![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
60 jaar oud en nog steeds rijvaardig in dienst!
|
|
|
#64 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Europees Commissaris
|
Met de betere afwerking ben ik het nog eens. Mooi is erg subjectief. Persoonlijk vind ik de nieuwe Mondeo stukken mooier dan de huidige 3 serie. En diezelfde beier is naar de smaak van velen ook nog eens kneiterhard afgeveerd.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
1 maand oud en nu al problemen met de elektronica.
![]()
|
|
|
#67 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze zijn alleszins niet slechter dan pakweg een BMW ...trouwens wat is een slechte auto ? Zelfs slechte auto's genieten ook nog van een zeker prestige.....Een ijskast of televisie die regelmatig stuk gaat vinden we dan gewoon brol....maar met een Range Rover (uit tests de auto met de meeste gebreken) kan je nog uitpakken in Knokke le Zoute.....Nu is het allemaal wel wat streekgebonden....In ZO Azie en de VS zijn Japanse wagens bijvoorbeeld heel standingvol
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ken niet veel van auto's. Maar de duurzaamheid is er de laatste decennia op vooruitgegaan bij de meerderheid van de merken.
Bij zoverre dat een BMW of zo in mijn ogen een wat irrationele luxeaankoop is geworden. Ik rij met een 17 jaar oude Peugeot waar ik nog geen buitensporige kosten aan heb gehad. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een Mercedes mooi ? Toch niet zo'n taxi-model ? Of dat vorige C Model ....wat een draak ....Maar goed smaken verschillen.En of een BMW comfortabeler is ? De Ford Focus (vorig model) was zelfs een referentie als het aankwam op best sturende auto.
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Moest de Ford Mondeo evengoed verkocht hebben als een BMW 3-reeks, Mercedes C-klasse of een Audi A4 dan was Genk nog open. Mensen geven geen € 25.000 uit aan een B-merk. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Banneling
|
Kijk naar de verkoopcijfers...
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Graag....Toyota is het meest verkochte automerk.Dus ze zijn het comfotabelst ..het mooist en het beste afgewerkt.
Nee serieus..Toyota is ook een prima auto. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 februari 2015 om 15:45. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.autozine.nl/enquete_verkoop.html
|
|
|
|
#77 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Juist, een handvol "happy few".
|
|
|
|
#79 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ik wat meer geld had ging de Toyota naar mijn vriendin en voor mij een goede tweede hands VW Golf.
Geen GTI maar een 1800 cc wagentje. ![]()
|
|
|
#80 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
zijn die show-mannen dan ook al een referentie ????
|