![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7841 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Boxcutters en messen met een kort lemmet werden gewoon doorgelaten bij controle. Ik ben zelf nog ettelijke keren met een zakmes in mijn rugzak door de security gewandeld. |
|
|
|
|
|
|
#7842 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7843 |
|
Parlementsvoorzitter
|
"On September 12, 2001, the Toyota Corolla purchased by Mihdhar was found in Dulles International Airport's hourly parking lot. Inside the vehicle, authorities found a letter written by Mohamed Atta, a hijacker aboard American Airlines Flight 11; maps of Washington, D.C. and New York City; a cashier's check made out to a Phoenix, Arizona flight school; four drawings of a Boeing 757 cockpit; a box cutter; and a page with notes and phone numbers, which contained evidence that led investigators to San Diego.[67]"
vb: ik ga morgen een vliegtuig kapen van Brussels Airlines met nummer SN... Ik neem een boxcutter mee in mijn handbagage en ik laat in mijn auto; een check aan mijn vliegschool, 4 tekeningen van een Boeing 757 cockpit, nog een boxcutter en een blad met nota's en nuttige telefoonnummers achter. Do you still believe in Santa Parcifal? Al een geluk dat ze, na de aanslagen op het WTC, het paspoort hebben gevonden van één van die zotten die zich in de torens heeft geboord. of ze hadden misschien nog altijd geen spoor gehad! |
|
|
|
|
|
#7844 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7845 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je weet toch dat er nog duizenden en duizenden elementen zijn die het rationele standpunt ondersteunen en dat ik er dagelijks zou kunnen posten, jaren lang. Elke dag een pagina. Maar ik neem aan dat u ondertussen in 'ignore'-modus staat om uw comfortabele vooroordelen te beschermen. Laatst gewijzigd door parcifal : 3 februari 2009 om 23:13. |
|
|
|
|
|
|
#7846 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#7847 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En wat betreft de security guidelines vóór 9/11, trek je die nu serieus in twijfel of zit je gewoon wat te zeiken? |
|
|
|
|
|
|
#7848 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
heb je het nu nog niet door? voor 9/11 maakte men gn probleem mocht je een boxcutter in je handbagage hebben ... of zat het veiligheidspersoneel hier ook in het complot ?
|
|
|
#7849 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Btw, aan uw youtube-interesses is duidelijk te zien waar uw aandacht echt naar uit gaat. |
|
|
|
|
|
|
#7850 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#7851 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#7852 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#7853 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb je de archieven en publicaties van de verantwoordelijke instanties en forenscische wetenschappers goed doorgenomen ? Je moet niet afgaan op hetgeen wat direct na 11 september allemaal is gezegd omdat veel onderzoek toen nog helemaal niet was afgerond of gestart. |
|
|
|
|
|
|
#7854 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Trouwens, u had het over video's? Waar zijn die van de andere luchthavens? Laatst gewijzigd door Big Slick : 4 februari 2009 om 17:48. |
|
|
|
|
|
|
#7855 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/3915471.stm Misschien ook eens iets voor Infowarrior om te lezen? : Citaat:
Wat blijft er nu nog over om over te zagen? Laatst gewijzigd door parcifal : 4 februari 2009 om 17:54. |
||
|
|
|
|
|
#7856 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7857 |
|
Banneling
|
Ach, en de getuigenissen van het check-in personeel en de security vergeet u voor het gemak alweer even?
Hoe groot is die conspiracy ondertussen? Drie á vierhonderdduizend man and counting? Laatst gewijzigd door parcifal : 4 februari 2009 om 17:56. |
|
|
|
|
|
#7858 |
|
Minister
|
Wat mij stoort aan het officiële verhaal is, dat dit al start met een leugen en vervolgens in mijn ogen dan ook maar op een fundament van leugens is gebouwd. Ben Ladin zou het meesterbrein zijn, maar zelf ontkende hij in eerste instantie (wat de media er dan van heeft gemaakt laat ik buiten beschouwing) en de FBI zocht hem niet ivm 11 sept.
Daar start de zever dus al, hoe moet ik dan in godsnaam nog vertrouwen hebben in de rest van het verhaal? |
|
|
|
|
|
#7859 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vreemd. Zijn latere bekentenissen, de video's , de bekentenissen van Khalid Sheikh Mohammed, het financiele spoor en de elementen die aangebracht werden op het proces van Zacarias Moussaoui laten u allemaal koud? Op die ene leugen van Osama Bin Laden, baseert u alles? Straf. |
|
|
|
|
|
|
#7860 | |
|
Minister
|
Citaat:
|