![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#741 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
|
|
|
|
|
#742 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#743 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#744 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze is uitgehijgd.
https://www.youtube.com/watch?v=nXbtfdTAYcw Dat gaat daar in den hemel een serieuze reunie worden deze nacht. |
|
|
|
|
|
#745 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nataniel Gomes, bedenker van het kapsalon. Het verbaast me niet dat hij maar 47 is geworden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 16 juli 2023 om 18:42. |
|
|
|
|
|
#746 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
R.I.P. Jane
|
|
|
|
|
|
#747 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
een kapsalon is een aluminiumen bakske waar ze pitta vlees inzwieren, frieten, tomatsaus erover kaas, gratineren in den oven, wat groentjes erover (voor de schijn hoog te houden) daar ne kwak looksaus over, en dan is het gereed om geconsuminderd te worden. De naam kapsalon komt omdat de uitvinder ervan dus een kapsalon had in Rotterdam de pitta bar waar hij dit specialeke bestelde moest dat dan naar zijn kapsalon brengen, en vandaar dat ze dat een kapsalon zijn beginnen noemen. Het is een van de bijdragen van de Nederlanders (in dit geval turken) aan de rijke gastronomische cuisine , het staat eenzaam aan de top met het "broodje kroket" en de "frikandellen taart" (ja dit bestaat echt... ) |
|
|
|
|
|
|
#748 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat moet daar een apart welkomsfeestje zijn, maar ja dat zijn ongelovigen die gaan naar de hel of in het beste geval het voorgeborgte, ... |
|
|
|
|
|
|
#749 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#750 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#751 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#752 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#753 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar euh als ge zo een hebt die zot is van dat soort dingen, dat is gvd een duur hobby en dan moeten het nog geen sjakosjen zijn. Een Sjaleken daarvan kost al een vermogen of een van hun meest iconische ketingen, nen Ancre tis al te zien in welk materiaal maar ik geloof niet dat ge er nog een onder de 1000 euro gaat vinden. |
|
|
|
|
|
|
#754 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En neen, niks voor mij die dure modedingen. Ik koop mijn kleren in de E5 of JBC.
|
|
|
|
#755 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Intussen verkopen ze zo van die dingskes voor aan uwe gsm te hangen voor 300 a 400 euro ook, .. ja dat marscheert blijkbaar anders doen ze dat niet he. Dan te bedenken dat dat oorspronkelijk ne zadel fabrikant was die dan later bagage is gaan maken voor de rijke madammen en mijnheren. Wat de kleren van dat merk betreft, voor een blouseke kunt ge de volledige E5 collectie van dat seizoen kopen, en dan hebt ge nog over om eens goed te gaan eten. |
|
|
|
|
|
|
#756 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eerlijk gezegd: het kapsalon is één van die dingen die ik liever niet had gekend. Mijn cholesterol gaat omhoog van het recept te lezen alleen al.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 16 juli 2023 om 22:18. |
|
|
|
|
|
#757 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want anders ook wel aan te raden is, is een Canadese lekkernij. Poutin, ja echt zo noemen ze dat daar, Dat zijn frieten overstoomd in gravy en daar zwieren ze blokskes kaas op. Dat is lekkerder als zo nen kapsalon, maar ook niet echt bevorderlijk om de aderen op uw strandlijf te zien lopen. Tot slot in de lijst van voedzame snacks, de Baurensmaus ja dat was toen wa veel heel de nacht van genoten, ... Ge pakt dus een portie zuurkool en daar zwiert ge van alles van t varken op, worst, Kassler , spek dat in voldoende hoeveelheden en dan drinkt ge daar een litterke van dat duits limonadebier bij he, ... ge krijgt mij niet rap kapot maar die nacht staat in mijn geheugen gegrift, en ik heb dat daarna ook nooit meer gegeten. (ah ja om het geheel af te werken was daar nog knodel gedoe bij ook... ) Laatst gewijzigd door Herr Flick : 16 juli 2023 om 22:34. |
|
|
|
|
|
|
#758 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
ik ben precies meer aangedaan van de dood van kapsalon dan Jane 'hijg hijg' Birkin
Misschien omdat ik wel al ooit eens in een kapsalon heb gebeten maar nog nooit in Jane Birkin. En als ik dat nu nog doe is het vast strafbaar
|
|
|
#759 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Rip Jane.
Je t'aime moi non plus. |
|
|
|