![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De meeste Vlamingen zijn denk ik veel eerder geneigd zich aan te passen. Maar je hebt gelijk: het maakt niet uit. Integendeel, dat de Franstaligen maar geen Nederlands leren; meer jobs voor Vlamingen. |
||
|
|
|
|
#62 |
|
|
Niet alle 'Niveanen'
|
|
|
|
|
#63 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Dus u wil niet dat u in het Nederlands wordt bediend in Brussel? Dus u wil niet dat Brussel Vlaamser wordt? U verkondigt hier wat wij al lang weten van het Blok! Een NEP Vlaams nationalistische partij! En neen de meeste Franstalige kunnen geen Nederlands! Omdat ze nooit hebben MOETEN Nederlands spreken. Wat ze nu WEL zullen moeten. En voor uw opmerking dat Vlamingen minder werk zouden vinden, dat is weer een typische stompzinnige Blok opmerking. Er is nog altijd iets zoals een "Vlaamse werk mentaliteit" die veel Franstaligen niet hebben. En dit is de reden waarom Vlamingen vlugger werk vinden dan Walen. Dat bewijst weer eens dat het Blok Geen Vlaamse partij is maar enkel een anti vreemdelingen partij. Blokker Demol heeft dus toch uit de biecht gepraat? En FDW maar blijven liegen |
||
|
|
|
|
#64 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En dat u voor de rest geen commentaar heeft op mijn quote zegt veel |
|
|
|
|
|
#65 | ||||||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het enige dat ooit kan helpen is persoonlijke en massale actie, niet de zoveelste overheidswetgeving. Weiger naar winkeliers te gaan die geen Nederlands kennen etc. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heb jij eigenlijk aal ooit eens een post van mij gelezen? Laat maar, je ziet overal Blokkers. |
||||||||
|
|
|
|
#66 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#67 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pas u aan en spreek Frans in Brussel!!!!!!!!Punt aan de lijn.
Als ik naar Vlaanderen ga, vind ik het normaal dat ik Nederlands spreek. Dan waarom is het zo moeilijk voor u om zich aan te passen? |
|
|
|
|
#69 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#70 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Maar u geeft toch toe dat het ingediende voorstel de Vervlaamsing van Brussel bevorderd? |
||
|
|
|
|
#71 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#72 | |||
|
Minister
|
Citaat:
(Extra lessen Nederlands zouden u precies ook wel van pas komen he...) Citaat:
[/quote] En dat u voor de rest geen commentaar heeft op mijn quote zegt veel Omdat er niks zinnigs instaat. En nu hop... verder de reet van Joske Chabert gaan likken hoor. |
|||
|
|
|
|
#73 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Franstaligen moeten hier niet komen uitleggen wat aanpassen is! |
|
|
|
|
|
#74 | ||
|
|
Citaat:
Ik vind nog altijd dat je je moet verontschuldigen daar je me Blokker hebt genoemd. |
||
|
|
|
|
#75 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#76 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Omdat er niks zinnigs instaat. En nu hop... verder de reet van Joske Chabert gaan likken hoor. U zou beter zeggen wat er verder voor onzin in staat. Blijkbaar is uw begrijpend lezen ook niet wat het moet zijn. |
|||
|
|
|
|
#77 | ||
|
|
Citaat:
Ik spreek hier niet van Wallonië of geheel België te vervlaamsen (zoals de Franstaligen wél geprobeerd hebben), maar ik ijver voor de toekomst van het Nederlands in Brussel (een historisch Vlaamse stad!) die door enorme Franstalige sociale en economische druk is verfranst, en die sommigen maar al te graag 100 % franstalig zouden zien. |
||
|
|
|
|
#78 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||