aansprakelijkheid vervalt bij de effectieve oprichting van de vennootschap.

STEL ; dat er met de nieuwe zaak een probleem is dan richt men gewoon een cvba op die daardoor de hoofdelijkheid van de vennootschap overneemt waarna die cvba wordt ontbonden en in vereffening gaat (deficitaire) .

Dit is de theoretische mogelijkheid die ik nog nooit heb meegemaakt en dan moet ik nog zien hoe ik de oprchtersverantwoordelijkheid uitschakel ,vb door de oprichting van een CVOA met latere omvorming naar CVBA .

CVOA heeft geen oprictersverantwoordelijkheid en omvorming wordt niet aanzien als oprichting (u ziet met wat combinatorics kan je alles omzeilen)
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  collage-2016-09-23.jpg‎
Bekeken: 128
Grootte:  114,2 KB
ID: 104681  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2016, 10:01   #755
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.912
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
is inderdaad een probleem dat we moeten oplossen ,hebben de vraag aan de btw en belastingen in Brussel gesteld.
Voor de komst van de witte kassa was dat geen probleem ,wij schreven alle ontvangsten (nou ja alle ?) in een kasboek en regulariseerde dat echt in het 1e kwartaal na de oprichting (was geen andere mogelijkheid) en ik heb er nooit moeilijkheden mee gehad.
Je leert het echt niet hé.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2016, 10:26   #756
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Je leert het echt niet hé.
neen ,is moeilijk ,mijn gerenatie is opgebracht met het idee van werken in het zwart en dat gaat er niet gemakkelijk uit.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2016, 10:27   #757
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

PRE SALES UITNODIGING VERSTUURD NAAR

advocaten: 7 374
boekhouders:4927
deurwaarders: 321
bedrijfsrevisors: 726
notarisen: 828
bedrijfsadvis: 726

Die kennen me nu allen terug ,want iedereen heeft de mail opengedaan.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2016, 10:31   #758
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Hoe lomp moet men zijn om op een openbaar forum met naam en toenaam toe te geven dat men zwart geld bezit?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 november 2016 om 10:44.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2016, 10:54   #759
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hoe lomp moet men zijn om op een openbaar forum met naam en toenaam toe te geven dat men zwart geld bezit?
ze hebben het al gevonden ? zie die 6.800.000 euro dossier
trouwens het is zwart geld voor mijn klanten niet voor mij
zij doen de btw aangifte;
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2016, 10:58   #760
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Omdat ze die facturen van je klanten nakijken en dan uitkomen bij iemand die zijn BTW-aangiftes niet in orde zijn.
6- 2 PATRICE !

Hierbij antwoord van de BTW :


Geachte,

Klopt, alle verrichtingen dienen in de 1e in te dienen aangifte te worden opgenomen.

Ivm wetteksten, ik kan u daar niet bij helpen, eventueel kan u zich richten tot [email protected]

Mvg, M. Peeters.
KMO Antwerpen Beheer Team 3
0257/547.60

de vraag dan ivm de witte kassa is gesteld aan de btw contole in Brussel en ik wacht op antwoord.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  ROEIBOOT.jpg‎
Bekeken: 122
Grootte:  160,6 KB
ID: 104685  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 10 november 2016 om 11:00.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be