![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7801 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat was toch de Lars op zijn ergst. Enkel voor volslagen doemdenkers.
|
|
|
#7802 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Toch begrijp ik niet dat hij fans en acteurs voor dat stuk "afval" heeft gevonden. Laatst gewijzigd door Guinevere : 31 december 2019 om 11:10. |
|
|
|
|
|
|
#7803 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#7804 |
|
Banneling
|
Nochtans heb je wel de 2e en 3e film van zijn depressie-trologie gezien: Melancholia en Nymphomaniacs. Ik ben nu natuurlijk na de 1ste compleet afgehaakt...
|
|
|
|
|
|
#7805 | |
|
|
Citaat:
Nymphomaniac vond ik sowieso een draak. Melancholia loont wel de moeite en staat er met zijn veel serenere toon een beetje buiten. Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 31 december 2019 om 11:20. |
|
|
|
|
|
|
#7806 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
LVT maakt niet anders dan depressie films. Melancholia is wel een goeie.
|
|
|
#7807 |
|
Europees Commissaris
|
Beyond the Black Rainbow
Omdat ik wel gefascineerd was door Panos Cosmatos' zijn recente film, Mandy, zijn vorige film eens bekeken. Het was weer een visuele trip van jewelste, machtig om te zien.
|
|
|
#7808 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Moeilijke keuze. Laat het ons erop houden dat deze trilogie al even bedroevend was als de prequels. Mijn favoriet blijft Episode V , The Empire strikes back.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
#7809 |
|
Banneling
|
The Thing (1982)
Wow, wat een horrorfilm. Had 'm nog niet gezien. En een paar afleveringen van the Kapil Sharma show. Lacheuh! |
|
|
|
|
|
#7810 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 5 januari 2020 om 00:14. |
|
|
|
|
|
|
#7811 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeker voor die tijd, ik herinner me de eerste keer nog dat ik hem zag.
|
|
|
|
|
#7812 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Avenue 5. Schitterend. Het ruimteschip als metafoor voor de regering of de NMBS. Doet me denken aan de film idiocracy.
![]()
Islam is islamisme in rust, islamisme is islam in actie. (Wim Van Rooy) Boycot BYD, MG, RAM, Dodge! Breng het kolenwoud terug. Laatst gewijzigd door Vlad : 1 februari 2020 om 18:19. |
|
|
|
|
|
#7813 |
|
|
Adoration. Best goede film, al is de thematiek van een fatale liefde natuurlijk al een beetje uitgemolken.
Ik zie trouwens dat ze nu ook eindelijk Muidhond draaien. Ik zag hem vorig jaar al op het Filmfestival van Gent. Aan de reactie op YouTube te zien is een deel van Vlaanderen hier duidelijk nog niet klaar voor. |
|
|
|
|
|
#7814 |
|
Europees Commissaris
|
Requiem for a dream
Beklijvend, ook al had ik hem al eens gezien.
|
|
|
#7815 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best leuke film. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#7816 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
The Abyss.
|
|
|
|
|
|
#7817 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ford VS Ferrari
|
|
|
|
|
|
#7818 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eentje die de jaren minder goed doorstaan heeft. Maar in 1989 wel perfecte cinema bracht.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
#7819 |
|
Banneling
|
Bitter Moon. Met de jaren besef ik meer hoe meesterlijk Hugh Grant die scene speelde waar hij op een uiterst onhandige manier het personage van Emmanuelle Seigner poogde te versieren met zijn klunzige danspasjes.
https://www.youtube.com/watch?v=8l7ae4t01vQ Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 2 februari 2020 om 17:56. |
|
|
|
|
|
#7820 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Clown Motel. Dat is zo slecht dat het goed wordt.
|