![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
maar toch vind ik dat we niet moeten overdreven met da Arafat gedoe zat op mijn gemak naar Thuis te kijken vanmiddag en dan kwam er zo een balkske tevoorschijn extra journaal in verband met begrafenis van Arrafat pro is teveel en teveel is pro hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Is het VB racistisch? Debat tussen Gerolf Annemans en Étienne Vermeersch. Nachtwacht Canvas. Als je het programmaboekje niet leest is het makkelijk om commentaar te geven natuurlijk.
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() Daarbij komt vooral dat eigenlijk Arafat een terrorist is en men dusdanig beloond wordt. Ik word ook terrorist...waar moet ik mij melden ?
![]() |
#64 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
in 1948 zijn de toenmalige Palestijnen verdreven uit hun dorpen om plaats te maken voor de Israeli's. Ook de Arabieren hebben toen hun duit in het zakje gedaan, door op te roepen om "plaats te maken, want ze gingen die Israeli's eens terug in zee drijven". De gemengde joods-christelijke-islamitische bevolking van het toenmalige gebied dat als "Palestina" werd omschreven. Van toen af had je "Palestijnse vluchtelingenkampen" in de landen die Israel omringen. na de verschillende oorlogen zijn een aantal van die kampen terecht gekomen op door Israel gecontroleerd gebied. D�*t is dat "samenraapsel" waarover jij het hebt : mensen die zijn geboren en in een aantal gevallen ook reeds gestorven in een vluchtelingenkamp. Neen, dit is geen links verzinsel, maar de actualiteit en even reëel als het feit dat Hamaz dankzij de Israelische regering de touwtjes in Palestina stevig in handen kan houden. Immers, het is Sharon die de Palestijnse Autoriteit in stukken heeft geschoten, waardoor Hamaz de zaak weer kon overnemen. En inderdaad, Hamaz is een verzameling terroristen uit verschillende landen. Maar Hamaz is dus niet het "palestijnse volk" met vriendelijke groeten
![]() |
![]() |