![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We zullen zondag een aantal leugens ontkrachten over het Vlaams Blok
De kiesdrempel uitleggen... Brussel Halle Vilvoorde ontleden... Het politieke proces belichten... De toekomst van Vlaanderen... zo 07/03/2004 om 10.00u ONTBIJTGESPREK met Filip Dewinter en Joris Van Hauthem Organisatie: Afdeling Sint-Pieters-Leeuw Zaal Merselborre Schaliestraat (kerk Vlezenbeek) Sint-Pieters-Leeuw Meer info over organisatie : Eddy Longeval (0494/17.39.19) Iedereen is welkom :o
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
#63 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
#64 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#65 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ancapa
Is dat ontbijtgesprek van FDW in het Frans of Nederlands Kunnen we dat verslag lezen op de Franstalige en de Nederlandstalige Blok website Hopelijk krijgen we hier eindelijk de reden waarom het BLOK het Belgisch regime heeft gesteund om de kiesdrempel er door te krijgen en dit tegen de BlOK partijstandpunten in. |
|
|
|
|
#66 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het Vlaams Kartel waar onze N-VA-er zo'n promotiecampagne voor voert blijft blijkbaar toch als een steen op de maag liggen.
Misschien had Bourgeois toch maar beter eens wat minder hooghartig de Blokkant uitgekeken voor steun in dat verband? Wedden dat hij die steun zelfs al te graag zou gekregen hebben als hij zijn mond had open gedaan? Maar je mag het Vlaams Blok gerust zijn onvriendelijkheid jegens Bourgeois blijven verwijten, hoor. Ik denk dat het Vlaams Blok ook niet gemakkelijk zal vergeten dat Bourgeois die partij ooit wilde laten verbieden. Vooral alle schuld aan de overkant blijven zoeken, zou ik zeggen.
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een verslag ? Ik zal er eentje van maken ! In het Nederlands voor u Vlaams Blok steunt geen Belgische regimes ! De kiesdrempel is er niet gekomen tegen de NVA maar om Groen! AEL ! en andere kleine prutsers er buiten te houden en daar waren de drie andere grote partijen voor verantwoordelijk ! Mijn mening ? NVA zou het gered hebben maar ze kozen voor twee postjes : ééntje voor Geert en ééntje voor Bart... de rest "kon den boom in" of "verdrinken in de plas, dat de NVA nog was"
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik wist niet dat het een kiesdrempel was met beperking voor AEL en Groen. Weer een leugen komen vertellen is uw beste kenmerk. Zonder de onhouding van het BLOK en CDH was het Belgisch regime er NIET in geslaagd de kiesdrempel door te drukken. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
aflevering 11113569 van : wij zijn de goeden en de anderen zijn de slechten.
pffffff ik weet weeral waarom ik nog nooit op zichzelf Vlaams nationale partijen gestemd heb in mijn leven. Juist om die verdomde verdeeldheid. En een beetje uit Tegendraadsheid ook.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
#70 |
|
|
Eugene,
ivm met de doodstraf toch even zeggen dat dit een interessant onderwerp is waar ik zelf ook niet altijd uit geraak. Ik meen echter dat dit voor het Vlaams Blok geen 'levensbelangrijk' punt is en dat men op zulke punten dus kan toegeven aan eventuele coalitiepartners. Niet elk standpunt van het Vlaams Blok is te nemen of te laten dacht ik. Sommige willen ze niet afwijken (Vlaamse onafhankelijkheid bvb) maar de doodstraf eventueel wel. Trouwens daaruit blijkt dat die mensen in het Blok over zulke dingen van mening kunnen verschillen. zou het dan toch zo zijn dat het hun radikaal Vlaams nationalisme is dat hun samen gebracht heeft en houdt tot de Vlaamse onafhankelijkheid een feit is en de partij uiteen zal vallen in verschillende groepen ? Een redenering die ik al meer gehoord en gelezen heb trouwens.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
#71 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Zijn de blokkertjes hier dan zooooo braaf ? |
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
Calle ik kan enkel maar opmerken dat ik nog nooit van een Vlaams Blokker hier gelezen heb dat die een samenwerking met de mensen van NVA uitsluit.
Of ik heb hier nog nooit een Vlaams Blokker zien verklaren dat die nog liever in een regering stapt met vld of Spa om toch maar te vermijden dat de NVA iets te zeggen zou kunnen hebben. Dus kan ik enkel maar concluderen dat het vooral mensen van de NVA zijn die niet willen praten, laat staan er mee in een regering gaan, met hun collega's Vlaams nationalisten van het Vlaams Blok.
|
|
|
|
#73 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
De beledigingen zijn wel vanuit de VB kant begonnen , en nog steeds komen de meeste beledigingen van die kant. En durf dit eens tegen te spreken ! |
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
Calle wie eerst begonnen is, dat is van de kleuterklastijd.
't moet gewoon ophouden. Das de vraag van de meeste Vlaams nationalisten. En dat gaat nooit ophouden zolang dat der hier mensen van beide kampen forums openen met titels zoals ge ze hier kunt lezen. 'k hem dat ook al elfendertig keer geschreven op dit forum : zolang de Vlaams nationale partijen mekaar bekampen en beschimpen zal der geen ondafhankelijk Vlaanderen komen.
|
|
|
|
#75 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#76 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
En toch nog even dit bijvoegen; Als de top van het VB het toch zo oneens is over de doodstraf, waarom organiseren ze dan geen BROV bij al hun mandatarissen? . Langs de ene kant voor alles en nog wat een BROV eisen, en langs de andere kant warm noch koud durven te blazen
|
|
|
#77 | |
|
Europees Commissaris
|
Frank van Hecke zet alvast de goede toon vandaag in "rechtsuit", hun campagne "laat u niet vangen" slaat alvast de nagel op de kop, alleen op de verkeerde manier.
"Laat u niet vangen aan de goed-nieuws-show van Guy Verhofstadt en de gratis-sprookjes van Steve Stevaert. Laat u niet vangen, er is een alternatief. Uw alternatief voor de puinhopen van paars. Dat alternatief, uw alternatief, heet niét 'Vlaams Kartel' maar Vlaams Blok! Want voor ons zijn principes meer waard dan postjes en regeringsdeelname" Vanhecke "vergeet" dat het Blok met een cordon zit en dat het daarom gen alternatief biedt. Van Hecke "vergeet" dat hij de Senaat na 1 jaar zal verlaten om twee lijsten te trekken
|
|
|
|
#78 | |
|
|
Citaat:
|
|
|