![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Radicaler als dat kan haast niet!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 12 april 2011 om 18:59. |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De waanzin: vrouwen dragen een hoofddoek en moeten daarom beboet en/of opgepakt worden.
Alleen een waanzinnige kan daar blij om zijn.
|
|
|
|
|
#63 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Een boerkaverbod is prima want het is gewoon aanstootgevend om een vrouw in het openbaar vernederd te zien worden tot een ding.
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alleen 'n waanzinnige trekt zoiets over zn lijf!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daarmee zou ik zelfs akkoord kunnen gaan, maar daaruit volgt niet dat we het moeten verbieden.
Ik ben ook geen voorstander dat jullie verboden worden.
|
|
|
|
|
#67 |
|
Banneling
|
En die burka dragende vrouwen wordt natuurlijk niet gevraagd wat ze er zelf van vinden.
Dat is ook niet belangrijk. Wel in hun plaats beslissen dat ze 'onderdrukt worden. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In islamitische heilstaten wordt de mening van die zwarte tenten ook niet gevraagd!
Laatst gewijzigd door SDX : 12 april 2011 om 19:22. |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
In tegenstelling tot het dragen van een burka vind ik een hoofddoek niks om zich druk over te maken. Natuurlijk is het dragen van een hoofddoek de dag van vandaag eerder een statement geworden om "fuck you" te zeggen tegen onze open samenleving, maar goed, da is dan ook hun recht. Maar een burka, da's precies datgene wat jij omschrijft. Bovendien zal je een vrouw met een hoofddoek gerust alleen aantreffen. Die vrouwen in burka zijn nooit alleen. Ze lopen letterlijk in de schaduw van hun vent, een paar meter achter hen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, je hebt gelijk, verbieden is niet nodig, we hebben al genoeg wetten en regelneverij, 't allerbeste zou zijn om die mensen die zo willen rondlopen, naar 'n land te sturen (of in die landen te láten), waar zulke waanzin de gewoonste zaak van de wereld is, waar 't zelfs verplicht is...iederéén blij!
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Probeer het hen eens te vragen! Probeer écht eens zo'n mens haar mening daarover te vragen. Als je er al ene zal vinden die de deur uit kon zonder mannelijk gezelschap dat meteen tussen jullie inspringt (burka's en niet begeleid op straat verschijnen verhouden zich nu eenmaal als water tot vuur) zal je nooit een gesprek met haar kunnen aanknopen. Die vrouwen worden bewust van de maatschappij afgesloten.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Waarom moet zoiets verboden worden?
|
|
|
|
|
|
#74 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#75 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Merk op: omdat we geven om die vrouwen willen we ze deporteren en verbieden handelingen te stellen.
|
|
|
|
|
#77 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Banneling
|
Zolang je je niet tot de Islam bekeerd kunnen ze je vrijheden toch niet misbruiken en beknotten? Of had u het over moslims die dat ui intolerantie doen bij mensen?
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij wilt die mensen deporteren omdat ze een hoofddoek dragen. Als dat geen illustratie van haat is, dan weet ik het ook niet meer.
|
|
|
|
|
#80 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Lol.
|