![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik wou ook spellekes spelen op kot, ik heb er ook vakantiewerk voor gedaan en een computer twv 1500 EUR genomen. |
||
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#63 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#64 |
|
Minister-President
|
onze eerste portable begin jaren negentig voor enkele honderduizend frank... COMPAQ LTE 486/50MHz LAPTOP 2.1GB Hard Drive, 32MB Memory, WIN 95
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Minister-President
|
Ja maar er zijn er ook die iets anders willen dan pacman en tetris.
Demo's spelen van de gratis Demo-CD of DVD die bij diverse maandbladen zit bijvoorbeeld.
|
|
|
#66 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Toen durfden ze dat nog geen lap-top noemen omdat de circulatie in uw benen wel eens zou kunnen verdwijnen
|
|
|
|
#67 |
|
Minister-President
|
Vóór dat die eerste portables IBM er waren, was er zo al een model Kaypro, gebaseerd op een Z80, (released 1982). Daar heb ik nog héél veel goesting voor gehad om die te kopen !
http://www.oldcomputers.net/kayproii.html
|
|
|
#68 | |||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Merk op:gans de C64 zit nu in 1 joystick ingebouwd. Tja,nostalgie is ook al niet meer wat het was hé.... Citaat:
C14 datering plaatst dit objekt ergens aan het einde van het pleoceen........ Ik wil: Ne P4 aan 12 Ghz,ATI Radeon 9800,224 inch tft en 't mag nie groter zijn dan een bankkaart. Ik wens niet meer dan 25 euro te besteden.Volgens de wat van Moore mag da nie meer dan 5 jaar duren........ http://www.intel.com/research/silicon/mooreslaw.htm 'k ben benieuwd......gaat de homo sapiens zichzelf de weg van de dino's opsturen???? Of ben ik oud aan het worden?????
|
|
|
|
#69 |
|
Minister-President
|
Waarom zou het niet kunnen ?
- Geen beeldscherm meer maar een holografische projectie. - Geen toetsenbord meer maar een vocale interface met stemherkenning (ook al fluisterd u zeer zachtjes) - pc en alles er op en er aan in een polshorloge of en bankkaart. Het spreekt vanzelf dat die bankkaart ook uw GSM vervangt en dat die door communicatie in luttele seconden alle gewenste info van het net haalt. Star trek achteraald !
|
|
|
#70 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zie laatste 'Netwerk'
|
|
|
|
|
#71 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
In plaats van een scherm zetten we eerst nog een helm op met 3D-view. De handschoenen vormen de manuele interface en laten zowel tijpen als andere manipulaties toe. Volgende stap : Holo-deck ?
|
|
|
|
#72 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
das maar pas een nuttig gadget zie.... heuh ben ik off-topic?
|
|
|
|
#73 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Eigenlijk nog een relevante discussie ook: We gaan sneller naar Star Trek toestanden dan we 25 jaar geleden konden vermoeden. De communicators van Star-trek "The Original Series" zijn vergelijkbaar met veredelde GSM's, de voice-control is al een realiteit en de laptop computer voor de arts is er ook al. De rest volgt (in de mate van het technisch mogelijke).
|
|
|
|
#74 |
|
Provinciaal Statenlid
|
en nog eens on-topic:
begonnen met een zeer rare machine nen 8086 van philips die draaide aan 10Mhz, 512kb ram en een harde schijf met 32mb. voor alle kenners hier weer gaan zeggen dat der genen 8086 aan 10mhz draaide moet ik zeggen dat dien van mij dat om de één of andere reden toch aangaf. 'k zal is wa opzoekwerk verichten om dat misterie op te lossen. Deze pc had ook reeds een kleurenscherm (cga). Vervolgens heb ik niet veel later er nog een tandy 1000hx bijgekocht. ook met kleurenscherm, maar beelden van een veel betere kwaliteit. vervolgens ben ik dan verdergegaan met een IBM PS/Value Poit 486sx25 die ik opgedreven heb met een overdrive processor tot 50 mhz. daarna een kloon met nen cyrix mII300 in om te eindigen met mijn huideg pc'ke, nen zelfinelkaargestokene met nen duron 800
|
|
|
#75 |
|
Burger
|
om op het championship manager terug te komen, dit is het enige spel wat mij kan boeien. dit gaat op mijn huidige pc amdx 2000 redelijk.
ik heb al een pc, maar door veel op andere plaatsen te moeten werken, zou een laptop een goede investering zijn. ik ga waarschijnlijk wachten op de nieuwe aanbieding van de aldi? Is dit een goede beslissing?
|
|
|
#76 |
|
Burgemeester
|
begonnen met de toen alomtegenwoordige Commodore 64, mét cassettespeler
de volgende was ne 8088, 1MB RAM en 20MB harde schijf, 2.7 MHz ofzo (de turbo-knop was kapot, anders kon em 5 MHz daarna ne 80486, 4MB RAM (later uitgebreid naar 8 ), 250MB harde schijf, 66 MHz. Windows 3.11 en later Windows 95. dan ne compaq pentium II, 32MB RAM, 266 MHz, 2GB harde schijf. WinNT 4 stond er voorgeïnstalleerd op, maar met die hoeveelheid RAM ging da ongelofelijk traag. => GNU/Linux erop gezet, sindsdien niks anders meer gebruikt en nu ne AMD Athlon, 128MB RAM, 1.1GHz, 20GB harde schijf (uit de GB denk ik, was eigenlijk van m'n broer maar hij wou ne nieuwe). Debian (sid). |
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
#78 |
|
Burger
|
De nieuwste verise? cm4?
|
|
|
#79 |
|
Provinciaal Statenlid
|
ja
den 3 kon ik zelfs op mijnen 486 deftig laten draaien
|
|
|
#80 |
|
Burger
|
mijne is geen pentium maar ne amdx 1800 en da zou goe dmoeten lukken?
|