![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik weet ook wel dat het vlaams blok zoveel mogelijk van het tv-scherm wordt gehouden, en maar goed ook. Maar kijk eens goed, als ze nu toch meedoen aan een debat. Wat is het eerste dat ze zeggen: criminaliteit van de allochtonen. En elke keer weer op de affiches. Dat is media, en dat is ook beinvloeding van de media.
Waarom haalt het dan meer kiezers dan sommige andere partijen? Die reden is ook simpel te verklaren. Ze zeggen wat de mensen willen horen. Ze komen niet af met themas zoals het nachtvluchtenverbod. Dat gaat slechts de omwonenden aan, niet heel vlaanderen. Daar halen ze weinig kiezers mee. OK, ze vermelden dat soms eens, maar ze leggen er niet de nadruk op. De meeste van ons krijgen wel eens in hun leven te maken met criminaliteit. Of het nu gaat over allochtonen of niet. We krijgen er toch zowiezo ooit eens mee te maken. De burger is daarvan bewust, dus speelt het vlaams blok daarop in.Want ze weten dat het iedereen kan treffen. Daar halen ze hun stemmen mee. En ik denk niet in extremen, ik redeneer gewoon zoals het vlaams blok, maar dan in omgekeerde richting. Het vlaams blok zegt toch ook: elke criminele allochtoon moet hier buiten? Wel, als ik nu zou zeggen: elke criminele vlaming moet hier buiten, ben ik dan zo extreem?
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de arbeidsregelementen aanpassen en toepassen d�*t zag dit land niet zitten, dus gingen we elders smeken om goedkope arbeidskrachten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Blijf inderdaad rustig problemen negeren, doe voort met de struisvogelpolitiek... Laat de samenleving verder verzieken... Negeer 800.000 Vlamingen en schilder ze af als domme, verzuurde mensen... Doe gewoon voort en ikzelf en vele anderen met mij zullen volgende maand met plezier stemmen voor het Vlaams Blok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De stelling dat elke criminele allochtoon terug naar zijn land van herkomst moet, slaat enkel op het feit dat Vlaanderen niet de vuilnisbak van de wereld moet zijn waar andere landen hun afval dumpen. Als een allochtoon zich niet op een positieve manier kan in zetten voor de maatschappij, dan hoort hij hier niet thuis. Vlaanderen moet zich bekommeren om zijn eigen criminelen en marginalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is juist wat bedoeld word maar wat men niet wil inzien.
er zijn criminelen genoeg in eigen land en als we die al zouden kunnen opsluiten dan zijn we der vanaf. En ik heb nog niemand horen zeggen of zien schrijven dat die Wim Felix vrij moet gelaten worden. Of gij wel Filosoof ? Die mag voor mijn part 10 jaar of meer achter de tralies doorbrengen en ik denk dat de meeste Vlaams Blokkers ook zo denken. (wat is den regime voor zulke moorden tegenwoordig - wet lejeune ?) Maar waarom zouden we mensen die vanuit het buitenland komen en die eventueel soortgelijke of vergelijkebare dingen doen niet terugsturen naar hun land ? Moesten we die Felix ergens anders naar toe sturen zodat wer der definitief van afzijn waarom niet ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() de portiers die in Antwerpen deze WE een allochtoon neerstaken en aftuigden zijn ook al vrijgelaten.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
SLECHT BELEID |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Filosoof gij gaat nu toch niet de onafhankelijkheid van het gerecht in twijfel trekken he ? Welkom anders zenne.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Eens te meer toon je hier je gebrek aan enig intelect door deze argumentatie te gebruiken. Kan je nu echt niets anders uit je mouw schudden dan dit gebrek aan respect voor de slachtoffers en nabestaanden? Was dit een politieke moord? NEEN !!! Hetgeen je hier aanhaalt is dus totaal ongepast op een politiek forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Filo kent alleen one liners. Als er meer dan 5 woordjes nodig zijn gaat hij de mist in.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |