![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Erger nog, ze zijn volstrekt nutteloos.
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
Prachtig, ik heb dat op een doek aan de muur hangen, maar zelf heb ik wel een Keltische tatoeage. Naar mijn mening heb ik nog wat te weinig onderhuidse inkt, maar tja ... de rekeningen gaan voor.
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hela!! Een beetje meer respect graag!
Er zijn maar weinig mensen die zo'n invloed hebben gehad op de 20e eeuwse architectuur, als Adolf Loos. Ik vind z'n schrijfsels daarenboven echt heerlijk om te lezen. Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Banneling
|
Citaat:
dat lukt alleen met tattoes die fout geplaatst zijn hé speciaal voor jou : wist je dat in verschillende Europese Koningshuizen tattoes een ware traditie zijn ? |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Staatssecretaris
|
En die versieringen door middel van insnijdingen ( scarification )
![]() http://www.google.be/search?hl=nl&q=...e+zoeken&meta= Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 23 januari 2008 om 09:35. |
|
|
|
|
|
#70 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is dan ook heel normaal dat zij deze vuile en gevaarlijke verminkingen aan hun kinderen toebrengen. Die tatoeges dienden trouwens om hun eigen nazaten te kunnen herkennen als ze op roof en moordtochten gingen, zodat deze zich konden bekend maken voor ze het slachtoffer werden van hun eigen brave lieftallige ouders. Adolf Loos zijn uitspraak is dus wel juist. |
|||
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
2. Schrijfsels: da kan. 3. Aristocraat? Geen groter kroon dan eigen schoon. Bij mij is dat met wat inkt. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb ooit in een vlaag van puberale verstandverbijstering, terwijl mijn hormonen helemaal van slag afwaren, de voornaam van het meisje waar ik helemaal weg van was heel klein in mijn arm gekerfd met een rottringmesje en oost-indische inkt.
De M van Marjan.... Marjan was echter onbereikbaar voor mij... Ze zag me gewoon niet staan, die trut..... Later kreeg ik verkering van Margot, dus dat kwam even goed uit. Totdat zij het veld moest ruimen voor Esther....
|
|
|
#74 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
|
|
#76 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Banneling
|
![]() |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Europees Commissaris
|
Doet een tatoe pijn? (om te laten zetten)
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Europees Commissaris
|
Slijp een tekenpotlood héél fijn en duw er mee op je vel, dan weet je het. Er zijn relatief ongevoelige plaatsen en meer gevoelige plaatsen (binnenkant arm en zo) en zeer gevoelige plaatsen (ribben, lies, nieren en lever).
De essentie is dat je je moet instellen op het feit dat je het voelt en dan gaat het vrij makkelijk. En oh ja:niet drinken of één of ander onkruid smoren of snuiven voor je er één laat zetten. |
|
|
|
|
|
#80 | |
|
|
Citaat:
Na zo'n uur of drie kon ik zelfs niet meer spreken, alleen nog maar kreunen van de pijn. |
|
|
|
|