Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 februari 2016, 23:13   #61
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skoop1 Bekijk bericht
Beste forumleden,

Als jonge journalist ben ik me sinds kort beginnen te verdiepen in onze wapenhandel. Het idee kwam er na o.a. gebeurtenissen in Parijs, toen er op sociale media steeds meer stemmen begonnen te klinken of we dit niet over onszelf afroepen, zoals ook in de openingspost van deze thread. Desondanks lijkt deze handel al bij al vrij onomstreden te zijn.
Ik plan hierover interviews te doen met experts, handelaars, politici, voor- en tegenstanders. Mijn bedoeling is een uitgebreide reportage erover te kunnen schrijven, dus niet zomaar een artikel of een interview. Welke kant het precies zal uitgaan en of het beperkt zal blijven tot onze wapenhandel, zal blijken uit wat ik bijleer uit de gesprekken.
Voorbereiding kan echter niet grondig genoeg gebeuren, en omdat we samen slimmer zijn dan ik alleen de eenvoudige vraag (met misschien iets minder eenvoudige antwoorden): Hebben jullie vragen over onze wapenhandel die jullie graag beantwoord willen zien? En zijn er mensen specifiek die je aan het woord zou willen horen hierover?
Wapens horen nu eenmaal thuis in onze maatschappij. Je kunt wel heiliger willen zijn dan de Paus en anti wapens zijn en willen dat ge deze niet nodig hebt maar dan veroordeel je je zelf tot weerloze schietschijf.

En inderdaad, zo heilig is zelfs de Paus niet https://usahitman.com/vbmsipb/

Laatst gewijzigd door Garry : 12 februari 2016 om 23:31.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be