![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Is verkiezing ebbenhouten schoen racisme? | |||
| Ja |
|
20 | 54,05% |
| Nee |
|
17 | 45,95% |
| Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Voor mij is er wel degelijk een verschil tussen ebbenhout en zwart , maar bon daar gaat het eigenlijk niet om. Een prijs uitreiken op basis van afkomst is geen racisme , als men de beste EUROPESE voetballer van het jaar kiest (dat bestaat) , is dat dan racisme omdat Didier Drogba (een Ivoriaan) die niet kan winnen? Ahneen , want die kan beste AFRIKAANSE voetballer van het jaar winnen, toch? Racisme is uitsluiting op basis van afkomst , als ze zeggen van gij zijt een Vlaming en gij kunt dus nooit eender welke prijs winnen , DAT IS RACISME. Dat laatste wat je zegt snap ik echt niet , ik kan er echt niet bij hoe een west-europese blanke de indruk kan hebben dat ie achtergesteld is. Let wel , ik ben zelf een west-europese blanke. Ik ga op wat tenen trappen , maar geboren worden als west-europese blanke is bijna hetzelfde als de lotto winnen als ge dat vergelijkt met wie of wat ge had kunnen zijn en de percentage kans daarop. Dat is misschien moeilijk te aanvaarden , maar geloof mij vrij ge wilt geen zwarte zijn. |
|
|
|
|
|
|
#62 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
Waarom geen zilveren voetbal of iets dergelijks kiezen. Nee..ebbenhout moet duidelijk verwijzen naar de 'afkomst' Citaat:
En ja..ook de beste 'Europese voetballer kiezen is een vorm van racisme als men een speler binnen Europa uitsluit op basis van afkomst. Citaat:
Er lopen in België en Europa genoeg allochtonen rond die het 10 tot 100 keer beter getroffen hebben dan sommige 'blanke' die hier geboren zijn. |
|||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Minister
|
op zich is er niks mee met de ebbenhouten schoen, anderzijds zou er wel miserie zijn indien men een blanke schoen zou organiseren.
omgekeerd racisme dus, racisme tegen de blanken. mr op zich kan het mij niet schelen, ze doen maar.
|
|
|
#64 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En als alleen VB'ers mogen stemmen? Stel dat het VB "De BLanke Parel" inricht voor de beste blanke voetbalspeler.
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Trefwoord/zoekwoord: "ebony"; pas op, overmaat aan sex-sites.
Eenvoudige test of dit "racisme" moet heten; organiseer "caucasische schoen" als tegenhanger; c u in jail. http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...bony&where=web http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...bony&where=web http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...=&mi=&cs=UTF-8 Woordenboek, "ebony": ebben(hout) zwart neger(slaaf) bn & zn
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 13 april 2008 om 02:23. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Staatssecretaris
|
In combinatie met het Engelse "sex", moet je vooral oppassen voor een overmaat aan Jurgen Verstrepen.
Probeer anders eens met "Ebbenhouten -schoen". Dat is Nederlands. Kleinkunst: Ebbenhout blues - Wigbert van Lierde. Literatuur: Ebbenhout - Ryszard Kapuscinski |
|
|
|