![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"Er is veel alcoholisme in de politiek. Dat is zo", klinkt het (doch niet in dit korte online fragment, waarin geknipt is, nvdr). http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...politiek.dhtml De Wever heeft nog nooit dronken in het parlement gezeten. Natuurlijk, was nooit daar. Enkel het geld oproefen! Laatst gewijzigd door demonen : 24 april 2016 om 10:00. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 24 april 2016 om 10:50. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
.. vlomsche volkswijsheid (IV) : .. Brugghe bloeddighe door de methen, Antwerpen pestileert door de zwethen ..
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
.. vlomsche wijsheid (V) : “Er gebeurt dus al heel veel maar samen met de Agentschappen Integratie en Inburgering zal ik blijven hameren op het belang van onze Vlaamse normen en waarden. Geen enkele vorm van geweld die de waardigheid en de integriteit van personen aantast, kan immers getolereerd worden”, aldus Liesbeth Homans, Vlaams Minister ..
![]() .. de verlichting aan het werk ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 april 2016 om 11:39. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Banneling
|
Zijn er videobeelden van haar losbandigheid?
|
|
|
|
|
|
#74 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat de partij van mijn voorkeur daarvan denkt, weet ik niet. Maar ik vind dat zulke vrouwen een beloning behoren te krijgen, vb. afkomstig uit de pot van de gasboetes. Voor de rest: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 24 april 2016 om 14:55. |
||
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel, toen ze het hoorde, was ze teleur gesteld. Maar dan vertelde ik haar hoe ik me sedert mijn pensioen inzet voor de partij en voor de Vlaamse zaak. Dan gaf ze me haar gsm-nummer .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Was jij dat daarstraks die zijn GSM uit klikte, toen je niet haar stem maar de mijne hoorde? Laatst gewijzigd door subocaj : 24 april 2016 om 15:33. |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Banneling
|
Huiveringwekkend pijnlijk ... Cringe TV in all its glory ... Niet alleen zattekut Homans' lamentabele gegwauwel, maar evenzeer de passief-agressieve rotcommentaar van aasgier Allo.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat uitgerekend die 4 drekprogramma's werden genomineerd. Wat is er toch godverdomme aan de hand? |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"Schoon madam" was sarcastisch bedoeld èh, 't is maar dat ge 't weet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Banneling
|
Homans moet meer zuipen. Weet ge nog nuchtere Homans bij Karen en de Coster?
Nee nee, geef mij maar zatte Homans. |
|
|
|